Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Ben: "Olen kussut pulsun naaman päälle."

Vierailija
27.09.2011 |

Tällaisen tunnustuksen Ben teki äsken. Ihmishirviö tuo Ben. Pisteet laski nollasta miinuksen puolelle. Taitaa olla pesunkestävä narsistimies. Sebastian oli oikeassa kun kutsui Beniä koulukiusaajatyypiksi. :(

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael on paljon söpömpi, ainakin mun mielestä. ja tietysti mukavampi :)

Vierailija
22/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tääl on yks semmonen tyttö, kenen nimi on Minna. Se ei nää kaikkea. Mä oon auttanu sitä, auttakaa tekin. Tulee tosi hyvä mieli kun auttaa sitä. Yks päivä opetin sille mikron käytön."

Tämä sai leveän hymyn naamalle! :) Siis kuka normaali ei-narsisti-ihminen edes keksisi pönkittää egoaan sillä, että on avittanut jotain osaamattomampaa mikron käytössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään särmikkäämmistä ja miehekkäämmistä miehistä.

Ja mielellään sellaisista joilla on jotain ajatuksiakin päässä kuin "olen ben, hyvännäköinen & hottis, eiks ookin kivaa kun saat olla tän illan mun kaa"

Ja toi spurgun päälle kuseminen...ei jumalauta, miten hirveähirveä ihminen. Tulee surullinen olo, että tollasia kusipäitä oikeasti on. Jos itsellä on asiat paremmin kuin hyvin, niin miten voi suhtautua huono-osaisiin noin, kuin eläimiin! Mikä ylimielinen idiootti.

Benin pisteet niin miinuksella.

Vierailija
24/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään särmikkäämmistä ja miehekkäämmistä miehistä. Ja mielellään sellaisista joilla on jotain ajatuksiakin päässä kuin "olen ben, hyvännäköinen & hottis, eiks ookin kivaa kun saat olla tän illan mun kaa"

Vierailija
25/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun mies jatkaa samaan malliin, niin maine menee loppuelämäksi. Ben varmaankin haaveilee urasta, mutta ei pärjää tuollaisella asenteella missään. Missä työssä tuollainen ihminen edes pärjäisi?

Eikä vaikuta päässä liikkuvan muuta kuin se oma naama ja naisten ihailu. Sitten vielä kun luonnekin on mitä on.

Vierailija
26/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä tyyppi. Päällisin pulin oikea kultapoika, mutta sisältä niin kiero että syö naulan ja paskoo ruuvin.. Senkin vielä jonkun nukkuvan naamalle. Valitettavasti menee varmaan finaaliin.. Ja asukkaista kukaan ei taida nähdä tyypin oikeaa luonnetta..

Vierailija
27/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä tyyppi. Päällisin pulin oikea kultapoika, mutta sisältä niin kiero että syö naulan ja paskoo ruuvin.. Senkin vielä jonkun nukkuvan naamalle. Valitettavasti menee varmaan finaaliin.. Ja asukkaista kukaan ei taida nähdä tyypin oikeaa luonnetta..

Sehän on oman kieroilukoplansa kanssa ihan varmistanut, että homma pysyy salassa ja HÄN MENEE finaaliin. "Ihan vitun helppoa."

Vierailija
28/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki asukkaat sen kusemisjutun? Siis eikö kukaan reagoinut siihen MITENKÄÄN???

Luulisi että tuollaisen jutun jälkeen nimeämispisteitä tulisi roppakaupalla.

Tai ehkä se koko porukka ajattelee että on ok kusta jonkun päälle?

Hyi helvetti mikä sika.

Vierailija
29/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siellä oli ainakin Amanda ja muutakin heidän porukkaansa.. Ainakin Janica ja Sebbe olivat toisessa autossa. S olisi varmaan sanonutkin tuohon jotain..

Ne olivat vain, että ok.. Ei ne oikein mitään sanoneet. Vähän tämän jälkeen Amanda "vahingossa" lipsautti, että hänen nimensä on Harkimo. Että vähän siinä kisailtiin tuollaisilla erikoisilla ja leveiltävillä jutuilla.

Vierailija
30/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael on paljon söpömpi, ainakin mun mielestä. ja tietysti mukavampi :)

mutta sisäisesti paska tyyppi.

Vierailija
31/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen epäuskoiseen sävyyn, kun Be kusemisesta sanoi.

Vierailija
32/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ajattelet musta?

Sehän on ihan samanlainen ku mä, ihan vitun kuuma ja kaikkee.(Ben Amasta)

Mitä sä ajattelit musta?

Mitä sä ninku silloin ajattelit musta?

Näytinks mä hyvännäköiseltä? Mitä mieltä sä olit silloin musta?

Olinks mä hyvännäkönen siinä? (Äänestyskuvastaan kysyy haareminaisilta)ikö tullut vähän kyyneltäkin siinä kun kerroin miksi sait laukun?

Ihan hieman epävarma naskali.

Vierailija
33/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittu?

Vierailija
34/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittu?

että rahoja hassaisin euronkaan (mitä lie maksaakin) tälle ohjelmalle! :DD

Vierailija
35/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittu?

että rahoja hassaisin euronkaan (mitä lie maksaakin) tälle ohjelmalle! :DD

En ole yleensä äänestänyt, mutta lupaan äänestää sunnuntaina jos vaan suinkin mahdollista.

Ben ei ole ruma, mutta kun on tuollainen luonne, niin en näe pysty näkemään hänen ulkonäössäänkään mitään komeaa tai söpöä.

Vierailija
36/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyväntekeväisyytenä, heikompien auttamisena :D Tunnelma vois paratua, kun koulukiusaaja sais lähteä.

Vierailija
37/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei muut asukkaat nimeä sitä häätöäänestykseen.

Vai onko Ben jotenkin automaattisesti tämän viikon äänestyksessä? En ole juurikaan seurannut.

Vierailija
38/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ne asukkaat taida sitä äänestää.. Onkohan Terhi ja Suvi äänestyksessä? Salar ainakin haluis Suvin siihen..

Kukahan lähtee seuraavana?

Vierailija
39/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittoutuman tyypit (Salar, Ben, Ama, Eki ja Veera) on sopineet että antavat pisteet Suville ja Sebulle jotta saavat ne äänestykseen.

Vierailija
40/66 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen tunnustuksen Ben teki äsken. Ihmishirviö tuo Ben. Pisteet laski nollasta miinuksen puolelle. Taitaa olla pesunkestävä narsistimies. Sebastian oli oikeassa kun kutsui Beniä koulukiusaajatyypiksi. :(

Ettekö ole nähneet tuota jo ajat sitten?

Täysin läpinäkyvä tapaus.

KYselinkin tässä taannoin että mitä te naiset näette Benin tyylisissä miehissä?

T: 11cm mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme