Te Thaimaa vastaiset!?
Mistä teidän inho Thaimaata kohtaa on tullut? jos olette siellä käynyt, missä kohteessa/kaupungissa?
Minua huvittaa tuo yleinen inho sitä maata kohtaa, kun yleensä ne haukkuja on käynyt vaan Phuketissa tai muussa turistihelvetissä. sitten luulevat että koko Thaimaa on nähty... yms.
Mutta niin väärin. aito Thaimaa on kaunista, ihmiset ystävällisiä yms.
Kommentit (24)
Tulee vaan niin järjettömän surullinen olo ja häpeä meidän länsimaalaisten puolesta. Missään ei voi välttyä näkemästä läskimahaisia vanhoja sikoja, jotka taluttaa lasta käsipuolessaan. Kaunis nuori (usein alle 15v.) tyttö on sitten heillä 'tyttöystävänä'.
Surulliseksi tekee myös huumatut sylivauvat, joita kerjäläisäidit pitää kadulla saadakseen rahaa.
Itse maahan on käsittämättömän kaunis ja ihmiset valtavan ystävällisiä. Me turistit se on pilattu ja tuhottu. Käytetty hyväksi äärimmäisessä köyhyydessä elävien ihmisten tilannetta.
Tulee vaan niin järjettömän surullinen olo ja häpeä meidän länsimaalaisten puolesta. Missään ei voi välttyä näkemästä läskimahaisia vanhoja sikoja, jotka taluttaa lasta käsipuolessaan. Kaunis nuori (usein alle 15v.) tyttö on sitten heillä 'tyttöystävänä'.
Surulliseksi tekee myös huumatut sylivauvat, joita kerjäläisäidit pitää kadulla saadakseen rahaa.
Itse maahan on käsittämättömän kaunis ja ihmiset valtavan ystävällisiä. Me turistit se on pilattu ja tuhottu. Käytetty hyväksi äärimmäisessä köyhyydessä elävien ihmisten tilannetta.
En enää kertaakaan laita eurojani tuollaisen turismin tukemiseen. Uskon ja tiedän, että se maa on todella kaunis, mutta me turistit ollaan tehty siitä maasta niin ruma, että 10pvn lomasta olin viikon mieli mustana enkä nauttinut lomasta yhtään.
Oli liian kuuma, kostea, hikinne j aniljakas, pillu ja persereikä haisi joka kulmalla.
Samaa mieltä. Tulee liian surullinen olo.
T: Thaimaassa kerta riitti ja paljon kierrettiin