Jos pitäisi valita näistä joku ammatti, mikä sinusta tulisi? Sähköasentaja, taloyhtiön isännöitsijä, perhepäivähoitaja, turvatarkastaja
Kommentit (27)
Perhepäivähoitaja olen ollut mutta palkka oli alle 2000, joten en siihen enää suostuisi. Sähköasentaja varmaan.
Sähköasentaja, mahdollisuus kiskurihinnoitteluun amispohjalla ja jos toimii yrittäjänä, voi valkkailla työaikansa.
Onpas itselleni epäsopivia vaihtoehtoja kaikki. Ehkä turvatarkastaja, jos olisi ihan pakko valita.
Turvatarkastaja. Ei tarvitse ajatella omilla aivoilla vaan toimia niin kuin on käsketty ja opetettu. Helpoin.
Vierailija kirjoitti:
Sähköasentaja, mahdollisuus kiskurihinnoitteluun amispohjalla ja jos toimii yrittäjänä, voi valkkailla työaikansa.
Joo-o... Siinäpä alat niin karisee kuvitelmat.
Sähkäri tienaa hyvin palkollisenakin, saati jos on oma firma. Se olisi lisäksi mieleistä työtä.
Isännöitsijäkin voisi olla OK, tulen hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen (myös hullujẹn), ja olen hyvä organisoimaan asioita.
Niistä kahdesta muusta puheen ollen - villtäisín ennemmin vatsaní auki.
T: puuseppä
Sähköasentaja. Halusinkin sellaiseksi, mutta sairaus estää.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoitoalalla ja voisin vaihtaa turvatarkastajaksi.
Sama täällä. Turvatarkastajan työssä houkuttelee se, etteivät asiakkaat voi ilman seurauksia käydä käsiksi, sylkeä päälle tai edes uhkailla. Toista se on lähihoitajalla hoivakodissa.
Vaikee valinta.
En tiedä yhtään mitään, mitä noiden ammattillaisten on pakko osata.
Enkä sitä, mitä he työpäivinään joutuvat tekemään.
En myöskään tunne noiden alojen palkausta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitosta tiedät summassa, mitä turvatarkastaja tekee?
JA MILLÄ ALALLA HÄB TURVATARKASTAJANA TOIMII ?
Must ei tuu muurarii, pizzakuskii, suutarii
Musta tulee isona sun rakastaja-ja-ja
En mä noista osaa valita. Ehkä sähkäri sitten...
Vierailija kirjoitti:
Sähkäri ehdottomasti.
Monen kroppa ei kestä eläkkeelle asti noita työasentoja.
Ehdottomasti isännöitsijä. Siisti sisätyö mutta liikkuakin saa jonkin verran, hyvä balanssi yksintehtävän ja ihmisläheisen työn välillä.
Sähköasentaja. Ei tarvitsisi koskaan siivota urakan jälkiä, vaan kaikki johdonpätkät lattialla voisi jättää muiden riesaksi!
Vierailija kirjoitti:
Turvatarkastaja. Ei tarvitse ajatella omilla aivoilla vaan toimia niin kuin on käsketty ja opetettu. Helpoin.
Mutta jos mokaa jotain, voi käydä tosi huonosti, ihmisiä jopa kuolla.