Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
"Ei riitä, että jättää jäljen itsestään
ei riitä se, vaan täytyy ymmärtää
millaisen jäljen tänne jättää itsestään
se riittää, jos vaivautuu hetken miettimään."hyvin sanottu
pätee näihin kahteen aiheeseen, itsestään kertomiseen sekä siihen "kulutusjälkeen"
Mokoman biisistä "Minä elän!", Sanat Marko Annala
varmasti käyttää googlea
Lassie, M-markkinat ym.
Ja periaatteessa on tosiaan irrelevanttia, mikä blogi kyseessä, jossa siis Lassieta halveksutaan noin selkeästi. Mutta olen utelias luonteeltani ja todella haluaisin tietää, kuka blogisti tuollaiseen sortuu. Ja haluaisin lukea myös muita hänen postauksiaan, kauhistellakseni ja viihtyäkseni (vrt. tosi-tv).
avaa eteeni ihan uuden maailman. Olen kai elänyt jotenkin pullossa, kun en ole tajunnut miten fanaattisia jotkut ovat lastenvaatteiden suhteen.
Itse en ymmärrä tätä ilmiötä ollenkaan. Tuollaisilla ostosmäärillä (tyyliin 30 paria kenkiä per kausi) lentäisi varmaan jo perheen kanssa etelään kerran vuodessa.
Meillä on kaksi alle päiväkoti-ikäistä, ja lasten vaatteilla ei kyllä ole mitään muuta kriteeriä kuin käytännöllisyys. Vieraille tms. tottakai laitetaan nätit vaatteet ja juhliin juhlavaatteet, mutta muuten se on aika sama miltä vaatteet näyttävät.
Kieltämättä kuulostaa aika erikoiselta, että joku vetää tuollaiset kiksit siitä mitä lapsilla on päällä. Harrastuksia saa toki olla, mutta vois ksi sitä edes yrittää, näin 2000-luvulla huomioida ympäristöä sen verran ettei harrastuksena olisi kuluttaminen?!
Poistun paikalta, ennen kuin saan syytteen :)
ajatelkaapa jos he kanavoisivat aikansa johonkin muuhun:hyväntekeväisyyteen,kansalaisvaikuttamiseen..mikä määrä potentiaalia heissä piileekään. Yhtä antaumuksella kun he tutkivat nettikauppoja tai välikausirukkasten vesipilareita he yhdessä ja erikseen hoitaisivat jo monta yhteiskunnan epäkohtaa kuntoon. Vanhuksille ulkoiluttajia, alakoululaisille iltapäiväseuraa?
ajatelkaapa jos he kanavoisivat aikansa johonkin muuhun:hyväntekeväisyyteen,kansalaisvaikuttamiseen..mikä määrä potentiaalia heissä piileekään. Yhtä antaumuksella kun he tutkivat nettikauppoja tai välikausirukkasten vesipilareita he yhdessä ja erikseen hoitaisivat jo monta yhteiskunnan epäkohtaa kuntoon. Vanhuksille ulkoiluttajia, alakoululaisille iltapäiväseuraa?
Niin. Nyt heidän saavutuksekseen jää se, että saavat monet muutkin äidit ostamaan lapsilleen aivan liikaa vaatteita tarpeisiin nähden. :(
Oikeasti naiset, tähänkö on tultu?
Niin. Nyt heidän saavutuksekseen jää se, että saavat monet muutkin äidit ostamaan lapsilleen aivan liikaa vaatteita tarpeisiin nähden. :( Oikeasti naiset, tähänkö on tultu?
köyhille vauvoille, ja lähettäisivät niitä kehitysmaihin tms, ajatelkaa miten paljon saisivat aikaiseksi!
Ja sillä rahalla, mitkä menee lastenvaatteisiin,
kaikki voisivat ottaa kummilapsen jostain maasta, ja he voisivat maksaa kummilasten koulutuksen noilla rahoilla!!
Niin. Nyt heidän saavutuksekseen jää se, että saavat monet muutkin äidit ostamaan lapsilleen aivan liikaa vaatteita tarpeisiin nähden. :( Oikeasti naiset, tähänkö on tultu?
köyhille vauvoille, ja lähettäisivät niitä kehitysmaihin tms, ajatelkaa miten paljon saisivat aikaiseksi!Ja sillä rahalla, mitkä menee lastenvaatteisiin,
kaikki voisivat ottaa kummilapsen jostain maasta, ja he voisivat maksaa kummilasten koulutuksen noilla rahoilla!!
Kertoisitteko vielä tähän, montako peittoa olette itse lähettäneet kehitysmaihin ja monenko kummilapsen koulutuksen maksaneet? Kuinka monta kertaa viikossa käytte tapaamassa vanhainkodissa vanhuksia?
Jos vauva valvottaa yöllä ja rauhoittuu vain sylissä tai olohuoneessa vaunuissa jalalla lykkien, niin onko helpompaa väsyneenä yrittää itse jotenkin rentoutua kirjoittamalla vauvanvaateblogia vai kirjoittamalla kansanedustajille kehitysmaa-avun lisäämisestä?
Kumpi lepuuttaa hermoja enemmän lastenhoidon lomassa, kun joskus saa jonkun lyhyen tauon: sisustussuunnitelmat vai seuranpito tuntemattomalle vanhukselle tai iltapäivähoito naapurin lapsille?
Lastenvaateblogivaihekin on niin lyhyt. Lapset kasvavat, ja tuskin äiti enää blogaa Aada 17 veen asuvalinnoista.
Oispa mun vanhemmat olleet blogaajia. Olisi joskus ollut puhtaita ehjiä vaatteita. Olisivat joskus edes ehkä muistaneet, minkä ikäinen milloinkin olin ja millä luokalla. Tai ainakin olisivat muistaneet vaatekoon ja siitä päätelleet. ;)
kirjoittaa väsyneenä blogia vauvan valvottaessa? Jos vauva valvottaa niin eikö silloin pitäisi nukkua eikä surffailla nettikaupoissa?
Keinoja rentoutumiseen on toki monia, mutta en ymmärrä miten vuosikausia jatkuva kuluttaminen voisi rentouttaa.
Itse teen hyväntekeväisyystyötä, mm.päivystän Katu-partiossa kerran kuussa. Olen myös mukana vanhempainyhdistyksessä ja SPR:n ystävätoiminnassa. Toki voisin blogata Reiman pipoista ja Ticketin hanskoista mutta en näe sitä missään mielessä järkeväksi ajankäytöksi. En itseni, en lasteni enkä maailman kannalta.
ainakin tyylisuuntauksia on. En mä tiedä onko oikeasti kukaan lopettanut blogiaan. Joku oli poistanut kuvat lapsistaan. Ja joku jäi kai tauolle?
Harmi kun se jatkaa aina vaan jonka avokkiin ihastuneen naikkosen tiedän sitä blogia lukevan ja kyttää tilaisuuksia että pääsee harrastamaan sen avokin kanssa. En voi vinkata mitään sille blogistille kun luulen että se mun tuttu saa selville että olen kertonut. En sitten tiedä saisko blogistille laitettua viestiä nimettömänä? Kommenttiootaan ei TODELLAKAAN viitsi tuollaista asiaa kaikkien luettavaksi laittaa.
Sitä paitsi; on alkanut myös mietityttämään tämä blogisti, miksi ihmeessä se kaikkia asioitaan tuonne blogiin kirjoittelee? Lapsestaan varsinkin!
ainakin tyylisuuntauksia on. En mä tiedä onko oikeasti kukaan lopettanut blogiaan. Joku oli poistanut kuvat lapsistaan. Ja joku jäi kai tauolle?
Harmi kun se jatkaa aina vaan jonka avokkiin ihastuneen naikkosen tiedän sitä blogia lukevan ja kyttää tilaisuuksia että pääsee harrastamaan sen avokin kanssa. En voi vinkata mitään sille blogistille kun luulen että se mun tuttu saa selville että olen kertonut. En sitten tiedä saisko blogistille laitettua viestiä nimettömänä? Kommenttiootaan ei TODELLAKAAN viitsi tuollaista asiaa kaikkien luettavaksi laittaa.
Sitä paitsi; on alkanut myös mietityttämään tämä blogisti, miksi ihmeessä se kaikkia asioitaan tuonne blogiin kirjoittelee? Lapsestaan varsinkin!
pohtinut että miksei mulla ole varaa kaikkeen tällaseen mitä bloggaajat ostelee? Vai saako ne jotain sponssirahaa kaikki? En tiedä haluisinko ees noin paljon kaikkea mutta onpahan käynyt vaan mielessä juuriki näide lastenvaateblogien kohdalla kun tuntuu että kaikki vaatteet on Moloa, Burberryä, Petit Bateauta tai muuta. Ja sitten toinen on nää teiniäitit jotka ostaa vähän väliä ripsienpidennyksiä, hiustenpidennyksiä, kalliita kosmetiikkamerkkejä ja lastenvaatteita.
Ei muuten mutta oon itse kuitenkin työssäkäyvä ja samoin mieheni. Ihmetyttää vaan välillä että miten kotiäidillä voi olla varaa tuohon kaikkeen, oikeasti? Vai onko niillä vaan rikkaat ukot :D
Heii olen 46-vuotias Riisi-Iiro. Viimeisin ketju mihin puutuin oli kummitteleeko meillä ketju.
Olin juuri aloittamassa saagaani, kunnes jysähti ja koko ketju katosi.
O o o o o olen neitsytpoitsut.
, joita lapsensa söi pussillisen jäisinä, oli kotimaisia! Ulkomaisista saa keittämättöminä tosi helposti noroviruksen. Tästä on ollut paljon juttua lehdissä, joten kaipa J tiedostavana ihmisenä asian tietää. Asiaa ei voi kommentoida blogissa, koska vain tosifaneilla on oikeus kommentointiin...
itse olen jo pari vuotta syönyt pakastevadelmia kuumentamattomina (mutta sulatettuina) varmaan pussin viikossa jogurtin kanssa eikä koskaan ole tullut mitään vatsavaivoja. Ja ei tosiaan yleensä ole ollut suomalaisia vadelmia. Että ei sitä noroa niistäkään nyt hirveä helposti saa, tai sitten olen immuuni ;)
, joita lapsensa söi pussillisen jäisinä, oli kotimaisia! Ulkomaisista saa keittämättöminä tosi helposti noroviruksen. Tästä on ollut paljon juttua lehdissä, joten kaipa J tiedostavana ihmisenä asian tietää. Asiaa ei voi kommentoida blogissa, koska vain tosifaneilla on oikeus kommentointiin...
ulkolaiset vadelmat kastellaan ulostevedellä, eli levittävät noroa ja muitakin vatsatauteja, jopa ruokamyrkytyksiä niistä on saatu.
Toki hyvällä tuurilla voit olla saamatta mitään tauteja, mutta mua ällöttää jo ajatus lehmän ulostetta sisältävällä vedellä kastelluista marjoista
ulkolaiset vadelmat kastellaan ulostevedellä, eli levittävät noroa ja muitakin vatsatauteja, jopa ruokamyrkytyksiä niistä on saatu. Toki hyvällä tuurilla voit olla saamatta mitään tauteja, mutta mua ällöttää jo ajatus lehmän ulostetta sisältävällä vedellä kastelluista marjoista
Ihmetyttää vaan suuresti kun paasataan kovaan ääneen luomusta, puhtaasta ruoasta jne ja sitten syötetään jätevesillä kasteltuja marjoja joita elintarvikevirastokin kehottaa keittämään. varsinkin lapsille tarjottaessa.
ja tuosta norosta, miten voitte tietää että ette ole sitä koskaan sairastanut. Sehän on vatsatauti, joten mistä tiedät onko oma tai lapsesi sairastama vatsatauti noroa tai jotain muuta?
Ne mitä hän kopio eri valmistajien sivuilta ja ei osaa käyttää mitään ohjelmaa saadakseen ne sopivan kokoisiksi. Ärsyttävää katsella rakeisia ja venyneitä kuvia, joiden resoluutio on pyllyllään...
Niinkuin tässä ketjussa povattiinkiin, eivät suljetut blogit kauaa kiinni pysyneet :D
Nuo on niin koukussa hommaan, etteivät voi lopettaa! Tulee cheerleadereita ikävä :) Ja kyllähän
pätee näihin kahteen aiheeseen, itsestään kertomiseen sekä siihen "kulutusjälkeen"