Nyt kaikki irccaamaan myös!!!!
Mirc 6.16 ohjelma löytyy täältä:
http://www.mirc.com/get.html
Siinä on koeaika, jonka jälkeen pitää
rekisteröidä nimen & serialin kanssa.
Kommentit (9)
irkkailu oli mulla aktiivista 1990-luvun puolessa välissä, enää ei jaksa
Vierailija:
irkkailu oli mulla aktiivista 1990-luvun puolessa välissä, enää ei jaksa
pahimpia vastaantulijoita aloitellessa.
Sillä ei ole välilä, että ne ovatkin aluksi ihan pallo hukassa
yrittäessään päästä serverille, kanaville jne. Se on väliaikaista, toisin kuin pöljyys.
Vierailija:
Mä olen irkannut kohta 12 vuotta... Ei sinne peeloja kaipailla
Tosi hyvä asenne. Parit jutut oli hukassa, mutta ikää oli 26v. ja FM paperit taskussa.
Kick bannia tuli persuksille, kun ei aloittelijana tiennyt realname-asetuksista tai siitä, että on autoconnect päällä.
Asiastahan ei tietenkään voinut sanoa ystävällisesti
vaikkapa privaatisti. Siinä mielessä ircissä tuli aluksi
aika kyrsiintynyt olo.
Q: Mikä se IRC sitten on? Miten pääsen irkkiin?
A: IRC on maailmanlaajuinen keskustelujärjestelmä, jossa voi keskustella reaaliaikaisesti erimaalaisten ihmisten kanssa. Keskustelu tapahtuu keskustelukanavilla erillisen ohjelman välityksellä. Hyviä IRC-ohjelmia ovat esim. mIRC (Windowsille), Irssi (UNIXille, esim. Linux) ja Ircle (Macintoshille). Lisää IRC-tietoutta on esimerkiksi IRC-Gallerian IRC-oppaassa ja irkki.org -sivustolla.
---------------------------------
Q: Mikä on IRC-Galleria? Mistä tässä on kyse?
A: Alun perin IRC-Galleriaan kerättiin IRC:n käyttäjien kuvia. Nykyisin IRC-Gallerian tarkoituksena on kerätä suomalaisten Internetin käyttäjien kuvia samaan paikkaan. Olennainen osa IRC-Galleriaa on myös kuvien kommentointimahdollisuus. Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat kommentoida kuvia. Jos haluat rekisteröityä, löydät ohjeita kohdasta Rekisteröityminen.