BB-Ben: "Olen kussut pulsun naaman päälle."
Tällaisen tunnustuksen Ben teki äsken. Ihmishirviö tuo Ben. Pisteet laski nollasta miinuksen puolelle. Taitaa olla pesunkestävä narsistimies. Sebastian oli oikeassa kun kutsui Beniä koulukiusaajatyypiksi. :(
Kommentit (66)
Tällaisen tunnustuksen Ben teki äsken. Ihmishirviö tuo Ben. Pisteet laski nollasta miinuksen puolelle. Taitaa olla pesunkestävä narsistimies. Sebastian oli oikeassa kun kutsui Beniä koulukiusaajatyypiksi. :(
kuka meistä oikeasti nyt välittää oikeudesta.
Eikö tuo ole tunnustettu rikos. Nyt pitäisi vain tehdä syyte.
kuka meistä oikeasti nyt välittää oikeudesta. Eikö tuo ole tunnustettu rikos. Nyt pitäisi vain tehdä syyte.
Pitäisi vielä löytää se asianomistaja. :) Kukas alkaa käymään läpi pk-seudun puleja? Mulla olisi lähellä sörnäisten äijät.:)
Eikö tuo ole tunnustettu rikos. Nyt pitäisi vain tehdä syyte.
miten hyvin olet selvillä siitä miten oikeus toimii!
Eikö tuo ole tunnustettu rikos. Nyt pitäisi vain tehdä syyte.miten hyvin olet selvillä siitä miten oikeus toimii!
Eli ei mitenkään yllättävää että tiedän miten oikeus toimii!
Suosittelen muillekin opiskelua vaikkei se mihinkään johtaisi.
Ben saisi siitä kunnianloukkauksen ja ehkä lievän pahoinpitelyn.
Eli periaatteessa Ben tai hänen rikkaat vanhempansa maksaisivat sakot ja korvaukset pulsulle.
Eli periaatteessa Ben tai hänen rikkaat vanhempansa maksaisivat sakot ja korvaukset pulsulle.
milläs tuon todistat? Ja löydät asianosaisen? Ja "unohdit" kertoa koska moinen rikos vanhenee.
Sinun käymäsi kurssit eivät selvästikään kuulu oikeustieteeseen.
Kyllä kyseeseen voisi tulla henkilöön kohdistuva arvoton menettely eli kunnianloukkaus, joka on aina asianomistajarikos. Asianosaisen on siis itse nostettava syyte.
Kuten huomaatte olen vähän lukenut...
milläs tuon todistat? Ja löydät asianosaisen? Ja "unohdit" kertoa koska moinen rikos vanhenee.
Sinun käymäsi kurssit eivät selvästikään kuulu oikeustieteeseen.
Olen se joka on lukenut vähän. En se joka on lukenut sinua enemmän, jonka kanssa kinasit täälä päivällä.
Se Laywer tässä
Kyllä kyseeseen voisi tulla henkilöön kohdistuva arvoton menettely eli kunnianloukkaus, joka on aina asianomistajarikos. Asianosaisen on siis itse nostettava syyte.
Mikä? Laywer?!
Niin mitä oot lukenut? Seiskaa?
Se Laywer tässä Kyllä kyseeseen voisi tulla henkilöön kohdistuva arvoton menettely eli kunnianloukkaus, joka on aina asianomistajarikos. Asianosaisen on siis itse nostettava syyte.
Näähän sai nokilleen. Kuvittelivat sinua pilipaliksi, mutta oletkin oikeasti lukenut oikeustieteitä.
Minäkin epäilin sinua aluksi.
Se Laywer tässä Kyllä kyseeseen voisi tulla henkilöön kohdistuva arvoton menettely eli kunnianloukkaus, joka on aina asianomistajarikos. Asianosaisen on siis itse nostettava syyte.
Näähän sai nokilleen. Kuvittelivat sinua pilipaliksi, mutta oletkin oikeasti lukenut oikeustieteitä.
Minäkin kunnioitan sinua nyt ihan saatanasti!
Minäkin kunnioitan sinua nyt ihan saatanasti!
Ehkä mietit seuraavalla kerralla kahdesti, kun viisastelet minulle :)
Minäkin kunnioitan sinua nyt ihan saatanasti!Ehkä mietit seuraavalla kerralla kahdesti, kun viisastelet minulle :)
toki. Ja kutsun sinua tulavaisuudessa Kummisedäksi.
Toisin kuin eräillä. hihi hihihi
On mukavaa lukea oikeustieteitä yliopistossa. On vielä mukavempaa käyttää tietojaan av:lla. hihihi :)
En ollenkaan ole mitenkään kateellinen heille.
Tänään pitää taas katsoa BB, ihan siksi, että saan tietää onko mitään juttua eilisestä.
Salarkin on epäkypsä, mutta turkulaisuus selittää sen täysin..:)
Eikö tuo ole tunnustettu rikos. Nyt pitäisi vain tehdä syyte.miten hyvin olet selvillä siitä miten oikeus toimii!
Olen sattumoisin opiskellut oikeustieteitä yliopistossa
Ja mikähän tämän oikeustieteen maisterin mielestä mahtaa olla rikoksen nimike: Luvatta päälle kusaisu?
Ja paljonkohan siitä mahtais tulla kakkua?
*tirskahdus*
Tais oikiksen opinnot loppua sulta lyhyeen vai mahtoivatko koskaan alkaakaan?
Olen sattumoisin opiskellut oikeustieteitä yliopistossa
Stefan on muuten myös hyvä ihmistuntija talossa. Näkee sivustakatsojana ketkä on hyviä ihmisiä ja ketkä läpeensä pahoja!