Kaunis pieni elämä -blogisti ei
vastaa lainkaan kysymyksiin. Eikö hän voisi suoraan ilmoittaa, että "en vastaa kysymyksiin" sen sijaan että kommenttiboksissa sanotaan, että "en_ehdi_ vastata kysymyksiin". Ja koska lisäksi hän hyväksyy erikseen kaikki kommentit, on kommenttiboksin tarkoitus ylistävien ja hymistelevien kommenttien julkaisu.
Tätä nykyähän Anne postailee joka toinen/kolmas päivä, joten ehtimisestä ei kysymyksiin vastaamattomuudessa ole kyse. Jostakin muusta sitten...
Kommentit (32)
nyt kun ei vastaa, niin pajonko niitä olisi jos vastaisi? Ylipäänsä, kumpaa ihmiset arvostaa enemmän, sitä että hän ylipäänsä ehtii tehdä asioita ja niistä postata, vai sitä että hän kertoo viidellekymmenelle ihmiselle miten jaksaa tehdä asioita ja kuka on tehnyt kampauksen.
Sivulla sanotaan selkeästi että kysymykset sähköpostitse. Toimin näin ja sain kivan ja kattavan vastauksen ripeästi. En ymmärrä tätä ainaista negatiivisuuden määrää tällä sivustolla.
joku jaksaa lukea kyseistä blogia. Hieno koti, kauniit lapset, kauniit vanhemmat jne. mutta sisältö on pelkkää mainosta, entistä läpinäkyvämmin jopa.
siis eiks tällä blogistilla ole ihan pieni vauva. Kerkee varmasti just ja just päivittään blogiaan ja sitten imettäessä toisella kädellä hyväksyy kommentit. Vastaaminen vaatii kuitenkin selkeästi enemmän kuin hyväksyminen.
että usein esitettyihin kysymyksiin bloggaaja vastaa postauksissaan. Olen hänen kirjoituksissaan usein törmännyt lauseisiin: "Viime postauksessa olevista kattokruunuista ja huonekaluista on tullut paljon kyselyitä. Tuotteita saa tilattua plääplää yrityksen kautta". Kyllä hän vastaa ainakin usein kysyttyihin juttuihin. Ei varmaan halua vastata 10 000 kertaa samaan kysymykseen, kun taas joku kysyy kuitenkin samaa asiaa kommenttiboksissa. Hän varmaan olettaa, että kirjoituksetkin luetaan, kun hänen blogissaan käydään.
mutta tiedän suosittuja blogeja, jossa aivan vastailevat kyllä kysymyksiin.
En oikeasti ymmärrä miksi pitää blogia, jollei halua olla vuorovaikutuksessa lukijoiden kanssa:) Ja toisin kuin nyt luulette, niin pidän kyllä blogista, se ei kuitenkaan estä antamasta kritiikkiä.(jota olen antanut ihan sinnekin).
Blogisti saa itse päättää, millainen hänen bloginsa on. Hän ei ole ystäväsi, älä siis loukkaannu,vaikka hän ei halua jutustella kanssasi.
on se sitten eri hienoa että on tällainen palsta missä jauhaa p*skaa toisista :D hyvää viikonloppua vaan kaikille
Blogisti saa itse päättää, millainen hänen bloginsa on. Hän ei ole ystäväsi, älä siis loukkaannu,vaikka hän ei halua jutustella kanssasi.
mutta toki hänestä silloin voi ylimielisen kuvan saada. Eikä hänen siitä tarvitse loukkaantua:)
ovat koskeneet mm. sisustusta, mistä jokin tuoli tms. on hankittu. Tai vaikka sitä miten Anne sen kaiken energian touhuihin ammentaa.
No energiaahan saa kun tekee sitä mistä tykkää. Mitä te muut sitten teette päivät pitkät? Toisekseen hän sentään tekee jotain ja tienaakin sillä, mitä te täällä rutisijat teette? Luulenpa että teki Anne niin tai näin, joku löytää jotain valittamista koko ajan. Itse saan energiaa siitäkin kun katselen blogin kauniita kuvia, kauneus on arvo. Siitä vaan rouvat firma pystyyn ja pyörittämään sitä samalla kun hoidatte kolmea lasta ja vastailette sitten kaikenmaailman kysymyksiin. Ei taida Anne notkua täällä aaveellä.
Anne on tosi herttainen ihminen "tosi elämässäkin", ja siksi tämä jutustelu tuntuu aivan käsittämättömältä...Ja hei, jos pitäisin blogia ja joku tyrkyttäisi minulle ilmaisia, hyviä tuotteita, niin en varmaan kieltäytyisi! Olkaa rehellisiä (edes itsellenne). Luen blogia silloin tällöin ja sehän on kuin selaisi hyvää lehteä.
ja varmasti on tietoinen, että kaikki eivät tykkää samoista asioista, ja aina kritiikkiäkin tulee.
Toisilla tietysti on parempi kritiikin vastaanottokyky kuin toisilla ja kyky myös kääntää kritiikki mahdollisuudeksi ja saada siitä kenties jopa voimaa.
Uskoisin Annenkin olevan ihminen, joka hyödyntää palautetta/ kritiikkiä tehdäkseen asioita vieläkin paremmin.
Miksi ihmeessä blogin pitäjän pitäisi ottaa kritiikkiä vastaan? Miksi? Millä oikeudella te sitä vaaditte? Tai edes pitäisi vastailla lukijoiden kysymyksiin?
Ihme nurisijoita täällä. Blogaajat pitää sitä blogia yleensä ilmaiseksi ja omaksi ilokseen, ei siksi että heidän tarvitisis kuunnella teidän kitinöitänne.
Katsokaapa viimeinen postaus, "kaikkea kivaa ja uutta ihquu" verkkokaupassaa. Nyt kaikki kipin kapin ostoksille.
Siihenhän tuo blogi perustuu. Miksi siinä sitten tarvitsee vastailla kenenkään kysymyksiin, riittää kun kauppa käy.
Yleensäkin ärsyttää blogistit jotka ei kommentoi takaisin.
Enkä ole kateellinen.
Miksi ihmeessä blogin pitäjän pitäisi ottaa kritiikkiä vastaan? Miksi? Millä oikeudella te sitä vaaditte? Tai edes pitäisi vastailla lukijoiden kysymyksiin?
Ihme nurisijoita täällä. Blogaajat pitää sitä blogia yleensä ilmaiseksi ja omaksi ilokseen, ei siksi että heidän tarvitisis kuunnella teidän kitinöitänne.
opiksi tekemistään virheistään,joita ei välttämättä itse ole tajunnut. Miksi sitä ei voisi korjata tekemäänsä paremmaksi, ilman, että sitä pitää ottaa huonona asiana.
kaikki ei-hehkutusviestit. Ei kestä minkäänlaista kritiikkiä tai edes kysymyksiä joissa kysyy perusteita miksi hänestä jokin juttu on niiiiin ihquu.
Hänessä ärsyttää epätodellinen Kartell-hehkutus, kun kuitenkin kämppä täynnä pelkkää Ikeaa. Ja aina täyttýy kursivoida tuotemerkkejä ja boldata matkakohteita,
Svenska taalaa petre fälk.
Eiks annekin ole joku suomanruattalainen?
kattos vähä tarkemmin..puupää.se sama keinutuoli on niillä myynnis
Olen seurannut blogia sisustuksen vuoksi, koska harrastan Riviera Maison-tyyliä..
Ei ole moitteen sanaa, vaan ystävällisen oloisia kuitenkin postaukset, mutta toivoisin itse enemmän tietoa tuotteista. Esim. se uusi keinutuoli kiinnostaa. Olin pettynyt, kun heidän nettikaupassaan ei ole vastaavia tuotteita, vaan nettikaupan tuotteet ovat huomattavasti pliisumpia. Voisiko ottaa esim. tuon rottinkikeinutuolin valikoimiin. Aion laittaa viestiä siitä.
Jokainen tekee kuitenkin oman näköisensä sisustuksen, vaikka käyttäisi samoja tuotteitakin. Ei siinä mistään plagioinnista ole kyse! En usko, että omaa tyyliäni esim. kukaan pystyy jäljittelemään. Annen koti on hieno, mutta omani on mielestäni vielä parempi, koska se on 100% itse suunnittelemani perhettämme ajatellen.