Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jolla naamassa/kielessä lävistys! Eikö hävetä?

Vierailija
27.09.2011 |

Etkö mieti koskaan ulkona kulkiessasi, että muut tuijottavat sinua inhoten?

Tosin itse en edes tohdi katsoa, sen verran törkeän näköisiä ne lävistykset on.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkälainen ihminen sinäkin olet, kun arvostelet noin törkeästi toisten ulkonäköä?

Vierailija
2/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen esim. lävistetyn kielen tai huulen niin aivan pahaa tekee. Ylipäänsä koko huomio kiinnittyy siinä ihmisen pärstässä vain niihin lävistyksiin, eikä todellakaan positiivisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes silloin, kun vielä oli huulessa lävistys. Ap, katsopa joskus, niin näet kuinka paljon niitä lävistyksiä tuolla kadulla näkee. Myönnän, osa on törkeitä ja rumia, mutta eivät kaikki. Sen näkee, kun tarpeeksi monta näkee. Ja tosiaankin, kauneus on katsojan silmässä.

Mutta ei mulla ole kyllä tapana kulkea kieli ulkona suusta, eikä kielilävistystä kyllä yleensä huomaa, jos ei näe ihmisen puhumista ihan läheltä. Mulla on kielilävistys ollut 8 vuotta, ja edelleen on ihmisiä, jotka ovat koko tuon ajan ja kauemminkin tunteneet minut, mutteivät edes huomanneet koko kielilävistystä.

Vierailija
4/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä lävistyksiä sen takia ottanut, että saisin hävetä. Ja jos häpeäisin, ottaisin pois. Pidän omista lävistyksistäni (kulma, kieli ja nenäkoru), enkä aio ottaa niitä pois sen takia kun muuta ajattelevat niiden olevan rumia.

Mielestäni eri asia on silloin, jos naama on täynnä metallia.

Vierailija
5/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö mieti koskaan ulkona kulkiessasi, että muut tuijottavat sinua inhoten? Tosin itse en edes tohdi katsoa, sen verran törkeän näköisiä ne lävistykset on.

Taidan olla jostain peräkylästä kotoisin kun jaksat tuollaista ihmetellä. Isoissa kaupungeissa tuollaisten huomioiden tekemiseen ei ole ihmisillä viitseliäisyyttä kun he näkevät niin paljon erilaisia ihmisiä tyyleinen.

Itse koen myötähäpeää, jos joku avoimesti puhuu tuollaisia junttijuttuja kuin sinä. Onneksi tajuat puhua niitä vain täällä netissä.

Vierailija
6/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistysten vuoksi tarttuu monta bakteeria ihmisestä toiseen. Mmm MRSA. Hoitohenkilökunnalla ne ovatkin siksi kiellettyjä.

Niitä on liian vaikeaa pitää puhtaina. Niitä ei kukaan tarvitse. Ne ovat turhia.

Vierailija
7/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näen esim. lävistetyn kielen tai huulen niin aivan pahaa tekee. Ylipäänsä koko huomio kiinnittyy siinä ihmisen pärstässä vain niihin lävistyksiin, eikä todellakaan positiivisessa mielessä.

Että monet nuoret ja lävistyksistä pitävät ajattelevat, että me tavallisen näköiset tai trendikkään ihmiset olemme todella jäätäviä ilmestyksiä. :) Kukin makunsa mukaan.

Vierailija
8/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistysten vuoksi tarttuu monta bakteeria ihmisestä toiseen. Mmm MRSA. Hoitohenkilökunnalla ne ovatkin siksi kiellettyjä. Niitä on liian vaikeaa pitää puhtaina. Niitä ei kukaan tarvitse. Ne ovat turhia.

Höpö höpö. Taidan olla laitossiivooja kun noin "asiantuntevasti" puhut.

Onhan herkut, meikit ja työkin turhaa. Mikset sinäkin jää vain alasti kotiisi makaamaan. Pukeutuminenkin on ihan turhaa, jos vaan kotona makaa.

Vierailija
9/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja klitoriksen hupussa. Ne ei ulospäin näy kadulla kävellessä. Ja ei kiinnosta pätkääkään, mitä muut niistä ajattelee.

Vierailija
10/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö mieti koskaan ulkona kulkiessasi, että muut tuijottavat sinua inhoten?

Tosin itse en edes tohdi katsoa, sen verran törkeän näköisiä ne lävistykset on.

Mulla on kielessä lävistys ja tuskimpa kukaan ohi kävelevä sitä näkee, ellen näytä sitä. xD

Vai onko sulla joku röntgen katse, minkä avulla näet kaikkien suuhun? o.O spoooky...

Mulla on muuten miltei 30 kpl tatuointejakin, eikä kukaan niitä näe, ellen näytä niitä. Ja ei, ei hävetä. =D

Enemmän kyllä hävettäisi jos pitäisi tuijotella muita ihmiiä inhoten heidän ulkonäköönsä liittyvistä asioista. Minä pidän näitä asioita kauniina, sinä et, mutta siltikään en ala sinun ulkonäköäsi haukkumaan, vaikka luultavasti näytätkin koko ajan sille että olet sipaissut ylähuulellesi ulostetta, sellaisille te kaikki paheksujat näytätte.

Vierailija
11/29 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lävistyksiäkin joku saattaa inhota hiusteni väriä, vaatteitani, nenäni muotoa jne.

Mielummin olen sellainen kuin olen, välittämättä mitä muut ajatteleva ulkoisesta olomuodostani.

Aina löytyy joku jonka silmää ei miellyttä, näytti sitten miltä tahansa.

Jos sulla ap on jonkun mielestä ruma nenä, niin menetkö oitis kauneusleikkaukseen?

Tai vaidatko paitasi jos joku inhoaa paitasi väriä?

Vierailija
12/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistysten vuoksi tarttuu monta bakteeria ihmisestä toiseen. Mmm MRSA. Hoitohenkilökunnalla ne ovatkin siksi kiellettyjä.

Niitä on liian vaikeaa pitää puhtaina. Niitä ei kukaan tarvitse. Ne ovat turhia.

Taas yksi, joka ei tiedä eikä osaa ollttaa selvää. Parantuneista lävistyksistä ei ole haittaa potilashoidolle. Tässä esim. OYS:n ohjeistus asiaan:

http://www.ppshp.fi/instancedata/prime_product_julkaisu/npp/embeds/1590…

eli: Muiden lävistyskorujen (kuin kynsien lävistysten) osalta lävistyskanavan tulee olla parantunut kunnolla eikä

siinä saa olla infektion merkkejä esim. punoitusta, turvotusta, arkuutta tai eritystä.

Lävistyskoruja ei tule kosketella työvuoron aikana.

Kasvolävistykset otetaan työpäivien ajaksi pois, jotta mummot eivät säikähdä. :D

Vierailija
13/29 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivat alkukantaisille ihmisille (jkkn Afrikassa) - ei sivistyneille länsimaalaisille.

Vierailija
14/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 14-vuotias, joka roikkuu tällä palstalla tylsyyttään. Itselläni on ollut nenäkoru jo vuoden eikä muuten hävetä yhtään. Repikää mammat siitä.

Vierailija
15/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nenässä söpö, pieni timantti. Eipä ole kukaan koskaan mitään negatiivista siitä sanonut, saatikka että se olisi vaikuttanut vaikkapa työllistymiseen. Yleensä ihmiset ei edes huomaa sitä :P Kyllä nykyaikana pitää jo olla tottunut lävistyksiin, niin monilla niitä on.

Vierailija
16/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ilmeisimmin sitä lävistettyä ihmistä ei hävetä kerta ei ole korujaan poistanut... Järki hoi

Vierailija
17/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kielessä kaks korua ;) hävettääkö ap sua kun sulla ei ole :D

Vierailija
18/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni siis ei ole, mutta jotkut lävistykset on tosi hyvän näköisiä. Se ei omaa silmää miellytä, jos jollain on niitä naama täynnä, mutta jonkun muun silmää voi miellyttääkin.

Silloin, jos se ei lävistyksen omistajalle näytä luontevalta ja omalta jutulta, niin ajattelen sen olevan vähän tyhmää. Tarkoitan sellaisia jotka väkisin yrittää olla erilaisia.

Vierailija
20/29 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä ole huomannut, että ihmiset tuijottaa inhoten.

Tosin mä nyt huomaa ihmisiä oikein muutenkaan.

Pikkuriikkinen timantti nenän syrjässä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi