Kaunis pieni elämä -blogisti ei
vastaa lainkaan kysymyksiin. Eikö hän voisi suoraan ilmoittaa, että "en vastaa kysymyksiin" sen sijaan että kommenttiboksissa sanotaan, että "en_ehdi_ vastata kysymyksiin". Ja koska lisäksi hän hyväksyy erikseen kaikki kommentit, on kommenttiboksin tarkoitus ylistävien ja hymistelevien kommenttien julkaisu.
Tätä nykyähän Anne postailee joka toinen/kolmas päivä, joten ehtimisestä ei kysymyksiin vastaamattomuudessa ole kyse. Jostakin muusta sitten...
Kommentit (32)
mutta antaa vähän ylimielisen kuvan blogistista.
ja kohta bloggaaja ei muuta ehtisi tehdäkään kuin vastailla muiden esittämiin kysymyksiin. Täysin ymmärrettävää, varsinkin kun ottaa huomioon lukija- ja kommentoijamäärät.
Jos on aikaa ottaa vimpan päälle stailattuja kuvia ja kirjoitella tekstit parin päivän välein, niin eikö olisi kohteliasta myös vastata pariin kolmeen kysymykseen per postaus.
Kyllähän esim. Kalastajan vaimo ja lähes kaikki muut suosikkibloggarit pyrkivät vastaamaan lukijoiden kysymyksiin. Välillä sitten ehtivät paremmin, välillä huonommin.
Minustakin suoraan sanottuna aika ylimielisen kuvan Anne antaa ignooraamalla kaikki kysymykset. Vai pelkääkö hän sitten, että "täydellinen elämä" saa jonkun särön, jos rehellisesti vastaisi kysymyksiin. Yksipuolisesti vain itse kirjoittamallahan sitä täydellistä imagoa on paljon helpompi ylläpitää.
ja kohta bloggaaja ei muuta ehtisi tehdäkään kuin vastailla muiden esittämiin kysymyksiin. Täysin ymmärrettävää, varsinkin kun ottaa huomioon lukija- ja kommentoijamäärät.
viitisen kysymystä per postaus. Mutta osa haluaa vain esitellä omaansa, ei vuorovaikutusta muihin.
Kalastajan vaimohan saa bloggauksestaan palkkaa, että ehkä on osin pakko vastata kyssäreihin.
Kalastajan vaimohan saa bloggauksestaan palkkaa, että ehkä on osin pakko vastata kyssäreihin.
mainostaa yrityksensä kautta tilattavia tuotteita. Eli sitä kautta saa kyllä merkittävää rahallista hyötyä blogista. Taitaa blogi olla itse asiassa yrityksen pääasiallinen markkinointikanava. Eli olisi vähintäänkin kohteliasta huomioida asiakaskunta jotenkin. Kummallista käytöstä...
Joo, musta ei ole pakko vastata jos ei kiinnosta! Enkä itsekään vastaisi törkykysymyksiin tai muihin tympeisiin uteluihin!! Vastaisitko itse? Ne syö vaan positiivista energiaa..
ovat koskeneet mm. sisustusta, mistä jokin tuoli tms. on hankittu. Tai vaikka sitä miten Anne sen kaiken energian touhuihin ammentaa.
tekisivät jonkinlaisen särön niihin blogin luomiin mielikuviin? Itse muuten myös olen kiinnittänyt huomiota samaan ko. blogin kohdalla! Olen mm. odottanut, että milloin vastaa siihen kysymykseen, että oliko tehnyt hienon kampauksen itse vai kampaaja.
ei mulla mitään pätemisen tarvetta ole.nämä jotku kirjoitukset ja kommentit kpe blogista on vaan niin kummallisia ja jotku törkeitäkin.kaikesta pitää valittaa ja tuo keinutuoliviesti oli typeryyden huippu.pitäis vähä tarkemmin katsoa,ennenkö valittaa.sori vaan,mut jotku tekee itsensä idiooteiksi.
On eri asia kirjoitella omista mielenkiinnonkohteistaan kuin vastailla jonninjoutavien ihmisten jonninjoutaviin kysymyksiin...