Kuinka monta viikkoa sinulla on vuosilomaa?
Kommentit (54)
Viiden viikon kesäloma + 1 viikko talvilomaa.
11-12 viikkoa. Olen opettajana yläkoulussa.
6 viikkoa. Kesällä 2x2vko ja talvella 2x1vko. On varmaan ihan sopiva määrä lomaa, mutta välillä tuntuu, että enemmänkin voisi olla...
Miten itse jaan 38 arkipäivää, lauantait ei kuluta. Nyt esim. joulun jälkeen 5 lomapäivällä saa yht. 2 viikkoa poissaoloa työpaikalta
Järkyttävän pitkiä lomia kunnalla ja valtiolla. Veronmaksajat kiittävät.
Muita etuja ei sitten olekkaan. Hyvinvointialueella töissä..
Vierailija kirjoitti:
ovat tulleet aikanaan siten että ei ole tullut palkankorotuksia vaan lisää vapaata
sama logiikka on muuten pekkaspäivissä
Vierailija kirjoitti:
Minun 5 + 1 viikon vuosiloma on yksityisellä
7 ja puoli viikkoa lomaa vuodessa. Lomatkin saa venytettyä kivasti jos ylimääräisiä pyhiä osuu loma aikoihin. Viimeksikin pidin viisi lomapäivää ja sain ylimääräisten pyhien takia olla poissa töistä kaksi viikkoa putkeen.
olen fyssariyrittäjä, ei ole lomaa. ei ole sopiva tilanne, minne voi valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ottaisin mielelläni palkkaa lisää. Valtiolla palkat on huonommaat verrattuna yksityissektoriin ja töitä on saman verran. Lisäksi valtiolla harvemmin on ketään tuuraamassa, joten vaikka minulla on lomaa 38 vrk/v, ei kukaan tee lomallaollessani töitäni. Loman jälkeen täytyy tehdä ylipitkää päivää ja jättää lounastauot väliin, jotta rahojaan haluavat kansalaiset saisivat anomansa.
Eipä tässä paljoa ehdi kertyä, viime viikolla aloitin nykyisessä paikassa.
Yhteensä viisi viikkoa. Kertyy 2,5 pv/kk ja eli 30 pv yhteensä ja lauantait kuluttaa lomapäiviä.
Lain vaatima minimi siis. Tilitoimistoala.
Alun kahdeksatta viikkoa vuodessa.
5 viikkoa, niistä 4 kesällä ja 1 talvella. Saisi olla enemmän, edes se 5 päivää mitkä kuluvat lauantaisin.
Noin 7,5 viikkoa. Vielä viime vuonna oli 6 viikkoa. Toi 1,7 kuukautta lomaa per vuosi tuntuu vähän liialliselta.
Kuusi viikkoa. Niistä neljä viikkoa pidän yleensä kesällä.