Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudenaikainen ihottuma, poika?

Vierailija
24.09.2011 |

Kysympä nyt täältäkin, että kuinka moni on kärsinyt raskaudenaikaisesta ihottumasta ja kumpaa sukupuolta syntynyt vauva on ollut? :)

Mulle tuli viimeks ihottumaa joka hävisi pojan synnyttyä. Nyt on taas ihottumaa tullut ja rv6 menossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D vois olla, että keinohedelmöitykseen ei suostuttais ihon takia.

Tää ihottuma ja kutina on kyllä ärsyttävää. Tämmöstäköhän tää on loppuraskaudenkin.

Voiko tuo pupp muuten tulla jo näin varhasessa vaiheessa raskautta?

Vierailija
2/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 2 poikaa eikä yhtään ihottumaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tyttöä. Mutta ensimmäisessä poikaraskaudessa ihottumaa ei tullu.

Usein kuulee, että jos ihottumaa tulee raskausaikana niin se merkitsee poikaa.

Mutta voiko se jo näin aikasin (rv6) tulla tuollainen "selvä poikamerkki"?

Aika jännää jos vois. :)

Vierailija
4/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ihmottumaa

Vierailija
5/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihottuma tule jostain muusta kuin sukupuolesta. Ikinä kuullutkaan moisesta ennusmerkistä.

2 poikaa, 2 tyttöä, ei yhtään ihottumaa. Pahoinvointia kaikista, vatsan muoto sama kaikissa ym...

Vierailija
6/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kyllä helpommin poikaa odottavalle. Mutta yleensä vasta viimeisen kolmanneksen aikana venyviin ihon osiin (vatsa, rinnat), oletko varma, että sun ihottuma on nimenomaan raskausihottumaa?

Itsellä kaksi tyttöä ja ei ihottumaa, nyt poika tulossa rv 34+ ja ihottumaa on.

Vierailija
7/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista ihottumaa tuli viimeksi just viimeisellä raskauskolmanneksella.

Nyt tää alko vajaa viikko sitten. Uskon vahvasti, että tää liittyy raskauteen, koska aiemmin mulla ei ole mitään ihottumaa ollut. Ei ennen raskautta eikä raskauden jälkeen.

Meillä on samat pesuaineet käytössä jne.

Tämä ihottuma tosin kutisee nyt kaulalla, niskassa, olkapäällä ja rintakehällä. Ei vatsassa niinkuin viimeks.

Ois kiva tietää, että tuleeko tätä ihottumaa nyt joka raskaudessa kun se on kerran tullut vai johtuuko tää tosiaan vauvan tulevasta sukupuolesta. :)

Vierailija
8/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvittelin sen johtuvat stressistä tai jostain muusta kuin varsinaisesti juuri _tytön_ odotuksesta.

Poikia odottaessa ei ole ollut ihottumaa, mutta ei kyllä myöskään stressiä.

Vierailija
9/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuvittelin sen johtuvat stressistä tai jostain muusta kuin varsinaisesti juuri _tytön_ odotuksesta.

Poikia odottaessa ei ole ollut ihottumaa, mutta ei kyllä myöskään stressiä.

Vierailija
10/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut molemmissa raskauksissa ihottumaa. Ekalla kerralla tosi paha ihottuma (ihotautiosastollakin olin) ja toisella kerralla lievempänä. Eka tyttö, toinen poika. Eli mulla tyttöä odottaessa iho huonompana..

Vierailija
11/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottuma ilmestyi vasta vk30 jälkeen. Kutisin kaulasta alaspäin. Ihottuma rauhottui lääkkeillä ennen synnytystä, mutta synnytyksen jälkeen ilmaantui taas ja hävisi lopullisesti parissa kuukaudessa.

Vierailija
12/14 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihottuma ilmestyi vasta vk30 jälkeen. Kutisin kaulasta alaspäin. Ihottuma rauhottui lääkkeillä ennen synnytystä, mutta synnytyksen jälkeen ilmaantui taas ja hävisi lopullisesti parissa kuukaudessa.

Kumpikos sulle syntyi?:)

Vierailija
13/14 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelen :)

Vierailija
14/14 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta atooppinen ihottuma ollut vauvasta asti. Paheni samoihin aikoihin kun aloin odottamaan poikaani ja keskiraskaudessa oli niin paha etten oikeasti kehdannut nokkaani ulos pistää, ihotautilääkärit olivat voimattomia. Sitten loppuraskaudessa hävisi ja synnyttäessä ihoni oli tosi hyvä. Mutta sitten vauvan ollessa parin kuukauden ikäinen iho meni siis oikeasti niin kauheaksi ettette pysty kuvittelemaankaan, poikani ensimmäisen elinvuoden ajan mulla ei oikeasti ollut muuta elämää kuin vauva ja ihottuma. Toisen vuoden aikana helpotti vähitellen.

Johtuisiko tämä tosiaan poikaraskaudesta? Saisinkohan keinohedelmöittää tytön sillä verukkeella että poikaraskaudessa iho mei tuollaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan