Mitä ajattelet, kun näet jääkaapin oven täynnä magneettisälää ym?
Kommentit (43)
Uusi huomio mullekin, että olen valkoista roskasakkia. Toisaalta, ei paljon haittaa, jos joku niin ajattelee jääkaappimagneettien takia. Se on sen tyypin ongelma.
muutenkin. Joten ei tämä enää haittaa. Meillä on jääkaapin ovessa neljän lapsen lukujärjestykset ja yhteen koottu viikkomuistio, missä on kaikkien harrastukset yms. säännölliset menot viikon aikana. Minä olen oikeastaan suunnattoman ihastunut tähän wt-elämään. Kiva olla roskaväkeä.
Ajattelen, että tavattoman junttia ja ihan wt-kamaa. Meillä ei ainakaan koskaan ilmesty jääkaapin oveen yhtäkään magneettia! Kamala ajatus!
Olet varsinainen ilopilleri. Nauru pidentää ikää ja noin hauskan oloisella ihmisellä onkin varmaan monta leppoisaa vuotta edessään. Jatka samaan, rentoon mallin vain.
pidä vaan rautalankasi.
Olisit siis vaan ihan hiljaa. Mä sentään kommentoin, en ole mitään mieltä, enkä ymmärrä, miksi pitäisi olla *vääntää rautalankaa*
niin miksi pitää mitään kommentoida? Eikö voi olla vaan hiljaa? Tai todeta ihan rehellisesti:ei mitään.
Miksi ihmeessä pitäisi muuten ylipäätään olla mielipidettä toisen jääkaappimagneeteista? [
muutenkin. Joten ei tämä enää haittaa. Meillä on jääkaapin ovessa neljän lapsen lukujärjestykset ja yhteen koottu viikkomuistio, missä on kaikkien harrastukset yms. säännölliset menot viikon aikana.
Minä olen oikeastaan suunnattoman ihastunut tähän wt-elämään. Kiva olla roskaväkeä.