Tunnetko ketään elossa olevaa, kauan sitten syövän sairastunutta?
Ihan lohdutuksena haluaisin kuulla, että syövän sairastanut voi elää vielä pitkääkin. Siis sellainen tapaus, mikä on pystytty tietystikin hoitamaan.
Perheessäni on syövän sairastanut.
Kommentit (34)
naisen tiedän, jolla on ollut 50 vuotta sitten syöpä, on nyt 85.
lähes kaksikymmentä vuotta sitten syöpä, mutta nyt on terve ja kuuden lapsen onnellinen äiti:)
Ihan lohdutuksena haluaisin kuulla, että syövän sairastanut voi elää vielä pitkääkin. Siis sellainen tapaus, mikä on pystytty tietystikin hoitamaan.
Perheessäni on syövän sairastanut.
ja ota huomioon, että 30-50 vuotta sitten suurin osa aikuisista, jotka sai syövän, kuolivat, mutta nyt on toisin päin.
jopa sellaisia jotka ovat sairastaneet syöpämuotoja, joihin yleensä menehtyy pian toteamisen jälkeen.
Ihana aloittaa päivä, kun olette kirjoittaneet hyviä asioita: ). Pitää nyt vaan opetella suhtautumaan, että syövästäkin voi parantua: ).
Täältä palstalta voi näköjään saada iloisenkin mielen, vaikka niin moni kritisoi: ). Ihanaa elämää teille kaikille syövän sairastaneille! Ap
Minulla todettiin karsinooma 30-vuotiaana. Kasvain saatiin leikkauksella pois. Tästä on 7 vuotta eli olen parantunut.
Myös työkaverin mies on sairastanut lapsena syövän, hengissä hänkin.
vielä kuollut syöpään, miinus yksi vuosikausia leukemiaa sairastanut. Tosin ei ole mitään älyttömän vaikeaa syöpää tullut vastaan, vaan noita perinteisiä, kolme rintasyöpää, kaksi eturauhassyöpää. Ja nämä kaikki vuosia sitten parantuneita.
Kaverini äiti sairasti 5v sitten rintasyövän.
Hän sairasti rintasyövän 60+ vuotiaana, kuoli johonkin ihan muuhun 80+ vuotiaana.
tuttava, joka on selättänyt kaksikin syöpää, toisen lapsena ja toisen aikuisena ja muutamia muitakin parantuneita tiedän. Parantuminen riippuu paljon syövän laadusta, paikasta ja toteamisajankohdasta
jolla syöpä 3-vuotiaana sekä mummon, jolla syöpä 60-vuotiaana, on nyt 82.
Minulla on ollut papillaarinen kilpirauhassyöpä (sairastuin 32-vuotiaana), samoin lähisukulaisella. Huolestuttaa lasten puolesta.
mulla oli 14-vuotiaana kilpirauhassyöpä nyt 39 v olen, ei ole palannut.
vuotta sitten. Ei taida käydä kontrolleissakaan enää.
Kyllä syöpä monesti voi tosiaan parantua ihan kokonaan ja lopullisesti. Syöpiä on niin kovin monenlaisia.