Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli ottaa vähän bisseä....

Vierailija
24.09.2011 |

Meillä on taloyhtiön talkoot ja tietenkin on myös työ"miehille" virvokkeita. Oltiin monta tuntia pihalla tekemässä hommia ja join 2 olutta työnteon ohessa.

Nyt taapero päiväunilla ja mä istun täällä sisällä kun ruoka on uunissa ja valmiina sitten kun lapsi herää. Mies on tuolla ulkona nauttimassa virvokkeita naapureiden kanssa. Kovasti kuulostaa siellä lystiä olevan ja vähän harmittaa että mä olen taas se joka hoitaa lapsen ja ruua ja koiran ja kaiken... Olis mustakin kiva olla ulkona juomassa kaljaa ja puhumassa paskaa naapureiden kanssa. Jääkaapissa olisi olutta kyllä ja kauheasti tekisi mieli juoda vielä yksi...

Kai mä olen sitten taas se Kunnon äiti ja hoidan vaan lapsen täällä kotona...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina juonut kerran viikossa yhden viinipullon. Raskaanaollessa ja imettäessä en. Mutta muuten kyllä.

Vierailija
2/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanoa miehelle että tulee sisälle ja sinä vuorostasi ulos istuskelemaan.

Itse istuskelen nyt syksyn tuoksuja haistelemassa omalla pihalla. Mukana olut. Mies ja taapero sisällä tekemässä tonnikalavuokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikein, voisit siivota taloa nyt kun siellä ei muita ole

Vierailija
4/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taaperoperhe ollaan. Älä alistu!

Ja voit ottaa oluenkin!

Vierailija
5/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina juonut kerran viikossa yhden viinipullon. Raskaanaollessa ja imettäessä en. Mutta muuten kyllä.

Aina, siis tosiaan ihan pienestäkö?

Vierailija
6/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten koira, vauva ja ruuanlaitto sekä toisaalta olut liittyvät toisiinsa? En vaan tajua.

Vierailija
7/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten koira, vauva ja ruuanlaitto sekä toisaalta olut liittyvät toisiinsa? En vaan tajua.

Liitty sikäli, että vaikea on olla tuolla ulkona juomassa olutta ja rupattelemassa naapureiden kanssa, kun pitää olla sisällä tekemässä sapuskaa, syöttää lapsi ja koira yms yms.

Mies tulikin sisään jo, alkoi kuulemma mennä parin naapurin kesken rähinäksi. Nyt se on sitten mukavassa nousuhumalassa ja lähdössä käymään kaverilla "ihan silleen nopeesti vaan"...

Että näin.

-AP

Vierailija
8/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää koiralle antaa kuppiin raksuja niin siihen menee päivä ja on ansainnut siiderin, laittaa astiat koneeseen ja koneen huriseen tarvii viinipullon ja koko päivän, voi vitsi että osaakin olla nykyään niin periksiantavia olemassa että ihan pahaa tekee.

Vierailija
9/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetellä sun bissen ottoos,niillä kun miehet juovat sitä kaljaa.Älä anna periks,lähe sitten vaikka vuorostas illalla käymään tosi nopsaan kaverilla.Siis tietysti naapurin kautta.

Vierailija
10/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pitää koiralle antaa kuppiin raksuja niin siihen menee päivä ja on ansainnut siiderin, laittaa astiat koneeseen ja koneen huriseen tarvii viinipullon ja koko päivän, voi vitsi että osaakin olla nykyään niin periksiantavia olemassa että ihan pahaa tekee.

Vai että oikein pahaa tekee? Kuule kun sulla taitaa olla toi luetunymmärtäminen samaa tasoa simpanssin kanssa ja sellaisten ihmisten jotka eivät ymmärrä lukemaansa, mielipiteet eivät mua kiinnosta.

Enkä viitsi sen kummemmin edes kommentoida paskanjauhantaasi.

Vierailija
11/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan minun hauskan pitoa estänyt. Ota lapsi mukaan ja mene seurustelemaan. Ei sun koko iltaa tarvi siellä olla ja säästyt krapulalta!

Vierailija
12/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitty sikäli, että vaikea on olla tuolla ulkona juomassa olutta ja rupattelemassa naapureiden kanssa, kun pitää olla sisällä tekemässä sapuskaa, syöttää lapsi ja koira yms yms. Mies tulikin sisään jo, alkoi kuulemma mennä parin naapurin kesken rähinäksi. Nyt se on sitten mukavassa nousuhumalassa ja lähdössä käymään kaverilla "ihan silleen nopeesti vaan"... Että näin. -AP

Olisit tehnyt ruuan aiemmin valmiiksi tai tilannut pitsat. Ja syöttänyt sen rakin. Ja vaikket mitään noista olisi tehnytkään, niin mikä estää korkkaamasta sitä kaljaa ja käymällä ulkona välissä juttelemassa?

Vierailija
13/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan minun hauskan pitoa estänyt. Ota lapsi mukaan ja mene seurustelemaan. Ei sun koko iltaa tarvi siellä olla ja säästyt krapulalta!

otat vielä muutaman, vaikka lapsi siinä onkin. Niin vanhempani joskus tekivät, esim. mökillä ollessamme ja me serkkujen kanssa juotiin limpparia.

Vierailija
14/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kittaamaan. Anna ukkos nauttia nyt, mutta pyydä omavuorosi myöhemmin. Lapsi ei kuitenkaan saa kärsiä tilanteesta, sille selvä äiti on maailman paras asia - nauti sinä siitä tunteesta! Lapsi tuskin haluaa lähelleen kaljalta haisevaa isää :)

Vierailija
15/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein pahaa tekee? Kuule kun sulla taitaa olla toi luetunymmärtäminen samaa tasoa simpanssin kanssa ja sellaisten ihmisten jotka eivät ymmärrä lukemaansa, mielipiteet eivät mua kiinnosta.

Enkä viitsi sen kummemmin edes kommentoida paskanjauhantaasi.

kun on niin avuttomia natisemassa joka asiasta ja vaatimassa kruunua päähän mitä pienimmistä asioista, kivilouhokselle sinäkin joutaisit karaiseen itteäs nilkki.

Vierailija
16/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi haistaa kaljan ja selvä on ERIASIA kuin kaljaa juonut.

Miksi pitää juoda kaljaa kun voi juoda ALKOHOLITONTAKIN juomaa. Kaljan tarkoitushan on humalluttaa enempi tai vähempi, jolloin elimistön tila ei enää ole täysin normaali!

Vierailija
17/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli näitä vittupäitä kommentoimaan joten antaapa olla. Juuri tän takia niin harvoin viitsii AV:lla avutua. Mä en kiillota mitään kruunua enkä todellakaan aikonut marttyyriksi ruveta. Kunhan vaan totesin käsillä olevan asian ja ajattelin yksinäisyydessäni sen teille jakaa.

Kiitos vaan kaikille asiallisesti kanssani keskustelleille ja te muut apinat, menkää vittuilemaan vaikka naapurille.

-AP

Vierailija
18/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli näitä vittupäitä kommentoimaan joten antaapa olla. Juuri tän takia niin harvoin viitsii AV:lla avutua. Mä en kiillota mitään kruunua enkä todellakaan aikonut marttyyriksi ruveta. Kunhan vaan totesin käsillä olevan asian ja ajattelin yksinäisyydessäni sen teille jakaa.

Kiitos vaan kaikille asiallisesti kanssani keskustelleille ja te muut apinat, menkää vittuilemaan vaikka naapurille.

-AP

juoppo mikä juoppo, et osaa olla hetkeäkään ilman viinaksia vaan heti pitäisi olla kittaamassa jos talonisäntä juo olutta, menepä peilin eteen katsomaan itseä ja kysele miksi sun pitää olla niin juoppo ja viinan perään.

Vierailija
19/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi haistaa kaljan ja selvä on ERIASIA kuin kaljaa juonut.

Miksi pitää juoda kaljaa kun voi juoda ALKOHOLITONTAKIN juomaa. Kaljan tarkoitushan on humalluttaa enempi tai vähempi, jolloin elimistön tila ei enää ole täysin normaali!

Hyvä, että et juo:)

Vierailija
20/34 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-AP

juoppo mikä juoppo, et osaa olla hetkeäkään ilman viinaksia vaan heti pitäisi olla kittaamassa jos talonisäntä juo olutta, menepä peilin eteen katsomaan itseä ja kysele miksi sun pitää olla niin juoppo ja viinan perään.

Sä et tiedä musta yhtään mitään ja haukut juopoksi? Oletko sä jotain 10vee? Kasva aikuiseksi ja opettele käyttäytymään!

Herrajumala mitä porukkaa...

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi