Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

June-babies, ***KESÄKUU 2012***

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siinä vain kävi, että vauvan sydänääniä ei sitten enää löytynyt. Ultrassa asia varmistettiin. Vauva on kuollut kohtuun. Mies ulkomailla työmatkalla. Viikko on ollut raskas. Kohtu tyhjennetään ensi viikolla, kun mieskin on taas täällä ja tukemassa.

Aina ei kaikki vain suju niin kuin toivoisi.

Parempaa onnea teille muille.

Vierailija
2/89 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA ois 8.6.12 ja toinen lapsi tuloillaan. Eka neuvola käyty ja eka ultra jo tehty ja nyt vaan odotellaan ja kasvatellaan vatsaa. Mulla on reilun vuoden ikänen poika ja yks keskenmeno viime talvelta. Ultrassa kaikki oli ihan ok ja nyt vaan sokerirasitusta odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buzzador hakeee testaajia kohderyhmistä:

* Vuonna 2011 syntyneet lasten vanhemmat

* Raskaana olevat!

* Teinit vuosimallia 94-97

Haluatko kokeilla uusia tuotteita ilmaiseksi ja jakaa testipakkauksia kavereillesi?

Buzzador hakee ensivuoden kampanjoihin uusia testaajia. Kun olet kokeillut tuotetta, raportoit mielipiteet netin kautta. Helppoa ja täysin ilmaista. Jokaiseen kampanjaan osallistuminen on vapaaehtoista.

Rekisteröidy linkkini kautta, niin minä saan buzzador pisteitä ja pääsen helpommin ensi vuonna myös kampanjoihin mukaan.

Linkki: http://www.buzzador.com?refstr=vw1309

Olen itse aiemmin päässyt testailemaan mm. vaippoja, shampoota, lihaliemivalmistetta, lastenruokia jne jne. :)!

Tässä vielä buzzadorin virallinen ilmoitus:

Hei!

Tarvitsemme jälleen apuasi!

Moni yritys on kiinnostunut toteuttamaan kampanjoita kanssamme vuoden 2012 keväällä. Raskaana olevat, vauvojen ja pienten lasten vanhemmat sekä teinit ovat erittäin suosittu kohderyhmä - osaksi sen vuoksi, että moni asiakkaistamme toimii kyseisellä sektorilla, mutta osaksi myös sen vuoksi, että pienokaiset "vanhenevat" nopeasti ja tämän vuoksi meidän täytyykin värvätä ja täydentää jäsenrekisteriämme jatkuvasti.

Pyydämme apuasi seuraavien kohderyhmien värväyksessä:

• Raskaana olevat ja vanhemmat joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. tammikuuta 2011- 31. joulukuuta 2011 välisenä aikana

• Teinit jotka ovat syntyneet vuosina 1994-1997.

Mitä enemmän meillä on oikeaan kohderyhmään kuuluvia Buzzadoreja, sitä enemmän voimme toteuttaa laajempia ja hauskempia kampanjoita näille kohderyhmille!

Tunnetko pienten lasten vanhempia tai teinejä?

Arveletko, että heidän mielestä olisi mukavaa toimia Buzzadorina ja saada mahdollisuus kokeilla mielenkiintoisia tuotteita ja palveluja sekä tietysti keskustella niistä ystävien kanssa?

Värvää heidät Buzzadoreiksi!

Käytä alla olevaa linkkiä värvätessäsi:

http://www.buzzador.com?refstr=vw1309

Värväyskampanja on voimassa tästä päivästä alkaen 15. tammikuuta 2012 asti.

Vierailija
4/89 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös yksi lisää tähän ryhmään :) Pikkukakkosta odottelen syntyväksi 3.6 myöskin (aloittajalla oli näköjään sama la :)) ja esikoistyttö syntyi maaliskuussa 2011, ikäeroa ei siis kovin reippaasti tule.

Niskapoimu-ultra on käytynä, eikä siellä mitään hälyyttävää paljastunut. Eka lääkärineuvolakin on takana päin, ja tutkimusten perusteella kaiken pitäisi olla hyvin.

Hemoglobiinit on itsellä olleet alhaiset (en ole saanut edellisen raskauden jälkeen saanut nousemaan niitä...) ja väsymys meinaa olla melkoinen, lisäksi lonkat on alkaneet reistailla jo tässä vaiheessa --> lonksuvat ja kipuilevat siis. Vähän tympeää, mutta muuten on vointi kyllä ollut oikein kohdallaan.

23. päivä on sitten seuraava neuvolakäynti, ja ensi kuun 16. päivä pääsenkin sitten rakenneultraan, kovasti odottelen, että saan kuulla kaiken olevan hyvin, ja ehkä mahdollisesti tietää, kumpi on tulossa... :)

Vierailija
5/89 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Vieläkö ryhmään mahtuu mukaan vaikka vähän myöhässä teidät löysinkin?:) Minulla esikoisen la olisi 9.6 ja eka ultra takana, samoin neuvola ja lääkärikäynti. Kaikki ok tähän mennessä ja toivotaan, että niin myös jatkuu:) Alkuviikkoina tuntui, että kokoajan oli etova olo, aina illaksi huipentuen ja muutaman kerran oksentelinkin. Älytön väsymys myös jatkuvasti (ei varmasti auta tämä etelä-suomen sateinen harmaa sää asiaan), mutta onneksi tässä vaiheessa kuitenkin vointi jo parempi:) Kiloja tullut lisää n. 3,5 kg, niistäkin kolme heti melko alussa, sillä etovaan oloon ei tuntunut auttavan muu kuin syöminen ja sehän sitten puntarissa näkyi...onneksi nyt tämäkin tasoittunut. Jännä juttu muuten...olen vakuuttunut, että vauva on tyttö. Saas nähdä onko tämä "kutiainen" oikea vai meneekö metsään. Ultrassa ei terkkarin mukaan ilmeisesti kovin mielellään kerrota sukupuolta (onko kenelläkään kokemuksia Kätilöopistolta Helsingistä?), joten mahtaako jäädä vielä salaisuudeksi...seuraava uä tammikuun lopulla.

Vierailija
6/89 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaa vauvaa odotetaan..ja rv 17. ois menossa. :)

Vierailija
7/89 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odoteltaisiin pikkukakkosta, np-ultrassa käyty ja kaikki näytti olevan kunnossa, helmikuun lopulla toinen ultra, jossa vielä uudelleen varmistellaan vauvan vointi ja saadaan sukupuoli selville :) Laskettuaika olisi tossa 28.6 :) Jännittää miten tuleva isoveli mahtaa suhtautua uuteen tulokkaaseen kun sen aika koittaa :)

Vierailija
8/89 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotellaan pikkukakkosta. LA 3.6.2012

Poika tulossa ja masussa kaikki mahtavasti, tänään juuri käytiin rakenneultrassa.

Vierailija
9/89 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis 4:n lapsen la myös 3.6.12! Aiemmin löytyy poika 0404, poika 0805 ja tyttö 0209

Vierailija
10/89 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, etten lähde näihin juttuihin (vielä) mukaan lainkaan, mut enhän sit malttanut.

Omatoimisen tutkailun jälkeen due-time on 2.6.2012.

Onnesta olen soikeana, mutta vähän myös varpaillaan: vuosi sitten meni ensimmäinen raskaus kesken, eikä nämä plussat ihan helpolla tunnu käyvän, yhteensä yritystä takana 2,5 vuotta. Päivä kerrallaan kuulostellaan, toisaalta oireilen nyt selvemmin kun viimeksi, mikä hullua kyllä helpottaa... Josko tällä kertaa...

Vierailija
11/89 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne itsensä ilmoittaa eilen plussannut esikoisen odottaja! :) Olen 24v ja avopuoliso 26v. Lapsesta miehekkeen kanssa vähän aikaa (=kesästä asti) ehditty haaveilla, sittenpä nyytti päättikin olemassa olostaan ilmoittaa :) Oudolta tuntuu, ei osaa tätä asiaa nyt ollenkaan sisäistää :D Toisaalta tuntuu niin luonnolliselta, että näinhän tämän pitikin mennä ja että ei tässä sen ihmeellisempää :D Neuvolaan tänään soitin ja sain ensimmäisen ajan marraskuun puoliväliin. Jännää! Laskettu aika olis joskus 11.6. tienoilla. Onnea muillekin plussanneille!! :)

Vierailija
12/89 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis plussasin ja testi näytti raskaana 1-2 viikkoa. :) IHANAA!! LA osuu ehkä jonnekkin 10-15 päivä kesäkuuta? Epäsäännöllisen kierron takia en osaa ollenkaan arvioida LA paremmin.

Meillä on entuudestaan tyttö, syntynyt Elokuussa 2010. On tämä taas vaan niin jännittävää! Toivottavasti kaikki menee kaikilla hyvin ja saadaan paljon kesäkuun odottajia mukaan. :)

Vierailija
13/89 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uutisista umpsi ja ansku!

Kertokaas vähän millasissa oloissa elelette tällä hetkellä, onko jotain erityistä havaittavissa?

Itellä sellasta nuutumusta... Hirveitä väsymyskohtauksia, ja iskee aina ihan yllättäen: yleensä työpäivän keskellä ja uudestaan sit kotimatkalla. Ajomatkaa reilu tunti, ja pelottaa välillä että rattiin nukahtaa! Myös kuvotusaaltoja tulee ja menee, ei valtavan pahaa kuitenkaan. Jano on kova, ja vastaavasti pissalla saa juosta ahkeraan. Alavatsaa nipistelee välillä, mutta sekin pientä.

Minä myös varasin ekan neuvolan, sain tuonne marraskuun alkupuolelle. Varasin myös yksityiseltä varhaisultran 8.viikolle. Halutaan käydä tsekkaamassa, että kaikki on kunnossa... Toivottavasti kaikki ois kunnossa!

Vierailija
14/89 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupumusta havaittavissa, haukottelua vaihtelevasti pitkin päivää. Tekis mieli nukkua päiväunet, ei vaan jouda kun kotona remppa meneillään.. :) Voihan se olla että tulee vaihe kun on pakko nukkua. Vatsa pönöttää enemmän kun aiemmin, vois luulla että on pidemmälläkin jo menossa. Etova olo sillon tällön aamun ja päivän aikaan, mutta häippäsee kun saa jotain suuhunsa. Eipä juuri muuta nyt havaittavissa. Ennen plussaamista oli hyvän aikaa kyllä kaikenlaisia oireita...

Vierailija
15/89 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole mitään kovin kummosia oireita, väsyttää normaalia enemmän ja välillä on etova olo. Saas nähdä millaiseksi tämä tästä muuttuu.

16/89 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Olen 27-vuotias, mies 28-v naimisissa olevat kahden lapsen vanhemmat tyttö 2008 ja poika 2010.

Haaveissa meillä on jo pitempään ollut kolmas lapsi ja nyt viidennellä yrityskerralla tärppäsi :)

Eilen tein testin ja kaksi vahvaa viivaa piirtyi heti, olen niin sekaisin onnesta, mutta samalla hyvin varovaisesti tässä edetään.

Meillä takana myös lapsettomuustausta, miehen puolelta, heikentynyt spermanlaatu. Viime raskaus lähti käyntiin miehen käyttämällä clomifen lääkkellä, ja nytkin mies ehti napostelemaan lääkettä alle kuukauden ja hups raskaana olen taas!

Laskettuaika on laskureiden mukaan 13.6.2012

t. Enisa rv4

Vierailija
17/89 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotias esikoistaan ylpeästi odottava nainen :)) Plussa tuli 3.10 kp 28/31 ja selkeänä:) ja noin 7 testiä myöhemmin nii sama oli tulos ;) LA 15.6.2012

18/89 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Olihan se pakko vielä kolmannen kerran varmistaa eri testillä, tein siis tänä aamuna clearblue digital viikkotesterin ja se antoi tuloksen RASKAANA 2-3 viikkoa (vastaa 4-5 viikkoa)

Eilen oli tuttuja vihlaisukipuja nopeasti noustessa, ne tekee sitten kipeää!

Upeaa dandy onneksi olkoon, onpa hyvä tietää että en ole ainut joka tekee monta testiä!

Äiti: Mites sinun raskautesi on edennyt, onko pahoinvointi vaivannut? Itselläni on vielä toistaiseksi aika normaali olo, mutta luulen vahvasti että pahoinvointi jossain vaiheessa yllättää näin on käynyt molemmissa aiemmissa raskauksissakin! Mutta kaikki on kyllä sen arvoista!!

t. Enisa

Vierailija
19/89 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ajan 14.10. Taisi antaa ajan edellisten kuukautisten ja melko säännöllisen kierron mukaan.

Kutsutaan tätä pientä ihmettä Kirpuksi. :) Koko ajan toivon, että aika menisi nopeasti tuonne Marraskuun loppuun. Sitten pitäisi olla jo turvallisimmilla vesillä raskauden suhteen. Hirveesti tekisi jo mieli kertoa kaikille! Kamalaa, kun pitää tälläisestä uutisesta olla hiljaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ansku ja Kirppu

Vierailija
20/89 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille! =) Ihanaa täällä me kirjaimellisesti lisäännytään!

Enisa: Tervetuloa oikein sydämellisesti tänne joukkoon! Täällä ihan oikeestaan "normi"olo. Tissit on tosi arat ja vatsaa turvottaa ajoittain niin älyttömästi, että töissä joudun pitämään vetskarin ja napin auki ja näytän sille ku olisin kuudennen viikon sijasta lähellä 20 viikkoa =/

Ja onhan toki vähän väsynyt olokin, mutta raksahommien takia ei oikein "ehdi" olla väsynyt...Mä en oikeestaan ole koskaan kunnon pahoinvointia harrastanut. Pikkuneitimme oksetti mua pari kertaa, mut muuten ollu ihan ok.

Tämänhän pitäisikin olla poika, sormustestin mukaan ;D

Mä haluisin vieläkin tehdä testin vaikka ekasta plussatestistä on jo pari viikkoa. Jotenkin haluisin vaan nähdä siihen testiin piirtyvät kaksi viivaa...tai kokeilla tota cb:n tekstitestiä...

Keskenmeno pelottaa ihan kamalasti...kun mullahan niitä on menneinä vuosina ollut yht. 3 kpl...=(

Hyvää viikonloppua teille kaikille! Toivottavasti saadaan paljon kavereita mukaan! =)

Äiti1983