June-babies, ***KESÄKUU 2012***
Kommentit (89)
Ultrassa kävin, ja iloinen olen. :) Yksi sikiö löytyi selvästi, pituus 1,3 cm vastaten juurikin omaa arvausta 7+4. Syke löytyi vahvana. Kaunis kuin mikä, sanoi gyne :) Mieli keveni huimasti, illan oon jaksanut hymyillä!
Mäkin oon muuten siirtynyt pääasiassa tuonne suljettulle puolelle...
Syysterkkuja,
Helinä ja Tiuku 7+4
Olen uusi täällä foorumilla ja mä oon nyt kaksi päivää etsiny suljettua puolta.. Auttakaa miten mä löydän tieni sinne :)
Tinkerbell, kävitkö missä päin ultrassa? Itse tässä pähkäilen että meniskö ens viikon lopulla vai ei.. Saisi mielenrauhan oli kaikki kunnossa tai ei :) Lähinnä tuota hintahaitaria haluaisin tietää jos mahdollisesti asut pääkaupunki seudulla.
suljettu puoli löytyy vasemmasta sivuvalikosta ryhmien alta: "Kesäkuiset 2012". Itsekin siirryin sinne puolelle tänään, niin saa kirjoitella rauhassa.
Kyselit tuosta varhaisraskauden ultrasta. Itse olen myös pääkaupunkiseudulta ja varasin ajan Femedaan. Siellä jokainen lääkäri hinnoittelee itse itsensä, joten hintahaitari on laaja 100 -200€. Kannattaa soittaa ajanvaraukseen ja kysyä aikoja sellaisille lääkäreille, joilla ultra on siinä 100€ paikkeilla. Hyvin löytyi vielä aikoja parin viikon päähän :)
Se suljettu ryhmä löytyy tuolta Ryhmät osiosta tuolta samasta palkista missä tämä keskustelut osio on. Itsekin löysin sen juuri :)
meillä kans tulossa kesäkuu vauva, lasketu aika 5.6.2012.
Kotona viellä tyttö 6.2002 ja poika 10.2005
Heippa vaan kaikille! :) oon ihan uus koko sivustolla, meillekin tulossa kesäkuussa ensimmäinen :)) LA on 10.6. eli nyt on 8+2 :)
Ollaan molemmat nuoria kihlatun kanssa, itse olen 20 ja hän on 21 :) kaikki kamalan jännittävää, eikä asiaa helpota se kun on niiiin aktiivinen anoppu ettei tosikaan :D ehdottelee jo sukukehtoo, enkä edes tiedä vielä mitä ostetaan ja miten me halutaan kaikki järjestää.. huhh. :) onko kenelläkään kokemuksia?
Ja olo on ollu väsyny, tulee sellasia väsymysaaltoja, ja mahalaukku ei saa päästä tyhjäks tai tulee pahaolo. hajuaisti on vähän liianki hyvä eikä tee mieli oikein mitään ruokaa, hedelmät ja jugurtti ja muu kevyt menee.
Mulla viikkoja 9+4, laskettu aika 5.6
Mulle tämä on ensimmäinen lapsi, miehellä pian 5-vuotias poika.
Eilen kuulin jo vauvan sydänäänet
ultrassa maanantaina viikkoja 8+5 siellä se sydän sykki :)
Mukaan tullaan :)
ennestään on 2002 ja 2005 syntyneet lapsoset ja 5kk ikäinen rintavauva on kainalossa myöskin :) ! Nyt jännää aikaa taas eletään, toivottavasti kaikki menee hyvin eikä keskenmenoja tule yhtään!! Ennen nuorinta oli 2 sellaista ja niistäkin vain hädin tuskin päässyt yli.
Ei kyllä ole yhtään raskaana oleva olo :D vauva ja isommat muksut pitää huolen siitä ettei asiaa ehdi kovin edes ajatella... La on joskus 7-14 pvä?? Ei oikeesti voi tietää ennen ultraa. Neuvolaan olen yhteydessä ehkä joulukuun alussa tai marraskuun lopussa, ennen en puhu muille kuin miehelleni (ja teille ;) ) asiasta!
Haizuli