Mistä löydän sen My Boobsin tissien kuvan?
Olen yksin kotona ja kiihottaisi katsoa taas niitä.
-isi vm. -79
Kommentit (36)
Vieläkö niitä käydään katsomassa. Ups.
-My boobs, posket punaisina- :)
Kirjanmerkeissä on.
Tero
boobsi, voisitko laittaa uuden kuvan? :)
Näin lauantain iloksi?
Vaikka tissiliivit päällä tai sivukuva?
vaikken tiedä onko tuo syy onnitella :P
Mutta hyvä että voin tuottaa iloa jollekin :D
-My boobs- :)
Kirjanmerkeissä on.Tero
Olen kyllä aikaisemmin kieltäytynyt lisäkuvista, mutta katsotaan jos huomenna jaksaisin. Nyt en jaksa millään :)
boobsi, voisitko laittaa uuden kuvan? :)
Näin lauantain iloksi?
Vaikka tissiliivit päällä tai sivukuva?
Ööö..Ihan tavalliset rinnat,ei mitään erikoista,pienet nännipihat.Piti käydä katsomassa mistä taas kouhkataan,jaa-a..hah hah:D Toivottavasti itsetuntosi nousi nyt oikein korkealle:)
aloituksen niin saa lisää katsojia ja kehuja tisseilleen.
Ööö..Ihan tavalliset rinnat,ei mitään erikoista,pienet nännipihat.Piti käydä katsomassa mistä taas kouhkataan,jaa-a..hah hah:D Toivottavasti itsetuntosi nousi nyt oikein korkealle:)
Missäs muuten se tissitopicci menee? Löytääkö joku vielä, vai onko hävinnyt bittiavaruuteen?
My boobs..Kerrohan,mitä sä saat tosta,pistät tissi kuvias jollekkin helvetin sivulle ja tollasella otsikolla,muualla noita naikkosia kutsutaan "attention whore":s..Koska toi on just sitä lol. Ja mitä kateuteen tulee,onko niin vaikeaa tajuta että joku on realisti,ei kiljumista,ei haukkumista..Ne on vaan tavalliset rinnat,that´s it.Paljon kauniimpiakin löytyy.
oikein kauniit rinnat katsoi niitä eroottiselta tai esteettiseltä kantilta ..tosin en osaa katsoa rintoja oikein muussa kuin eroottisessa mielessä...
kauniit ovat!
käsitelty jo se, että my boobs pitää käsiään kohti taivasta, että tissit, jotka normaalisti riippuvat pitkin masua nousisivat terhakasti irti ihokontaktista? :D Miltä mahtaisivat näyttää ilman nostoefektiä? lisäkuvia?
Eikä sitten millään pahalla myboobs, useimmilla yli a-kuppisilla äiti-ihmisillä tissit vaativat hieman jonkinlaista kohotusta irrotakseen alustastaan. Myös minulla.
En pidä käsiä kohta taivasta, vaan suoraan edessä kuvan oton takia.
Käsien edessä pitäminen ei kyllä vaikuta ainakaan minulla rintojen asentoon, joten ihan samalta minun rinnat näyttävät kädet alhaallakin, kuin tuossa kuvassa :)
Ja itse asiassa minun rinnat näyttää silloin oudoilta ja luonnottomilta, kun nostan kädet ylös, joten mieluummin laitoin tuollaisen rehellisen kuvan.
käsitelty jo se, että my boobs pitää käsiään kohti taivasta, että tissit, jotka normaalisti riippuvat pitkin masua nousisivat terhakasti irti ihokontaktista? :D Miltä mahtaisivat näyttää ilman nostoefektiä? lisäkuvia?
Eikä sitten millään pahalla myboobs, useimmilla yli a-kuppisilla äiti-ihmisillä tissit vaativat hieman jonkinlaista kohotusta irrotakseen alustastaan. Myös minulla.
Niitä kattelis ihan mieluusti näin illan iloksi!! :D
niin iloisen näköiset rinnat että tulen aina hyvälle mielelle kun näen ne! Rintasi näyttävät onnelliselta, kohtelet niitä varmasti oikein hyvin ja ne ovat onnelliset luonasi! Jatka niin vain!