Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jolla naamassa/kielessä lävistys! Eikö hävetä?

Vierailija
27.09.2011 |

Etkö mieti koskaan ulkona kulkiessasi, että muut tuijottavat sinua inhoten?

Tosin itse en edes tohdi katsoa, sen verran törkeän näköisiä ne lävistykset on.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamalävärit ovat totaalinen turn-off vaikka nainen olisi muuten miten mukava tahansa.

T: 30-v mies

Vierailija
22/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nenässä söpö, pieni timantti. Eipä ole kukaan koskaan mitään negatiivista siitä sanonut, saatikka että se olisi vaikuttanut vaikkapa työllistymiseen. Yleensä ihmiset ei edes huomaa sitä :P Kyllä nykyaikana pitää jo olla tottunut lävistyksiin, niin monilla niitä on.

Olen siitä erittäin tyytyväinen! Tavallisessa toimistoympäristössä olen töissä ja korkeakoulutettu. Ei hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksi pitäisi hävetä?

Vierailija
24/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla itsellään ei tietysti ole edes korvakoruja

Vierailija
25/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, hauska provo :D Mulla on huuliläväri (ja tatuointejakin,uuu!) enkä ole kyllä tuollaisia koskaan miettinyt.

Vierailija
26/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ihminen saa ite päättää miltä näyttää ja mitä naamaansa laittaa sen ei pitäisi ihmisiä liikuttaa millään tavalla.. se on sen naama ei sun. Mulla on kulmakoru enkä ole ikinä saanut negatiivistä "palautetta" siitä eikä kukaan  ole kiinittänyt siihen mitään ihmeellisempää huomiota. Lainaten " Etkö mieti koskaan ulkona kulkiessasi, että muut tuijottavat sinua inhoten? Tosin itse en edes tohdi katsoa, sen verran törkeän näköisiä ne lävistykset on." Vastaan tähän kysymyksellä.. Etkö mieti koskaan mitä mieltä ihmiset ovat sinusta kun arvostelet noin rankasti toisia!!!? Lävistykset ei ole mikään rutto.. ne ovat lävistyksiä.. koruja.. jotka saavat helposti pois. Ihmiset ottavat lävistyksiä sen takia koska he ite tykkää niistä ja on omasta mielestä hienoja.. silloin ei tarvitse alkaa miettimään "mitäköhän neiti/herra "täydellinen" miettii minusta?". MUTTA jokaisellahan on omat mielipiteet ja ne saa ilmaista tottakai. Mielestäni enemmän inhottavaa ja hävettävää on siinä kun joku alkaa arvostelee ihmistä ulkonäönsä perusteella.

Vierailija
27/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantit nenässä ei todellakaan ole mitään söpöjä.

Vierailija
28/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
29/29 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamalävärit ovat totaalinen turn-off vaikka nainen olisi muuten miten mukava tahansa.

T: 30-v mies

Kyllä nyt naiset itkevät itsensä uneen illalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä