Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

June-babies, ***KESÄKUU 2012***

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikki!

Täällä ois yksi joka plussasi kun menkat oli yli viikon myöhässä... LA näyttäis lskureiden mukaan olevan 9.6.2012. Raskaustestin tein sen takia noinkin myöhään kun ajattelin kroppani olevan sekaisin keskenmenosta joka tuli syyskuun alussa rv 5+0 eli ihan alkualkuraskaudesta. Silloin ehdin itse "nauttia" plussasta 4 päivää kunnes palattiin maan pinnalle. Nyt siis erittäin varovainen fiilis, kun tuntuu uskomattomalta että heti km jälkeen ollaan taas raskaana...

Meillä on mieheni kanssa tyttö 07/10, joka oli pitkän yrityksen tulos. Eka yritettiin lasta 2 vuotta jonka jälkeen päästiin hoitoihin ja koko projektin lopputulos, ICSI-hoidolla on nyt tällä hetkellä iloinen pikku rakkauspakkaus.

Tää raskaus tuntuu niin ihmeeltä, kun ekaa yritettiin kauan ja lopuksi hoidoilla onnistuttiin miehen heikon siittiömäärän takia. Tässä on nyt tultu luomusti raskaaksi kaksi kertaa peräkkäin. Tätä pikkukakkosta ollaan yritetty tosissaan heinäkuusta ja sen takia mä en oikeen meinaa tätä sisäistää et voinko näinkin nopiaa tärpätä ja silti se pelko persees et jos tääkin menee taas kesken... Mut fiilis on eri kuin viimeksi kun kesken mentiin.

Oloja on sen verran että niitä vihlaisuja/puukoniskuita tuntuvia tulee välillä vasemmalle mut enemmän oikealle munasarjan kohdalle ja iltasin järkky väsy, en meinaa enää nähdä iltakymmentä millään :D Nämä samat oli esikoista odottaessani. Niin ja pieni turvotus...

Ollaan varattu varhaisultra yksityiseltä, joka on rv 7+4 (esikoisesta oli samaan aikaan, joka kuului silloin meidän lapsettomuushoitoihin) eli kahden viikon päästä. Neuvolaan en oo vielä soittanut kun haluan tehdä vielä yhden varmistustestin, heh :) Tein lauantaina CB digitaalisella ja se näytti "raskaana 3+".

Fiia 5+4

Vierailija
42/89 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä ihmeitä* LA 31.5.2012

Höpöttäjä75 LA 2.6.2012

Tinkerbell LA 2.6.2012

Yazzo LA 3.6.2012

Äiti1983 LA 3.6.2012

mirenna LA 4.6.2012

Fiia30 LA 9.6.2012

ansku LA 10.6.2012

HelmiEevert LA 10.6.2012

Umpsi LA 11.6.2012

Banskuh LA 12.6.2012

Enisa84 LA 13.6.2012

dandy LA 15.6.2012

Aku-Iines LA 15.6.2012

Tombliboo LA 17.6.2012

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa taas uusille mukaan!

dandy: niin samana tuo järkyttävä tissien kipeys, tosi kiva ku eilen illallakin kuopus hyppäsi tissien päälle ku makoilin sängyllä niin ai ***tana!! Teki kyllä niiiiin kipeää, ku muutenkin on kipeät!

Mulla on eka neuvola 2.11. aika pitkällä tuntuu olevan, mutta kyllä siellä sit taas ehtii ravaamaan. Tyhmää vaan ku meen nyt eri neuvolaan ku aiemmin. Ihana neuvolatätimme jäi eläkkeelle pari vuotta sitten, just ehdin hänen kanssaan saada kuopuksemme maailmaan ennen sitä. Nyt joudun ihan toiselle tädille. Ihan mukava hänkin, mutta ei kuitenkaan sama =(

Hyviä vointeja kaikille! Aurinkoisen syyspäivän terveisin

Äiti1983 ja "Topi" 6+3

Vierailija
44/89 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs foorumilla jatkossa pidämme yhteyttä, kuulostelemme omaa ja toisten vointia? Täällä samassa paikassa? Tämä nettiyhteisö vielä vieras näin alkuun :)

Tilasin minäkin varhaisultran, viikolle 7+3 (26.10). Neuvola on 31.10. Kovasti toivoisin, että olisi jo tuo 7+3, jotta pääsisi näkemään, onko masussa asukki ja kaikki ok. Neuvolatäti on mulla "sama vanha" kuin edellisissä raskauksissa, itse olisin kyllä voinut vaihtaa tätiä, mutta sama kai se :D

Hauska kuulla, että jotkut muutkin ovat tehneet useampia raskaustestejä, niin näes minäkin :D Kun on ihan pakko olla ihan varma :D Vaikka todellisuudessa, onhan se yksikin testi ihan varma :D

Vierailija
45/89 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se niin mukavaa aina saada plussa.

Mä oon testaillu netin tusinatesteillä kuinka ne vahvenee päiväpäivältä :D. tein clearbluen viime perjantaina ja sain 1-2 viikkoa, kun oli rv 3+5. Nyt lauantaina teen sen toisen testin ja odottelisin et olis enemmän viikkoja :).

Mulla ei oo oikeastaan mitään oireita enää. Nyt on menossa huimat rv 4+3! Neuvolasta kysyn kun menen lääkäriin muissa asioissa tässä joku päivä. En oikein tiedä varaanko ajan lääkärille vai terkalle, kun täällä englannissa ei ole varsinaista neuvolaa.

terv. tombliboo

Vierailija
46/89 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisultran 25.10 :) sillo viikkoja on kasassa 6+4:) mutö arveletteko että menee rahat hukkaa vai kuuluuko jo jotain:) tai näkyy..

Dandy

47/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiva höpöttäjä kun liityit kanssa seuraan, tulepa kertomaan ultra-kuulumisia!

Täällä öklötys nostaa päätään, väsymys on aivan kaameaa, voisin vaan nukkua!! Olin kaksi päivää töistä pois, kun pojalla oli kuumetta ja flunssaa, oli ihana nukkua pojan kanssa päikkärit parina päivänä :)

Onko teillä muilla alaselkä kipua? mulla on nyt ollut ja on kyllä aika epämukavaa :( toivottavasti kuuluu asiaan!!

Dandy: varmasti jo jotain on näkyvissä, itselläni samaan aikaan varhaisultraan aika, viikkoja pitäisi olla 6+6 silloin, toivon sydämestäni että pikkuinen olisi oikeassa paikassa ja sykekin näkyisi!

Kamalaa piinaa tämä alkuaika, kun kaikki on niin vaakalaudalla, pelkään keskenmenoa mutta samalla yritän nauttia tästä raskaudesta!! ehkä se sitten jossain vaiheessa taas helpottaa viim. sitten kun saa vauvan syliin :) voi sinne on niin pitkä matka vielä!

Ihanaa loppu viikkoa kaikille!

Me lähdetään huomenna rentoutumaan Himokseen viikonlopuksi!

t. Enisa rv 5+1

Vierailija
48/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki ja tervetuloa mukaan uudet plussanneet! Olen lukenut viestejä sängynpohjalta, sillä sairastuin puolitoista viikkoa takaperin elämäni flunssaan. Mykoplasmat ja muut on ehditty pelätä, mutta onneksi tuli "vaan" tosi raju keuhkoputkentulehdus. Kun näin odottajana ei noita lääkkeitä voi järin useaa ottaa, piti yskäkin vaan yskiä pois. Te kanssaodottajat voitte hyvin kuvitella, minkälainen olo on, kun on limaa nielussa ja muutenkin oksettava olo... Ei kivaa, en ole eläissäni ollut näin kipeä.

Paha olo siis vaivaa ja kahden tunnin välein on jotain syötävä. Osa ruuista tekee pahaa jo ajatuksenakin, joten kävinpä hakemassa kaupasta terveellisen pakastepitsan näin saikkuloman loppupäivien kunniaksi : ) hiilihapollisia juomia voisin kulautella vaikka kuinka ja aamun pelastus ovat viinirypäleet. Maustamaton A+B jogurtti tuntu myös rauhoittavan etomista. Ja Dents-pastillit, niitä ilman en uskalla lähteä ulos - pastilli liukenemassa suussa auttaa etovaan oloon tosi hyvin esim.työmatkabussissa, kokeilkaapa vaikka!!

Neuvolaankin soitin ja sain ajan marraskuun alkuun. Aika myöhään tuntuu olevan, mutta ehtii kuulemma hyvin laittaa ultraustilaukset eteenpäin. Viikkoja taitaa silloin olla jo 9+3.

Näin puhelimen välityksellä tulee vähän tällaisia omanapaisia viestejä. On niin hankala muistaa teidän juttuja ja tietokoneen toiselle sivulle avaamista ei tässä ole : (

Mukavaa tulevaa viikonloppua ja reissuun lähtijöille, ainakin Enisa oli lähdössä rentoutumaan!, mukavaa matkaa!

Höpöttäjä 6+5

Vierailija
49/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Täällä yksi ilmoittautuu joukkoon tai ainakin toivoo niin. Epäusko plussasta on vielä aika kova. Kiertoni on ollut aika sekaisin ja kuun vaihteessa, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa tuli tehtyä kaksi negatiivista testiä.

Lääkäriaika oli varattuna maanantaille, koska yritystä on takana jo ihan reilusti. Nyt tänään tein uuden testin ihan vain varmuuden vuoksi. Ja sitten toisen, koska en voinut uskoa silmiäni! Molempiin testeihin ilmeistyi postitiivinen tulos, joten kai tässä on pikku hiljaa pakko alkaa uskoa, että kesäkuussa meille syntyy kolmas lapsi! :-)

Vierailija
50/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä plussasin tiistaina :) Kolmas lapsi tulossa. Esikoinen syntyi 2004 ja kuopus 2006.

Laskettu aika olisi noin 18.6. Tilasin kuitenkin vielä testin joka näyttää viikotkin, joten katsotaan missä mennään :)

Pientä kuvotusta on ollut ja rinnat on aivan sairaan kipeät. Suihkussa käyntikin tekee tuskaa jos vettä suihkuttaa suoraan rinnoille. Olen tottunut nukkumaan mahallaan, joten vaikeuksia oli viime yönä kun ei kärsinyt. Täytynee opetella nukkumaan muussa asennossa, ei onnistu mahallaan nukkuminen varmaan kuin imetyksen jälkeen :D

Olin niin hupsu että tilasin HM:ltä jo MAMA-vaatteita :D Tosin toimitusaika meni marraskuun loppupuolelle. Jos sattuu jotain niin voihan ne lähettää takaisin. Tuntuu vaan jo nyt että vatsa on arka ja housut painaa ikävästi.

On tämä vaan niin jännää :)

Vierailija
51/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin päivään en ollut ketjua ehtinyt vilkaisemaan, ja tännehän on löytänyt moni uusi odottaja! Tervetuloa uusille, ja onnea kahden viivan tikusta! :) Erityisesti ilahdutti lukea Sitruunamelissan ja Fiian tarinoita, noihin km / harras yritys - tarinoihin samaistun kovasti!

Mulla oli pari päivää sitten yks ilta, että yökötys ei vaivannut lainkaan. Oli melkein normaali olo! Ja heti mietin, että mitäs kamalaa tämä nyt on :) Ei se sitten ollutkaan kun hengähdystauko, ja nyt pari päivää ollaan kärvistelty sellasissa tunnelmissa, että huhhuh. Eilisillan makoilin vessan lattialla, ei kannattanut lähteä yrittämään pitemmälle... Onneks meillä on pehmeä matto! :) Tänään töissä piti jättää puoli lautasellista ruokaa, ei vaan laskenut mitenkään. Sain jo pari kummeksuvaa katsetta :)

Oottekos te nähnyt jo vauvaunia? Mä näin ekan viime yönä :) Ennen aikojaan syntyi mitä suloisin pienenpieni tyttö, nimeksi tuli Iida :) Mitähän vaan mahtaa tarkottaa, kun otin hänet syliini, niin hän hyppäskin pois kuin sammakko, monen metrin päähän! :D Taitaa olla vielä vähän pään sisässä asioita käsittelemättä :D

Viikon päästä ois se ultra.... En malta odottaa. Ja heti perään lähetään vähän rentoutumaan remontin keskeltä aurinkoisemmille maisemille. Pysyis vaan tää fiilis kohtalaisena, pystyis paremmin nauttimaan lomasta.

Aurinkoista torstaipäivää kaikille!

- Helinä + Tiuku 6+5

Vierailija
52/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viimeksi huono-olo tuli vasta myöhemmin, olisko ollu vasta rv 6. Mutta tsemppiä Tinkerbellille!

Pariin päivään en ollut ketjua ehtinyt vilkaisemaan, ja tännehän on löytänyt moni uusi odottaja! Tervetuloa uusille, ja onnea kahden viivan tikusta! :) Erityisesti ilahdutti lukea Sitruunamelissan ja Fiian tarinoita, noihin km / harras yritys - tarinoihin samaistun kovasti!

Mulla oli pari päivää sitten yks ilta, että yökötys ei vaivannut lainkaan. Oli melkein normaali olo! Ja heti mietin, että mitäs kamalaa tämä nyt on :) Ei se sitten ollutkaan kun hengähdystauko, ja nyt pari päivää ollaan kärvistelty sellasissa tunnelmissa, että huhhuh. Eilisillan makoilin vessan lattialla, ei kannattanut lähteä yrittämään pitemmälle... Onneks meillä on pehmeä matto! :) Tänään töissä piti jättää puoli lautasellista ruokaa, ei vaan laskenut mitenkään. Sain jo pari kummeksuvaa katsetta :)

Oottekos te nähnyt jo vauvaunia? Mä näin ekan viime yönä :) Ennen aikojaan syntyi mitä suloisin pienenpieni tyttö, nimeksi tuli Iida :) Mitähän vaan mahtaa tarkottaa, kun otin hänet syliini, niin hän hyppäskin pois kuin sammakko, monen metrin päähän! :D Taitaa olla vielä vähän pään sisässä asioita käsittelemättä :D

Viikon päästä ois se ultra.... En malta odottaa. Ja heti perään lähetään vähän rentoutumaan remontin keskeltä aurinkoisemmille maisemille. Pysyis vaan tää fiilis kohtalaisena, pystyis paremmin nauttimaan lomasta.

Aurinkoista torstaipäivää kaikille!

- Helinä + Tiuku 6+5

Vierailija
53/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä ihmeitä* LA 31.5.2012

Höpöttäjä75 LA 2.6.2012

Tinkerbell LA 2.6.2012

Yazzo LA 3.6.2012

Äiti1983 LA 3.6.2012

mirenna LA 4.6.2012

Fiia30 LA 9.6.2012

ansku LA 10.6.2012

HelmiEevert LA 10.6.2012

Umpsi LA 11.6.2012

Banskuh LA 12.6.2012

Enisa84 LA 13.6.2012

dandy LA 15.6.2012

Aku-Iines LA 15.6.2012

Tombliboo LA 17.6.2012

Saim_i LA 18.6.2012

Sitruunamelissa LA ??

Vierailija
54/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheee, kiva et joku muukin näkee outoja unia!! =) Mä näin viimeyönä unta, että menin ultraan jossa kaksi miestä teki ultrauksen ainakin 3 metriä leveällä sängyllä joka oli peitetty 50-luvun sinapinruskealla päiväpeitolla. Miehet eivät kertoneet mitä ultrassa näkyi. Lopulta tuli minulle ja miehelle kirjeet kotiin joissa luki päällä "ei saa avata ilman puolisoa" =D ja kun yhdessä sitten avasimme kirjeet sieltä paljastui tieto että meille olikin tulossa kaksosvauvat! Kääk! =D =D

Kaikenmoisia unia!

Viimeyönä erehdyin yskäisemään niin että makasin suorana selälläni...AUUUUUTS! Tuntui sille kun joku olisi yrittänyt repäistä koko alavatsan auki...loppuyön yskiessä piti aina muistaa vetästä jalat koukkuun vatsan päälle...eli siis juu tosi hyvin nukuttu yö takana... =(

mä olen niiin väsynyt kanssa. Ihan uskomattoman. Huoh...kai tää taas joskus helpottaa. Sitten löytyy myös kaikenlaisia outoja reisivihlaisuja ja kuvotusta ja höh, vaikka ja mitä! No, kaikki oireet ovat tervetulleita, josko tämä vaikka jatkuisi loppuun saakka!

Äiti1983 ja Topi 6+4

Vierailija
55/89 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin unessa tosi onnellinen. Poikien nimeksi tuli Tuomas ja Otso :D

Uusi raskausoire bongattu tänään; itkuherkkyys. Tämä on jotain ihan käsittämätöntä! Minua tuli tiellä vastaan leveä kuljetus ja väistin kapealla tiellä reunaan. Kaikki kuljetuksen kuskit nosti mulle kiitoksena kättä ja mä olin niin otettu että pillahdin itkuun :DDD Onneks kukaan ei ollut kyydissä!

Vierailija
56/89 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla oon odottanut koska huonot olot alkaa, no eilen ne päätti ilmestyä.. Voi sitä iloa kun menee aamulla töihin hissillä 7. kerrokseen!

Onko muilla järjetöntä turvotusta mahan alueella? Iltasin tuntuu kuin ois ilmalla täytetty maha :D

Jännittäviä aikoja kun on meille ensimmäinen lapsi ja ei kauheasti muutenkaan pienistä kokemusta!

Vierailija
57/89 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banskuh: Mulla on aivan järjetön turvotus. Ja se ei rajoitu vaan iltaa, on lähes kokopäiväistä =( eikä tunnu kivalle, mut muistelin et edellisen kanssa oli ihan sama juttu ja rv 10 se muuttuikin jo ns. pysyväksi mahaksi...sit se ei enää siitä laskenutkaan...tosin noin aikaisin sitä tuskin tapahtuu ensisynnyttäjällä. Teki ihan pahaa sun puolesta tuo hissi! Kääk, voin kuvitella!

Heh, kiva että muutkin näkevät hassuja unia!

Nyt kuitenkin perjantai! Ihanaa! Viikonloppu! Hyvää viikonlopun alkua kaikille!

Äiti1983

Vierailija
58/89 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terkkari arvioi lasketuksi ajaksi 27.5, joten viikkojakin olisi sitten 7+5, mutta tiedän, että tuo tulee muuttumaan pitkän kk kierron ja myöhäisen oviksen takia. :)

Sanoin terkkarille, että tässä raskaudessa ei ole ollenkaan niin kamalaa pahoinvointia, mitä oli kun esikoista odotin. Terkkari sanoi, että ehkä sieltä on tulossa poika. Pojat eivät hänen kokemuksen mukaan aiheutaa niin kamalaa pahoivointia, kuin tytöt. :D Tiedä onko tuossa mitään perää, mutta ainakin kuulostaa ihan hauskalta. :) Tosin nyt elämä ei ole niin kiireistä ja stressaavaa, kun olen esikoisen kanssa kotona enkä töissä. Varmaan sekin vaikuttaa asiaan.

Itse myös pelkään keskenmenoa enemmän, kuin ekassa raskaudessa ja tästäkin mainitsin terkkarille. Terkkari koitti vähän piristää, että hänellä on n. 40 potilasta, joista yksi on saanut keskenmenon. Ja siihen vaikuttavat myös elintavat ja ikä. Tämä helpotti vähän mieltä.

tosiaan oireina on ollut vain suht lievä etova olo ja väsymys ja maha on turvonnut minullakin! Iltasin on oikein rantapallo. :/ Mies on saanut tehdä joka ilta iltapalaksi Bruschetta-leipiä. :D Voisin syödä niitä ties kuinka paljon.

Synnytyssairaalaksi valittiin naistenklinikka, tuttu ja tuvallinen paikka. :) Toivottavasti päästään kaikki sinne saakka!

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille

Ansku ja Kirppu

Vierailija
59/89 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuhhuu. Vessa tulee tosiaan tutuksi paikaksi. Tänään oksentanut 4 kertaa :/ Mikään ei oikein pysy sisällä, ei edes vesi. Onneks töistä etäpäivä! mitähän tästä tulee, kun töihin pitää mennä.... :/ Onneks meillä ei tarvi suhata hissillä! :) Toisaalta nyt kun on alkanut kunnolla laatottamaan, on aina väliakoina melkein parempi olo kun aiempina päivinä. Ja ainakin saa tukevan todisteen, että tiukasti raskaana ollaan!

Hauskoja unia teillä! :D Oisko kaksospojat pelottava ajatus? Tuli mieleen, että mulla kai periaatteessa on sellaseen jonkinlainen riski, Clomifen voi aiheuttaa monikkoraskauksia. Mut ajatusleikkinä vaan... :)

Ihana sinä, saim_i

Vierailija
60/89 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Oon siis muokannut ylläolevaa viestiä jo 2 kertaa, ja aina klippasee osan siitä pois.)

Piti siis sanomani, että aivan suloinen olet saim_i