millainen 2.nainen soittelee 1.naiselle miehen pettämisestä?
Kommentit (46)
Soitti innoissaan eräänä yönä, että on pannut mieheni kanssa.
No jaa, mitä siihen osasi vastata kun asian tiesin. Olin pettänyt ensin ja mies teki kostoiskun.
Sanoin naiselle, että ymmärrän kyllä häntä, mutta asia on nyt niin, että tiesin siitä panoreissusta heti kun mies tuli kotiin ja tiesin jopa millaiset alapäänkarvatkin hänellä oli.
Tämä nyt on tarina sinänsä, miksi näin oli ja kävi, mutta sitä toista naista kävi vähän sääliksi kun joutui pelinappulaksi tähän hommaan.
Itki ja parkui ja haistatti vittua minulle yms. Mutta vastasin hänelle, että kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäkööt. Ei ole minun ongelma.
jo siinä vaiheessa, kun mies panee toista naista. Ei se yksi puhelu sitä tilannetta muuta huonommaksi jos ei paremmaksikaan. Mä muuten soitin ihan siksi, että kun kuviossa kuitenkin on kolme ihmistä, joista vain kaksi tietää totuuden, niin olihan se ihan reilua saada kaikki osapuolet pelaamaan samalta viivalta. Tietäen toisistaan. Paljon järkevämpää kuin kahdestaan vääntää asioista, joista kolmas pyörä (vaimo) ei tiedä mitään, vaikka on kuitenkin mukana siinä. Parisuhde on pilalla kun mies pettää, ei silloin kun petetty saa siitä varmuuden. Ihan reiluuden nimissä kaikkien on tiedettävä, missä mennään.
ettei mies jätäkään perhettään.
Minulla ei ole ollut ikinä tarvetta soitella vaimoille, vaikka olen naimisissa olevien miesten kans pannut ja seurustellutkin. Se pettäminen on heidän asiansa, enkä ole halunnut sekaantua heidän väleihin.
Minkä ihmeen takia minun olisi pitänyt leikkiä jotain omaatuntoa ja kertoa miesten vaimoille, että hei, sun miehes pettää sua, tiesitkö. Naurettavaa.
Ehdottomasti haluaisin tietää, en haluaisi elää valheessa.
eikä nussinut toisen miehen kanssa. Kumma, että se rehellisyyden puuska iskee vasta aviorikoksen jälkeen.
Vaan kysymys olikin, että mikä tarve on ilmoittaa vaimolle, että hei sun mies panee mua, tiesitkö.
MINä olen ollut toisena naisena monestikin ja ikinä ei tullut mieleen leikkiä mitään totuudentorvea. Ei mulle miesten avioliittojen tila kuulu ja ei mitään halua opetella tuntemaan heidän vaimojaan.
että paha nainen nro2 tuli ja vamppasi hyvän miehen hyvästä avioliitosta! kaikki olisi niin hyvin jos naisella nro2 olisi edes hitusen ollut selkärankaa ja hän olisi pysynyt pyhän avioliiton ulkopuolella. Riippumatta siitä tiesikö hän koko avioliiton olemassa olosta! Pettävä mies on täysin syytön tapahtuneeseen, niinkö?
Kaikki täällä uskovat että heidän mehensä on niin reppana että on toisten vietävänä.
kyllä mä ainakin vaimona haluaisin kuulla mitä mieheni touhuaa, vaikka sitten sen toisen naisen kautta. Eihän se sitä tekemättömäksi tee jos kukaan ei sitä teille koskaan kerro. Saatatte saada jonkun taudinkin kun mies salaa uittaa kikuliaan kehen sattuu.
Eli soittakaa vaan toiset naiset niin saadaan kaikki petolliset miehet kiinni.
Enkä kyllä koe mitään syytäkään käräyttää miestäsi. Se on ihan sinun ongelmasi jos miehesi on pettäjä. Minä en aio itseäni sotkea sellaiseen, että alkaisin käräytellä ketään. Miehesi kanssa voin pitää hauskaa, mutta että pitäisi vielä sekaantua teidän avioliitto-ongelmiin ja sinulle käräyttää miehesi. Ei kiitos.
kyllä mä ainakin vaimona haluaisin kuulla mitä mieheni touhuaa, vaikka sitten sen toisen naisen kautta. Eihän se sitä tekemättömäksi tee jos kukaan ei sitä teille koskaan kerro. Saatatte saada jonkun taudinkin kun mies salaa uittaa kikuliaan kehen sattuu. Eli soittakaa vaan toiset naiset niin saadaan kaikki petolliset miehet kiinni.
mä en olis päässyt äijästä muuten eroon. tiesin, että jos vaimo kuulee niin eikähän se homma lopu siihen. Loppuihan se, joksikin aikaa.
fantasiassa elävät nämäkin täällä olevat, ovat muka kauniita, hyvinkoulutettuja ja hyvintienaavia, kukaan usko sitä paskaa.
Tein ton 24-vuotiaana epätoivosta. Kadun sitä lopun ikääni. En saanut miestä, jäi vaimonsa luo. Otti uusia rakastajia useampia mun jälkeen. Onnistui jopa kikkelöimään parasta kaveriani, vaikka oli naimisissa ja suhde mun kanssa.
Kun alkaa ottaa ihan tosissaan päähän että mies sanoo kertovansa tai miettii jatkuvasti pitäisikö kertoa, tai ei ainakaan voi suoraan sanoa että ei aio kertoa - eikä mitään tapahdu.
Tai sitten nainen vain haluaa laittaa kortit pöydälle ja katsoa mihin suuntaan mies kallistuu kun on pakko valita. Useimmitenhan hän kallistuu sinne kodin suuntaan, eli riskin tässä ottaa.
teitä typeriä kana-aivoisia tossukkanaisia! Miksi helvetissä ette haluaisi tietää, että teitä kusetetaan, että se teiän mies on täysi paskaläjä? "Kuka kehtaa puuttua toisten parisuhteeseen, yhyyy!?" Olette kyllä niin saatanan tyhmiä, sori vaan! :D
joka yrittää viimeistä keinoa saada miehen ykkössuhde ja perhe rikki.
tarvitse kantaa sitä taakkaa itsellään, varattukin lähti leikkimään niin maksakoon totuudesta hinnan. Mikä se sitten liekkään
Ei ainakaan myötätuntoinen nainen soittele ja pilaa toisen elämää. Aika kusipää pitää olla että sekaantuu toisten parisuhteeseen.
Eiköhän tuohon soppaan kuitenkin tarvita kaksi osapuolta pilaamaan sen kolmannen elämän ja koko parisuhteen. Alkujärkytyksen jälkeen eka vaimo voi sitten itse päättää, tahtooko vielä elää pettäjämiehen kanssa vai ei. Loppupeleissä vaimo saattaa olla jopa kiitollinen tokan naisen osoittamasta rehellisyydestä häntä kohtaan.
Otin toki sen jälkeen selvää, että typy tosiaan puhui totta. Pakkasin miehen kamat ja sinne se reppana oli yrittänyt tän typyn luokse, mutta reipas typy ei ottanut petturiäijää.
Yleensä kuullut, että naiset sitten tappelee, kumpi saisi miehen ja mies kuningas asian päättää. Tämän tarinan loppu oli erilainen. Luojan kiitos en ollut ehtinyt lopettaa pillreitä vielä.
Miehesi ei tietenkään vastaa tuon naisen viesteihin eikä puheluihin, sillä mies on jo kyllästynyt toiseen naiseen... hänellä on taas uusi nainen (nro 3, 4, 5...) kierroksessa :D