Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli ottaa vähän bisseä....

Vierailija
24.09.2011 |

Meillä on taloyhtiön talkoot ja tietenkin on myös työ"miehille" virvokkeita. Oltiin monta tuntia pihalla tekemässä hommia ja join 2 olutta työnteon ohessa.

Nyt taapero päiväunilla ja mä istun täällä sisällä kun ruoka on uunissa ja valmiina sitten kun lapsi herää. Mies on tuolla ulkona nauttimassa virvokkeita naapureiden kanssa. Kovasti kuulostaa siellä lystiä olevan ja vähän harmittaa että mä olen taas se joka hoitaa lapsen ja ruua ja koiran ja kaiken... Olis mustakin kiva olla ulkona juomassa kaljaa ja puhumassa paskaa naapureiden kanssa. Jääkaapissa olisi olutta kyllä ja kauheasti tekisi mieli juoda vielä yksi...

Kai mä olen sitten taas se Kunnon äiti ja hoidan vaan lapsen täällä kotona...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

v...ttaa?

1) et saa juoda kaljaa?

2) et saa juoruta?

3) et saa molempia edellä mainittuja?

vai joku muu, oikeasti?

Soita ukollesi ja pyydä niitä jemmaamaan sulle parit kaljat, kun teit ansaitusti talkoohommia. Jos ei käy, niin hanki lapsenvahti. Tai jos ukkos on ok kunnossa, mene ja sano et nyt on sun vuoro jatkaa illanviettoa talkooporukassa.

Vierailija
22/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et tiedä musta yhtään mitään ja haukut juopoksi? Oletko sä jotain 10vee? Kasva aikuiseksi ja opettele käyttäytymään!

Herrajumala mitä porukkaa...

-Ap

Kuulostat ihan hermoheikkoiselta alkosta riippuvaiselta ongelma henkilöltä, kannattaisko sun hakea apua vaikka tk:sta tai jostain psykiatrilta, minun mielstä kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

v...ttaa?

1) et saa juoda kaljaa?

2) et saa juoruta?

3) et saa molempia edellä mainittuja?

vai joku muu, oikeasti?

Soita ukollesi ja pyydä niitä jemmaamaan sulle parit kaljat, kun teit ansaitusti talkoohommia. Jos ei käy, niin hanki lapsenvahti. Tai jos ukkos on ok kunnossa, mene ja sano et nyt on sun vuoro jatkaa illanviettoa talkooporukassa.

Nyt mua vituttaa kaikki. Kiitos siitä vaan teille vittupäiset apina-naamat.

Vierailija
24/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo joka kertoi istuvansa pihalla oluen kera ja mies ja lapsi sisällä ruokaa laittamassa. Meillä tuo on ihan arkea, että minä otan muutaman oluen tai istun ulkona tai teen jotain omia. Lapsen kanssa ollaan oikeastaan ihan yhtä paljon.

Mutta minua alkoi surettamaan nyt ap:( Siis nämä vastaukset. WHAT?! Mä vastasin siihen sillä meiningillä että hei mäkin istun ulkona ja voin olla näin, niin mikset säkin sanois ukollesi että sun vuoro tms... Mutta sä olet saanut tosi paskaa naamaasi ja ethän edes sen kummemmin mistään ehtinyt avautua. Sairasta porukkaa!!!

Mutta hei, voisiko teillä olla mahdollista että vastuu lapsesta olisi molemmilla ja jos vain toisella, niin suurin piirtein yhtä paljon? Ja toinen juttu: minä ainakin otan muutaman oluen viikonloppuisin. Lapsemme on 1v ja kaikki on meillä hyvin. Emme kännää, mutta emme ole luopuneet silti alkoholista (tai muistakaan asioista) kokonaan lapsen takia.

Tsemppiä ap. Kumpa asuttais lähellä, voisin pyytää sut pihalle oluselle;D

Vierailija
25/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli näitä vittupäitä kommentoimaan joten antaapa olla. Juuri tän takia niin harvoin viitsii AV:lla avutua. Mä en kiillota mitään kruunua enkä todellakaan aikonut marttyyriksi ruveta. Kunhan vaan totesin käsillä olevan asian ja ajattelin yksinäisyydessäni sen teille jakaa. Kiitos vaan kaikille asiallisesti kanssani keskustelleille ja te muut apinat, menkää vittuilemaan vaikka naapurille. -AP

juoppo mikä juoppo, et osaa olla hetkeäkään ilman viinaksia vaan heti pitäisi olla kittaamassa jos talonisäntä juo olutta, menepä peilin eteen katsomaan itseä ja kysele miksi sun pitää olla niin juoppo ja viinan perään.

Sä et tiedä musta yhtään mitään ja haukut juopoksi? Oletko sä jotain 10vee? Kasva aikuiseksi ja opettele käyttäytymään! Herrajumala mitä porukkaa... -Ap

vähän ylempänä haukuit jo ihmisiä v***upäiksi. Kaikesta päätellen et tosin aikuiseksi kasvanut ole sinäkään.

Vierailija
26/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo joka kertoi istuvansa pihalla oluen kera ja mies ja lapsi sisällä ruokaa laittamassa. Meillä tuo on ihan arkea, että minä otan muutaman oluen tai istun ulkona tai teen jotain omia. Lapsen kanssa ollaan oikeastaan ihan yhtä paljon.

Mutta minua alkoi surettamaan nyt ap:( Siis nämä vastaukset. WHAT?! Mä vastasin siihen sillä meiningillä että hei mäkin istun ulkona ja voin olla näin, niin mikset säkin sanois ukollesi että sun vuoro tms... Mutta sä olet saanut tosi paskaa naamaasi ja ethän edes sen kummemmin mistään ehtinyt avautua. Sairasta porukkaa!!!

Mutta hei, voisiko teillä olla mahdollista että vastuu lapsesta olisi molemmilla ja jos vain toisella, niin suurin piirtein yhtä paljon? Ja toinen juttu: minä ainakin otan muutaman oluen viikonloppuisin. Lapsemme on 1v ja kaikki on meillä hyvin. Emme kännää, mutta emme ole luopuneet silti alkoholista (tai muistakaan asioista) kokonaan lapsen takia.

juoppoja muutenkin pihat täynnä niin lisää ei tarvi, sinäkin siiderihai voisit lopettaa sen tinttaamisen että ei tarvi väkisin tehdä ilmoa isännöitsijälle, se känninen ryminä ja sanoinkuvaamaton kolistelu vie hermot joka ikiseltä nyt lopetat sen kännäämisen ja menet vaikka suihkuun.

Vierailija
27/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään odottanut ihan tälläisiä kommentteja, turhan optimistinen olin. Pitäisihän nyt paikan tavat jo tuntea.

Mies hoitaa kyllä lasta mielellään, ei siinä mitään, mutta mä olen se "arjen pyörittäjä". Mies viisveisaa mistään rutiineista yms, joten jos ja kun mies hoitaa lasta, on kaikki mennyt yleensä vähän vinksinvonksin. En halunnut mitenkään valittaa vaan totesin vaan, että juuri kun oli hauskaa ulkona ja juttu kesken, piti lähteä nukuttamaan lasta, tekemään ruokaa, hoitamaan koira jne. Mies ei edes tajunnut että olisi jotain tekemistä (muutakin kuin talkoohommia). Kyllähän sille riitti hommaa ulkona, raskaiden kamojen nostelua yms.

Nyt se siis lähti "pikaisesti piipahtamaan" frendillään, onneksi otti edes koiran mukaan.

-Ap

Vierailija
28/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä ole sama asia.

Mutta jos ei ole muuta nähnyt, kuin kännäämistä, niin ymmärtää tuon pelon.

Vierailija
29/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä jos seuraavaa päivää näkee niin idiootti akka tuossa että oksat pois!

Vierailija
30/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ihmisiä paikalla, joilla on syystä tai toisesta, tosi paha olla:I

Vierailija
31/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes tajunnut että olisi jotain tekemistä (muutakin kuin talkoohommia). Kyllähän sille riitti hommaa ulkona, raskaiden kamojen nostelua yms.

Nyt se siis lähti "pikaisesti piipahtamaan" frendillään, onneksi otti edes koiran mukaan.

-Ap

ei välttämättä tajua ilman "rautalankamallia" :)

Tsemppiä AP, kyllä sinäkin ehdit vielä releta, usko pois!

Vierailija
32/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia ihmisiä paikalla, joilla on syystä tai toisesta, tosi paha olla:I

Symppishalitsut vaan kaikille ärriköille.

-Ap

Vierailija
33/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorottelu ja sopiminen etukäteen.

Sopikaa aina etukäteen kumman vuoro on ottaa rennommin eli kumpi saa milläkin kertaa ottaa useamman oluen ja muutenkin vähän rennommin. Lapsetkin opetetaan vuorottelemaan ja sopimaan miten leikitään ja kenen vuoro on milloinkin saada mikäkin lelu ja milloin tapahtuu vuoronvaihto. Aikuisena sitten osaavat neuvotella.

Pidä ap tiukasti kiinni siitä, että myös sinulla on välillä oikeus ottaa rennommin ja jättää suurempi vastuu lapsesta isälle. Jos mies ei huomaa tätä itsestään, muistuta ja sopikaa etukäteen.

Vierailija
34/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppoja muutenkin pihat täynnä niin lisää ei tarvi, sinäkin siiderihai voisit lopettaa sen tinttaamisen että ei tarvi väkisin tehdä ilmoa isännöitsijälle, se känninen ryminä ja sanoinkuvaamaton kolistelu vie hermot joka ikiseltä nyt lopetat sen kännäämisen ja menet vaikka suihkuun.

On just niitä marttyyreitä toisten arvostelijoita. Ei taida se oma alkoton elämäkään ihan täydellistä olla kun pitää tulla tänne muita juopoiksi haukkumaan. Huomaa, että on pinna pikkuisen kireällä, mitäs jos relaisit ja ottaisit vaikka oluen