Mitä ajattelet, kun näet jääkaapin oven täynnä magneettisälää ym?
Kommentit (43)
Miksi ihmeessä pitäisi muuten ylipäätään olla mielipidettä toisen jääkaappimagneeteista?
sarkasmintajua jaettiin. :-D
Ajattelen, että tavattoman junttia ja ihan wt-kamaa. Meillä ei ainakaan koskaan ilmesty jääkaapin oveen yhtäkään magneettia! Kamala ajatus!
Olet varsinainen ilopilleri. Nauru pidentää ikää ja noin hauskan oloisella ihmisellä onkin varmaan monta leppoisaa vuotta edessään. Jatka samaan, rentoon mallin vain.
ohis ilmoittaa
Meillä on aika levottoman näköiset jääkaapin ja pakastimen ovet, kun ovat ihan täynnä magneetteja ja niillä kiinnitettyjä valokuvia ja joitain tärkeitä lappuja. Me ostetaan aina matkoilta (lähinnä ulkomailta) itsellemme magneetti, koska en tykkää mistään muusta krääsästä ja magneetti on sopivan pieni muistoesine paikasta. Niitä on sitten kiva lasten ja meidän vanhempien katsella, että mistäs sitä tuo magneetti tuotiinkaan jne. Eihän ne toki ole mitenkään tyylikkään näköiset, mutta onhan se kiva, että oma koti on kodikas ja näyttää, että siellä on elämää, eikä ole vain pelkkä esittelykoti!
elvottoman=levottoman
seksien=sekaisen
ja silti meidän jääkaappi on tuollainen :P Miehen mieletsä jääkaappi on mitä näppärin paikka söilöä lippusia ja lappusia ja lapsi haluaa ottaa mallia joten lisänä on vielä tukku piirustuksia.
Olen antanut tässä periksi, koska mies hyvin harvoin sanoo mitään sisustuksesta tai kämpän järjestyksestä. Isot ratkaisut kuten millainen sohva ostetaan tai minkä väriset seinät laitetaan tehdään yhdessä, mutta esim. kaappien järjestys ja sisustustekstiilit kuten verhot ovat ihan minun päätettävissäni. En myöskään tarkoita ettei lapsen piirustuksia saisi olla esillä, mutta mieluummin laittaisin ne kehyksiin taululistalle ja vaihtelisin niitä siinä. Mutta koska en halua olla despootti ja muut tuntuvat tykkäävän jääkaapista tuollaisena en viitsi vikistä. Olen ratkaissut asian niin, että keittiössä syödessä minulla on selkä jääkaappiin päin :D
ohis 2
tai sitten sullakin on ongelmia tunnistaa sarkastiset vastaukset.
Miksi ihmeessä pitäisi muuten ylipäätään olla mielipidettä toisen jääkaappimagneeteista?
Ei mulle vaan mitään seksi-tunnelmaa tule!
Kun ikää tulee lisää, niin suvaitsevaisuus lisääntyy.
Eikä jääkaappimagneettien osalta edes tartte puhua suvaitsevaisuudesta.
ohis 2
tai sitten sullakin on ongelmia tunnistaa sarkastiset vastaukset.
tunnistin siitä vain tyypillisen av-kitinän.
on täynnä tarroja,piirustuksia ym. Jokainen miettiköön mitä haluaa. Neiti kesäheinä tietyssä iässä halusi liimailla noita tarroja ja sovittiin, että tuohon voi liimata ei muualle(helppo poistaa sitten tarvittaessa.)
magneetteja. Siellä on kaikenlaisia hauskoja magneetteja Pariisista, Lontoosta, Amsterdamista, Tallinnasta, Pietarista, Budapestista, Kanarialta jne. Tosi monesta paikasta! Lisäksi hauskoja suomalaisia magneetteja esim käsityöläismarkkinoilta hankittuja.
Olen myös tilannut jääkaappiin magneetit meidän koirista eräältä käsityöläiseltä LOL Tuli ihan näköiset.
Olen tosi tarkka meidän jääkaappimagneeteista. Jos lapset sekoittavat ne, järjestän uudestaan!
Muuten meillä on koti sisustettu, mutta tää jääkaapin ovi on aika tapaus. Jotain reilu vuosi sitten meille tuli uusi jääkaappi. Päätin, ettei nyt magneetteja, kun on uusi hieno kaappi, mutta parin päivän päästä muutin mieleni :D
niin miksi pitää mitään kommentoida? Eikö voi olla vaan hiljaa? Tai todeta ihan rehellisesti:ei mitään.
[
Välittömästi menen vessaan okselle.
Olen hieno ja tyylitajuinen, laadukas ihminen ja voin aina pahoin wt-kodeissa jos sellaisiin vahingossa joudun!
reps XD
Ajattelen, että tavattoman junttia ja ihan wt-kamaa. Meillä ei ainakaan koskaan ilmesty jääkaapin oveen yhtäkään magneettia! Kamala ajatus!
Olet varsinainen ilopilleri. Nauru pidentää ikää ja noin hauskan oloisella ihmisellä onkin varmaan monta leppoisaa vuotta edessään. Jatka samaan, rentoon mallin vain.
Jos sarkasmi ei mene kuulijan/ lukijan tajuntaan on sarkasmin käyttäjä epäonnistunut. Se on vaikea laji ja tässä vihamielisessä ympäristössä sen havaitseminen on normaalia haasteellisempaa. Kirjoita terävämmin ensi kerralla, niin ei tarvi turhaan kommentoida ontuvia raapustuksiasi.
Jossain ideaalimaailmassa mun jääkaapin ovessa ei roikkuisi yhtään mitään. Mutta tosielämässä käytäntö vie voiton. Lapset ripustelee itsekseen taideteoksiaan jääkaapin (ja pakastimenkin!) oveen. Pienempi tykkää myös leikkiä jääkaapin luona kun mä laitan ruokaa. Jostain siihen on vastikään ilmestynyt magneettinen Hello Kitty, jolle voi vaihdella vaatteita yms. (epäilen vahvasti mummia). No, tässä elämänvaiheessa en jaksa suhtautua kovin ryppyotsaisesti tällaisiin sarjassa ei-niin-kamalan-haastaviin ongelmiin.
Oli nimittäin niin idioottimainen mielipide, ettei sellaista kukaan voi kirjoittaa vakavissaan.
Jos sarkasmi ei mene kuulijan/ lukijan tajuntaan on sarkasmin käyttäjä epäonnistunut. Se on vaikea laji ja tässä vihamielisessä ympäristössä sen havaitseminen on normaalia haasteellisempaa. Kirjoita terävämmin ensi kerralla, niin ei tarvi turhaan kommentoida ontuvia raapustuksiasi.
Olisit siis vaan ihan hiljaa. Mä sentään kommentoin, en ole mitään mieltä, enkä ymmärrä, miksi pitäisi olla *vääntää rautalankaa*
niin miksi pitää mitään kommentoida? Eikö voi olla vaan hiljaa? Tai todeta ihan rehellisesti:ei mitään.
Miksi ihmeessä pitäisi muuten ylipäätään olla mielipidettä toisen jääkaappimagneeteista? [
Ja kun minä olin pieni niin kerättiin eri kaupunkien pikkuisia viirejä ja tarroja. Nykyään minä kerään eri kaupungeista jääkaappimagneetteja. Kiva ookein valita sellainen, mistä heti näkee mistä ostettu, esim Tanskasta, Legolandista lego magneetti.
Meillä jääkaapin ovessa ei ole mitään. Ehkä musta kädenjälki ennen kuin ehditään siivota pois.
Lapset tykkäävät leikkiä jääkaappimagneeteilla! Osa niistä on kirjaimia, ja he kirjoittavat viestejä. Osa on Muumi-hahmoja, joille saa puettua vaatteia ym.
Lippu-lappusia ovissa ei kuitenkaan ole muuta kuin lasten lukujärjestykset. Jääkaappi ja pakastinkaappi eivät siis varsinaisesti toimi ilmoitustauluina.
magneetteja, suurin osa matkoilta, osa on lahjaksi saatu. Minua ei haittaa yhtään, jos joku vieraista ei niistä pidä - tosin en pitäisi siitäkään, jos joku vieraista rupeaisi niitä arvostelemaan.
Meillä on ilmoitustaulu erikseen, mutta jääkaapin ovessa on sellaisia aika kalliita sisustuskäyttöön tarkoitettuja magneetteja, joista lapsi opettelee asioita siinä samalla odotellessa, kun laitan hänelle ruokaa. Tämän palstan perusteella me olemme sitten jotakin ihmeen akateemisia wt-juntteja ja mitä kaikkea muuta...
Kun on sinut itsensä kanssa, on ihan sama mitä kukanenkin pitää jääkaapin ovessaan. Kukin elää tyylillään. Tällainen elämänasenne vain näyttää ärsyttävän niitä, joille ainoa oikea tapa olisi elää siten, että kaikki ihmiset puristettaisiin samaan muottiin.