Kysy mieheltäsi! Minun mieheni mielestä Satu Silvo
ei ole seksikäs vaan emäntämäinen. Mitä? Luulin, että kaikista miehistä SS on ihana. (Hän ei sanonut sitä minun mielikseni, tilanne ei "vaatinut" sitä.) Mitä mieltä sinun miehesi on Silvosta?
Kommentit (62)
ryömin täältä keittiöstä hellan äärestä nöyrimmästi kysymään mitä mieltä mieheni on häntä 14 vuotta vanhemman naisen ulkonäöstä.
Voi kun se nyt vain menee niin, että kauneus on katsojan silmässä. Joku tykkää tummasta, joku vaaleasta. Minusta Satu Silvo on aina ollut pullea ja ei niin seksikäs daami. Joku toinen taas tykkää sellaisesta, että on tavaraa, mitä puristella ja hänen vittumaisen näköisistä silmistään.
Makunsa kullakin. Minun mielestäni hän ei ole koskaan ollut kaunis ja seksikäs ja nykyään on tantta.
näyttäisi hyvälle ja seksikkäälle kun itse olet pönäkkä tantta :) Silvo ei ole pönäköitynyt tantta lainkaan.
Mutta yllätyin kun näin viimeksi jossain telkkariohjelmassa. Oli pönäköitynyt ja seksikkyydestä ei ollut tietoakaan. Tavallinen, keski-ikäinen tantta. Niin ja olemme samanikäiset ja olen aivan samanlainen keski-ikäinen tantta kuin Satu Silvokin.
Ei se oikein syty noin vanhoista ja paksuista naisista. Kyllä se vaatii nuoruutta ja huipputimmiä hoikkaa vartta, että mun mies ketään seksikkääksi sanoisi.
ryömin täältä keittiöstä hellan äärestä nöyrimmästi kysymään mitä mieltä mieheni on häntä 14 vuotta vanhemman naisen ulkonäöstä.
Teillä on vähän matala hella. Luulisin, että kokkaaminen hoituu helpommin, kun voi seistä. Mitäs mies vastasi?
Mielestäni Silvo on viehättävä ikäisekseen, mutta veikkaisin, että puolentoista vuosikymmenen ero vaikuttaa katsojan silmiin.
mun mielestä oli eilisessä ohjelmassa luonnottoman oloinen ja näköinen. Silikonit? Botoxia? Ylipirteä?
Isot tissit .. Jep
Omani, vaikkei sitä kysyttykkään: ylimielinen mahtipontinen ihminen julkikuvan perusteella.
mieheni ei pidä kovin isoista rinnoista. (Ne ovat hänestä siis emäntämäiset.) Vuosien vastaanvänkäämisen jälkeen olen alkanut pikkuhiljaa uskoa häntä. Kuinka tavatonta on, että mies ei pidä isoista rinnoista? Tällä palstalla kun väitetään, että kaikki kiehet niistä pitävät ja muut ovat homoja tai valehtelijoita.
ap
Teillä on vähän matala hella. Luulisin, että kokkaaminen hoituu helpommin, kun voi seistä. Mitäs mies vastasi? Mielestäni Silvo on viehättävä ikäisekseen, mutta veikkaisin, että puolentoista vuosikymmenen ero vaikuttaa katsojan silmiin.
Ap:n kysymyksestä sai jotenkin sen käsityksen, että mieheni mielipide olisi painavampi kuin minun. Mielelläni kertoisin oman mielipiteeni mutta minultahan ei kysytty joten palaan hellan ääreen.
mieheni ei pidä kovin isoista rinnoista. (Ne ovat hänestä siis emäntämäiset.) Vuosien vastaanvänkäämisen jälkeen olen alkanut pikkuhiljaa uskoa häntä. Kuinka tavatonta on, että mies ei pidä isoista rinnoista? Tällä palstalla kun väitetään, että kaikki kiehet niistä pitävät ja muut ovat homoja tai valehtelijoita.
ap
eivät. Mikä siinä on nyt niin ihmeellistä? Mä taas välillä ihmettelen kun miestäni kiihottaa ajatus, että panee mua kun olen 50 kymppinen ja tissini ovat vieläkin raskaammat ja vähän roikkuvat. Olen päälle 30 ja kiinteä D-kuppi, mutta mieheni haaveilee, että tissini olisivat isommat.
Kuinka tavatonta on, että mies ei pidä isoista rinnoista?Tällä palstalla kun väitetään, että kaikki kiehet niistä pitävät ja muut ovat homoja tai valehtelijoita.
ap
Kyllähän paidan alla niihin kiinnittää huomiota, mutta jos paidan ja rintsikat ottaa pois, sellaiset A - maksimissaan C voin sanoa olevan nätit. Rintojen kantaja ratkaisee paljon.
Jos joku ei arvannut tuosta, niin sänki kasvaa ja käyn parturissa, enkä kampaajalla.
Silvosta en tiedä. Jos hyvällä itsetunnolla on, eikä meikkaisi niin paljoa kuin google kuvahauissa, saattaa olla ihan mukiinmenevä.
mutta koitapa vaikka huomenna päivällä väittää tällä palstalla, että kaikki miehet eivät pidä isoista rinnoista.
ap
mieheni ei pidä kovin isoista rinnoista. (Ne ovat hänestä siis emäntämäiset.) Vuosien vastaanvänkäämisen jälkeen olen alkanut pikkuhiljaa uskoa häntä. Kuinka tavatonta on, että mies ei pidä isoista rinnoista? Tällä palstalla kun väitetään, että kaikki kiehet niistä pitävät ja muut ovat homoja tai valehtelijoita. ap
eivät. Mikä siinä on nyt niin ihmeellistä? Mä taas välillä ihmettelen kun miestäni kiihottaa ajatus, että panee mua kun olen 50 kymppinen ja tissini ovat vieläkin raskaammat ja vähän roikkuvat. Olen päälle 30 ja kiinteä D-kuppi, mutta mieheni haaveilee, että tissini olisivat isommat.
Sitä evvk julkkikset. Se ei tunne/tunnista ketään julkkista eikä sitä kiinnosta ykskään julkkis.
ap
Jos vielä vähän vatvoisin mieheni mielipiteitä, niin tiedoksi, että hän pitää Jenni Vartiaisen ulkonäöstä ja Jenni Banerjeesta (joissain elokuvissa).
Sitä evvk julkkikset. Se ei tunne/tunnista ketään julkkista eikä sitä kiinnosta ykskään julkkis.
ap
Oletko epävarma ulkonäöstäsi? Toiset miehet tykkää pienitissisistä, toiset isommista, toiset söpöistä, jotkut ylväistä. Miehiä on moneen junaan ja toivottavasti sä et jää asemalla.
Satu Silvosta psykoanalyysiin kulkee tämä keskustelu...
ap
Amis?
tai kullikeskusteluksi. Nainen on tissit ja pillu, mies on kulli ja pallot. Nih!
näyttäisi hyvälle ja seksikkäälle kun itse olet pönäkkä tantta :)
Silvo ei ole pönäköitynyt tantta lainkaan.