Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuukuustarinat hakusessa!!

Vierailija
27.09.2011 |

Eli tutun tempaus sai miettimään että onko kitsaudella enää mitään rajaa!? Onko sinulla tuttua joka on visu ku mikä? Jaa tarinasi niin saadaan kauhistella! (omani kerron jahka pääseen koneelle naputteleen)

Kommentit (260)

Vierailija
141/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitä näitä tiskitablettien katkaisijoita. Helpompaa ja edullisempaa olis käyttää sitä jauhetta, sitäkään ei tarvi laittaa niin paljon kuin ohjeessa sanotaan. Ja onhan ne tabletitikin laitettava lasten ulottumattomiin, ihan yhtä vaarallisia ne on, puolikkaita avonaisia tabuja laatikossa. Ei kai sellaisia jätetä lasten saataville? Aika huono selitys siis tuokaan, että tabut olis lapsiperheeseen muka parempia.

Taidatte vaan oikeasti olla pihejä :)

Vierailija
142/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvaamosta tilatusta kiitoskortista skannaamansa ja itse printtaamansa version. Laatu oli kehno ja tekijänoikeuksiakin rikottiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassikko, johon aika moni sortuu.

Vierailija
144/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräillä sukulaisilla, jotka kutsuvat joka kesä käymään mökillään, pitää syödä pilaantunutta ruokaa. Ja aina sama tarina, että ei sitten tarvitse mitään ottaa mukaan.. Homeinen kallen mätitahna on ihan ok edellisvuodelta, kun sen homeosan vaan poistaa. Samoin vo säilyy vuoden päivämäärän umpeenmenon jälkeen. Parasta ennen päivämäärät on vain kauppojen myyntikikka. Pari vuotta sitten vietiin omat eväät, mutta setä laittoi ne pois, sillä heillä oli jo ruokaa mikä piti syödä ensin pois alta! Eli meidän eväät jäi heille..

Astiat pestään ilman pesuainetta, sillä "tuttujahan tässä ollaan". Kun kerran pesin itse ja otin pesuainetta, niin täti tuli väliin ja laittoi saippuaveden astiaan myöhemää käyttöä varten.

Vierailija
145/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukenut paperilehdestä, mitä ohjelmaa miltäkin kanavalta tulee. Ei siis voi selata kaukosäätimellä ja katsoa, koska kaukosäätimen paristo kuluu.

Vierailija
146/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sukulainen on samassa firmassa töissä kun mies, mut eri paikkakunnalla. Tää sukulainen laittaa lahjapaketit ym. tulemaa firman sisäisen postin kautta meille.

Mutta syynä ei ole raha vaan se että en viitsi mennä postiin. Ja lähetän siis firman postitoimistosta ja maksan, sukulaiset eivät ole samassa firmassa siis. Mutta jos olisivat, toki sisäisellä postilla. Noin meidän firman kirppiskin toimii, sisäpostilla vaan joka paikkaan.

Vierailija
147/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri teki itse pyöräilyhousut eli ompeli tavallisten sortsien persuksiin jotain täytettä.

no, onhan se kiva jos on näppärä käsistään,,, mutta ei silti... perintötyyny persauksissa...

Vierailija
148/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. toi huonekalujen osto. Nuoret on tottunu siihen, että koti näyttää hienolta mutta en mä käsitä, miksi vanhempien ihmisten pitäis koko ajan olla uusimassa huonekaluja, jos vanhat on vielä ihan hyvät. Minusta se on oikeesti rahan ja luonnon tuhlausta.

Ja sitten se häissä yöpyminen. Oikeesti tommonen 90 euroa yöltä saattaa olla jollekin iso raha ja meilläkin jäi tänä kesänä yhdet häät väliin kun olis pitäny olla pari yötä hotellissa. Kun sen hotelliyön lisäksi tulee kuitenkin paljon muitakin kuluja kuten häälahja ja bensatkin saattaa maksaa toista sataa, jos häät on kaukana. Että sikäli ymmärrän erittäin hyvin, jos joku ei halua maksaa hotellista mitään.

Vierailija
149/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovat rikkaita.

On säästänyt kaikki mieheni lapsuuden vaatteet ja kuskaa niitä meille. Siis jotain järkyttäviä 70-luvun rättejä. Ja minä saan viedä ne kaatopaikalle

Minun vanhin lapsi aloitti lukion ja anoppi kauhisteli kirjojen hintoja " no onhan minulla tallella Timon vanhat lukiokirjat, miksi et niitä pyytänyt " Just, ja silloin oli vielä Neuvostoliittokin olemassa...

Vierailija
150/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli kylässä toisen kaverin luona. Kaveri pyysi maksun (käytetystä) muovikassista.

Peri kierrätysmaksun muovikassista. :D

Yksi sukulainen pesee käytetyt roskapussit. Ilmeisesti käy myös talonyhtiön roskiksesta tyhjentämässä ja keräämässä muovipusseja talteen.

Puolittaa kettukarkit lapsille.

Vierailija
151/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pihein tuntemani ihminen. - Ostaa kaikki huonekalut mahdollisimman halvalla jostain kierrätyskeskuksesta - kämpässä näyttää ja haisee kirpputorilta. - Ei heitä koskaan mitään tavaraa pois, ei edes puhkikulutettuja kenkiä. - Ja tässä paras. Kun menimme mieheni kanssa naimisiin kolmisen vuotta sitten, pidimme häät hotellissa, jossa vieraiden piti maksaa majoituksestaan tyyliin 90 euroa/2hh. Siskonmies oli sitä mieltä, että he eivät maksa mitään hotellihuoneita vaan nukkuvat autossa hotellin pihalla! Uskomatonta! Lopulta he kuitenkin ottivat huoneen. Sisko oli vissiin sen verran tiukkana... :D Häpeäisin silmät päästäni, jos oma mies olisi noin nuuka.

Tosin en nuukaile muissa asioissa. Huonekaluja nyt vaan on liikaa menossa kaatopaikoille.

Vierailija
152/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan ole nuuka, päin vastoin. Syy miksi teen tätä on se, että haluan saastuttaa luontoa mahdollisimman vähän ja lisäksi pesuaine jäämiä astioissa on vähemmän. Voin olla joakusta pimeä, mutta nuuka en ole.

Kun voisit ostaa jauhetta, josta se muovi puuttuu kokonaan? Olis paljon vähemmän pakkausjätettä. Eikö se olis vielä parempi luonnolle? Joskus mä ihmettelen näiden luonnonsuojelijoiden logiikkaa.

Vierailija
153/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvisuodatin pussit huhtelee, että voi käyttää uudestaan. Suihkuvedet laskee ämpäriin ja vie wc. Minä keitänkin itse aamukahvit niin saan mieleistä.

Vierailija
154/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan ole nuuka, päin vastoin. Syy miksi teen tätä on se, että haluan saastuttaa luontoa mahdollisimman vähän ja lisäksi pesuaine jäämiä astioissa on vähemmän. Voin olla joakusta pimeä, mutta nuuka en ole.

sekä helvetin pimeä ja mahdottoman nuuka!

Sairas, voisi joku sanoa.

Onneksi näillä tuloilla ei oikeasti tarvitse olla nuuka. Lisääkö se sairauttani, että se tabletti on ekologinen jo muutenkin?

Vierailija
155/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa laittaa vaan ruokalusikallinen jauhetta astianpesukoneeseen...

Vierailija
156/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitä näitä tiskitablettien katkaisijoita. Helpompaa ja edullisempaa olis käyttää sitä jauhetta, sitäkään ei tarvi laittaa niin paljon kuin ohjeessa sanotaan. Ja onhan ne tabletitikin laitettava lasten ulottumattomiin, ihan yhtä vaarallisia ne on, puolikkaita avonaisia tabuja laatikossa. Ei kai sellaisia jätetä lasten saataville? Aika huono selitys siis tuokaan, että tabut olis lapsiperheeseen muka parempia.

Taidatte vaan oikeasti olla pihejä :)

Miten voi olla oikeasti pihi, jos siis ostaa niitä kalliimpia tabletteje eikä sitä halvempaa jauhetta. En ymmärrä logiikkaa.

Vierailija
157/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on tuhlausta, tykkään pestä astioita. Tytär nauraakin, että äiti pesee nuo kertakäyttö astiatkin.

Vierailija
158/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpompaa laittaa vaan ruokalusikallinen jauhetta astianpesukoneeseen...

Jauhekin kävisi, jos siinä olisi lasinkirkaste mukana. Olen kokeillut joskus ilman kirkastetta, ja pikkuhiljaa lasit meni ihan sameiksi. Tiedä sitten oliko vika koneessa vai astioissa.

Puolitan tabletin ihan käsin vääntämällä kun se on vielä pakkauksessaan. Siististi menee halki.

Vierailija
159/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teininä laskettelureissulla Rukalla ja mulla ja veljelläni oli mukana kaveri. Tämä kaveri sitten osti ensimmäisenä laskettelupäivänä kaakaon joka siis oli annospussissa ja se itse sekoitettiin mukilliseen kuumaa vettä.

Tästä yhdestä pussillisesta sitten teki kaakaota koko helkkarin viikon. Joo, onhan se aika tujua kaakaota, jos koko pussillisen käyttää, mutta että 5 päivää samasta pussista, niin että mukilliseen riitti ehkä puolikas teelusikallinen! Oli vähän laihaa litkua.. Tää kaveri oli muutenkin tunnettu ihan äärettömästä piheydestään ja mä menetin hermoni niin etten ole enää vuosiin jaksanut tähän (lapsuuden)kaveriin pitää yhteyttä. Lounaillakin aina "lompakko jääny kotiin" tai "vaan 2 euroo mukana, voitko maksaa loput, maksan takas.." joopa joo, ei tod ikinä maksellu takasin.

..Tää on muuten ihan sairaan hauska ketju, mä niin näen sieluni silmin monta tilannetta täältä :D

...Ton tabletinpuolitus-jutusta jauhamisen vois kyllä jo lopettaa..

Vierailija
160/260 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä helvetin pimeä ja mahdottoman nuuka!

Sairas, voisi joku sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan