Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen 2.nainen soittelee 1.naiselle miehen pettämisestä?

Vierailija
26.09.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kusipää pitää olla että sekaantuu toisten parisuhteeseen.

Anna mun kaikki kestää, voiko olla todella noin tyhmiä vastauksia!

Juu juu, se kakkonenhan EI ole millään tavalla sekaantunut heidän parisuhteeseena. Luuletteko tosiaan, että jos mies käy vieraissa, se ei vaikuta MILLÄÄN tavalla sen parisuhteeseen? Kyllä se suhde toiseen siihen vaikuttaa.

Ja oli syy mikä tahansa, niin itse ainakin arvostaisin, jos joku rehellisesti minulle voisi tulla kertomaan, että on nussinu mun miehen kanssa. Vaikka muuten en kyllä moista naista enää arvostaisi.

Vierailija
2/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavansa miehen helposti ja viimeisenä epätoivoisena tekona soittaa ykköselle jos vaikka tämä heittäis miehen ulos joka johtais siihen et kakkonen sais sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo siinä vaiheessa, kun mies panee toista naista. Ei se yksi puhelu sitä tilannetta muuta huonommaksi jos ei paremmaksikaan. Mä muuten soitin ihan siksi, että kun kuviossa kuitenkin on kolme ihmistä, joista vain kaksi tietää totuuden, niin olihan se ihan reilua saada kaikki osapuolet pelaamaan samalta viivalta. Tietäen toisistaan. Paljon järkevämpää kuin kahdestaan vääntää asioista, joista kolmas pyörä (vaimo) ei tiedä mitään, vaikka on kuitenkin mukana siinä. Parisuhde on pilalla kun mies pettää, ei silloin kun petetty saa siitä varmuuden. Ihan reiluuden nimissä kaikkien on tiedettävä, missä mennään.

Vierailija
4/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Toinen nainen luulee olevansa ykkönen, mutta saakin tietää olevansa toinen nainen ja kertoo totuuden vaimolle. Eli mies on kusettanut kumpaakin ja kakkonen pääsee ensinnä totuudenpäähän kiinni.

2) Toinen nainen tulee katumapäälle varattuun sekaantumisesta ja hyvittelee omaatuntoaan ja/tai haluaa tehdä oikein.

3) Toinen nainen on mustasukkainen miehestä ja haluaa eroon ykkösestä.

4) Toinen nainen on vihainen miehelle ja

Mulle on joskus käynyt tilanne ykkönen. Kesäheilastelin miestä, jolla olikin kihlattu toisessa satamassa. Asia selvisi talven kuluessa, koska mulla ja morsiolla oli yhteinen tuttava. Kyseinen tuttava oli morsion vanha koulukaveri eikä moikkausvälejä kummemmissa, mutta tunsi minut paremmin ja kertoi. Soitin kihlatulle, koska olin itse ollut samassa tilanteessa (=miehen pettämä) ennen kuin tuttu käräytti miehen ja olin erittäin tyytyväinen siitä, että totuus selvisi.

Musta olisi ollut äärimmäisen nöyryyttävää, jos tilanne olisi jatkunut niin, että mies paneskelee ympäriinsä ja minä luulen olevani ainoa, kun yleisö naureskelee partoihinsa. Ajattelin siis, että myös kihlatun on varmaan hyvä tietää totuus, koska en keksinyt yhtäkään syytä siihen, miksi joku ei haluaisi tietää elävänsä systemaattisesti pettävän puolison kanssa.

Joku yhden kerran juttu on siis vähän eri asia, enkä ole ihan varman haluaisinko itse tietää, jos mies olisi pettänyt kerran yksittäisenä tapauksena ja katuisi niin, ettei hölmöilisi toiste. Itse en sitä tekisi enkä tehnyt aikoinaan toisena naisenakaan enkä usko miehenikään hairahtuvan, mutta nyt näin hypoteettisesti.

Jos joku täällä EI haluaisi tietää olevansa parisuhteesa kusipään kanssa, kuulisin mieluusti miksi. Miksi te ette haluaisi tietää, jos miehellänne on pitkäaikainen toinen nainen tai useita? Eikö ajatus valheellisuudesta ja siitä, että teidät on tehty naurunalaisiksi häiritse? Ettekö halua itse päästä tekemään valintaa siitä, haluatteko mädän parisuhteen vai ette?

Vierailija
5/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottaisi etta kuksii mieheni kanssa. Sen jalkeen voi pitaa mieheni.

Vierailija
6/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haluaisin tietää, en haluaisi elää valheessa.

Vierailija
7/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen 1. nainen soittaa 2. naiselle?

Erottuani minulla oli useampi seksisuhde ja pääasiassa varattujen miesten kanssa. Seksi oli hyvää ja sain sen, mitä halusin. En yhtään enempää tai vähempää. Kun tapasin nykyisen kumppanini, nämä sutinat oli helppo jättää taakse. Heillä on jo uudet tyydyttäjät, joten en koe itseäni mitenkään erityisen syylliseksi.

Vierailija
8/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nussinut toisen miehen kanssa. Kumma, että se rehellisyyden puuska iskee vasta aviorikoksen jälkeen.

Vierailija
9/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkään en ymmärrä miksi joku haluaisi mieluummin elää valheessa kuin kuulla totuuden! Useinhan on niinkin, että nainen ei TIEDÄ olevansa kakkonen, eli luulee miehen olevan vapaa. Itse olisin tuollaisessa tilanteessa kertonut, mutten tiennyt ykkösnaisen henkilöllisyyttä (jätin siis miehen kun selvisi että hän seurustelee edelleen). Myöhemmin törmäsimme ja ystävystyimme tämän ykkösen kanssa. Mies taas oli samanaikaisesti minun ja ykkösen kanssa aloittanut suhteen ykkösen parhaan ystävän kanssa. On mielestäni aika erikoinen valinta jos joku ei halua kuulla mikäli mies harrastelee tällaista.

Vierailija
10/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paha nainen nro2 tuli ja vamppasi hyvän miehen hyvästä avioliitosta! kaikki olisi niin hyvin jos naisella nro2 olisi edes hitusen ollut selkärankaa ja hän olisi pysynyt pyhän avioliiton ulkopuolella. Riippumatta siitä tiesikö hän koko avioliiton olemassa olosta!

Pettävä mies on täysin syytön tapahtuneeseen, niinkö?

Vierailija
11/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos minua pidettäisiin niin narrina että mies selkäni takana vehtaisi toisten naisten kanssa, niin toivoisin että siitä minulle sanottaisi, joko itse se toinen nainen tai sitten joku muu.

Vierailija
12/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että paha nainen nro2 tuli ja vamppasi hyvän miehen hyvästä avioliitosta! kaikki olisi niin hyvin jos naisella nro2 olisi edes hitusen ollut selkärankaa ja hän olisi pysynyt pyhän avioliiton ulkopuolella. Riippumatta siitä tiesikö hän koko avioliiton olemassa olosta! Pettävä mies on täysin syytön tapahtuneeseen, niinkö?

Kaikki täällä uskovat että heidän mehensä on niin reppana että on toisten vietävänä.

Vierailija
13/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran alkaa vehtaamaan varatun miehen kanssa niin, mitä muuta voi odtottaa kuin kaikenlaista moraalittomuutta ja ilkeyttä luonteessa.

Vierailija
14/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin haluaisin tietää jos mieheni olisi moinen luihu.

Vierailija
15/46 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nussinut toisen miehen kanssa. Kumma, että se rehellisyyden puuska iskee vasta aviorikoksen jälkeen.

Vain naimisissa oleva voi tehdä aiviorikoksen!

Vierailija
16/46 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tarkkaan sanoa millainen, mutta ilmeisesti joku epätoivoisesti rakastunut lapsellinen henkilö. En tunne koko ihmistä vaan silti laittaa mulle viestiä kuinka rakastaa "mun" miestä ja kuinka ikävöi häntä sekä kuinka sairas ihminen mä oon kaikessa suhteessa ja kuinka kohtelen lapsia ja miten en osaa hoitaa suhdettani!! Siis oikeesti ihan ventovieras ihminen mulle ja ainoastaa tietää musta sen mitä mun petturimieheni on valehdellut sille, että pääsis saman peiton alle... just joo ja alkoi siitä kun ukko kertoi mulle ite koko jutun ja halusi silti jäädä perheensä luo, ja jatkuu se pirun viestittely mulle sekä mun miehelle ja sentään on kulunut jo yli puoli vuotta tapahtuneesta. Mies ei vastaa viesteihin eikä puheluihin, enkä minäkään ragoi mitenkään, koska olen oman arvoni tunteva aikuinen nainen!

Vierailija
17/46 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tarkkaan sanoa millainen, mutta ilmeisesti joku epätoivoisesti rakastunut lapsellinen henkilö. En tunne koko ihmistä vaan silti laittaa mulle viestiä kuinka rakastaa "mun" miestä ja kuinka ikävöi häntä sekä kuinka sairas ihminen mä oon kaikessa suhteessa ja kuinka kohtelen lapsia ja miten en osaa hoitaa suhdettani!! Siis oikeesti ihan ventovieras ihminen mulle ja ainoastaa tietää musta sen mitä mun petturimieheni on valehdellut sille, että pääsis saman peiton alle... just joo ja alkoi siitä kun ukko kertoi mulle ite koko jutun ja halusi silti jäädä perheensä luo, ja jatkuu se pirun viestittely mulle sekä mun miehelle ja sentään on kulunut jo yli puoli vuotta tapahtuneesta. Mies ei vastaa viesteihin eikä puheluihin, enkä minäkään ragoi mitenkään, koska olen oman arvoni tunteva aikuinen nainen!

Etpä itseäsi juuri arvosta kun tuollaisen petturin kanssa elämäsi haluat jakaa. Tuollainen pettäjä pettää aina vain uudelleen.

Vierailija
18/46 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että sun arvosi näyttää sitten olevan aika alhaalla kun annat miehesi paneskella muita naisia ja sitten vaan olkia kohauttamalla on asia kunnossa. No onhan se hyvä että tuntee oman arvonsa.. *cough*

Vierailija
19/46 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut 10v suhde naimisissa olevaan mieheen. Vaimo aina töissä. Heillä pienet lapset, joten en missään tapauksessa halunnut heidän eroavan. Vaimo vielä hyvin varakas ja mies köyhä, eikä minulla olisi ollut varaa tarjota samaa elintasoa.

Nyt 10v jälkeen mies vaihtoi mut nuorempaan versioon. Vituttaa. Ajattelin soittaa ja kertoa vaimolle, voi vetää omat johtopäätöksensä.

Vierailija
20/46 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä. Jos ei jaksa taakkaa itse kantaa niin miksi se pitää jakaa sen petetyn vaimon kanssa. Eihän tämä vaimo mitään pahaa ole tehnyt. Eikö toinen nainen ja pettäjä mies voisi näitä asioita selvittää keskenään.

Se on tietenkin eri asia jos toinen nainen luulee, että se vaimo on hullu akka, kuka ei anna miehelle vapautta ja seksiäkään heillä ei ole ollut vuosiin. Sitten soitetaan vaimolle ja odotetaan, että mies huokaisee helpotuksesta ja he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti.

tarvitse kantaa sitä taakkaa itsellään, varattukin lähti leikkimään niin maksakoon totuudesta hinnan. Mikä se sitten liekkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi