Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Feminismiin kyllästynyt harmaaparta

Vierailija
27.09.2011 |

Olen kyllästynyt siihen, että naisen asemaa korostetaan tänä päivänä. Nainen lienee meistä arvokkain tänä päivänä? Ja mies jää naisten varjoon. Feminismi on turhaa paskanjauhantaa. Minä lienen vanhanaikainen, mutta mielestäni naisen tehtävänä on pitää se turpa kiinni ja pitää pesukone pyörimässä! Niin minulle aikanani opetettiin ja siitä pidän kiinni! Naisten ei kuuluisi myöskään tehdä omasta mielestäni töitä, koska Me miehet olemme paljon voimakkaampia fyysisesti. Ja jos tämä harmaahapsi tässä ketään loukkaa, niin älkää ottako minua vakavissanne. Näin minut on opetettu ja tämä on oma maailmankuvani.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin feministinä olen tolkuttoman kyllästynyt leimaamiseen ja typeriin ihmisiin. Ole kaikessa rauhassa fyysisesti vahva, me ei mahduta samaan huoneeseen muutenkaan.

Ihme foorumin olet ahdistuksellesi valinnut!

T. kotitöitä rakastava, pullaa leipova, akateeminen, töissä käyvä kaunis nainen, joka ei aina usko kaikkea mitä on opetettu.

Vierailija
2/8 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, meillä toteutuu kyllä tasa-arvoisuus mm kotitöissä. Minä siivoilen ja imuroin, vastapainona vaimoni on auton renkaitten vaihdossa mukana. Mutta miksi tämmöinen kirjoittaminen tänne seksipalstalle eihän nämä asiat tänne kuulu.M45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo voi kuuluakin seksiin. Monelle miehelle, jolla ei ole oikein onnea naisten kanssa, olen huomannut selityksen olevan juuri tuo feminismi. Naiset ovat tulleet liian vaativiksi, jolloin ei heikompi mies tai heikompi seksi kelpaa. Vaikka asiaa ei aivan noin suoraan sanotakaan, on noissa feminismin vastustuspuheissa selvästi takana tuonkaltainen ajattelu.

Varmasti naisten aseman parantuessa ja feminismin myötä naiset eivät aivan niin helposti tyydy ja alistu aivan kaikkeen. Kokemukseni mukaan sellaiset naiset, jotka ovat itsetietoisia ja, jotka eivät tyydy omassa elämässään kaikkeen, vaativat myös kumppaniltaan enemmän, mutta, ja tämä on olennaista, myös antavat miehelle paljon enemmän niin parisuhteessa yleensäkin kuin juuri seksissä. Ihminen joka on sinut oman itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa on aina parempi rakastaja kuin sellainen, joka ei arvosta tai tunne itseään. Tämä koskee molempia sukupuolia.

Omalle huonolle menestykselleen naisten parissa ei kannata yrittää hakea alibia jostain feminismistä, vaan keskittyä itsensä kehittämiseen, jotta onnistuisi jatkossa paremmin.

Vierailija
4/8 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lukea kantojaan vähemmän naisasialiikkeen nettisivuilta. Ja katsoa millaisia ongelmia feminismi aiheuttaa yhteiskunnassa

Tässä hyvä linkki aiheesta:

Vierailija
5/8 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lukea kantojaan vähemmän naisasialiikkeen nettisivuilta. Ja katsoa millaisia ongelmia feminismi aiheuttaa yhteiskunnassa

Jos tarkoitit minua, joka kirjoitin viestiäsi edeltävän viestin, niin en koskaan ole lukenut yhdenkään naisasialiikkeen nettisivuja. Enkä viitsinyt katsoa edes sinun kinkkiäsi. Naisasialiike ei ole kiinnostanut minua miehenä niin paljoa, että asiaan olisin viitsinyt paneutua. Naisasialiike ei tunnu oikein minun jutultani, ei myöskään sen vastustamismielessä.

Totean yhä omana kokemuksenani, että naiset, jotka arvostavat itseään ja osaavat myös vaatia itselleen tässä yhteiskunnassa ovat keskimääräistä seksuaalisesti avoimempia ja kykenevämpiä, mutta toisaalta myös vaativampia ja edelleen miehen kannalta parempia myös seksissä.

Vierailija
6/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantasi on pelkästään subjektiivinen ja persutuu yksittäisen ihmisen näkemyksiin. Et myöskään suostu avaamaan keskustelua esittämistäni EI subjektiivisista todisteista jotka kyseenalaistavat empiiriset näkemyksesi. Annan lausunnoillesi yhtä paljon painoarvoa, kun keskustelisimme näköhavainnoistasi lentävistä lehmistä.

Saat pitää kantasi, mutta ne edelleenkin on vain yhden kaljuuntuvan keski-ikäisen miehen viimeisiä miehuudenkarjauksia ennen seuraavaa 40 -kympin kriisiä.

Vierailija
7/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKI maailman naiset saavat saman palkan työstään kuin miehet,samat ylennykset ja samat tulospalkkiot ja samat työedut ja saman arvostuksen niin voin tulla AP,eenKIN kotiin tekemään kaikki kotityöt.Pidän myös suuni kiinni.

Sillä hetkellä kun yksikään nainen ei tule enää raiskatuksi tai muuten seksuaalisesti hyväksikäytetyksi maksan AP,eelle siitä että saan tehdä hänenKIN kotityöt.

Vierailija
8/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean yhä omana kokemuksenani, että naiset, jotka arvostavat itseään ja osaavat myös vaatia itselleen tässä yhteiskunnassa ovat keskimääräistä seksuaalisesti avoimempia ja kykenevämpiä, mutta toisaalta myös vaativampia ja edelleen miehen kannalta parempia myös seksissä.

Oma vaimoni on vannoutunut feministi ja on myös saanutkin itselleen paremman aseman. Hän ei kuitenkaan ole seksuaalisesti avoin tai kykenevämpi. Vaativampi hän kyllä on mutta erittäin passiivinen ja siten miehen kannalta huonompi seksissä.

En oikein ymmärrä logiikkaasi. Feministi-naiset osaavat nimenomaan vaatia itselleen seksuaalista tyydytystä, mutteivat itse halua nähnä vaivaa asian eteen. Feminismin vaarallinen äärimuoto on liiallinen itsekkyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi