Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
1201/1781 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi tuttujen elämää seurata ilman, että ne itse tietää siitä XD

Vierailija
1202/1781 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voi tuttujen elämää seurata ilman, että ne itse tietää siitä XD

sellaisen ihmisen blogia, joka ei varmaankaan tiedä että myös minä olen sen blogin löytänyt. Luulisin, ettei haluaisi minun sitä lukevan, kun olen tuttu sellaisen ihmisen kanssa jolle hän ei haluaisi mitään infoa lapsestaan. Eipä tiedä, että tämäkin henkilö blogiaan lukee, hän siitä minulle kertoikin. Tämä on aika pieni paikka tämä Suomi kuitenkin. Ja lapsesta kuvia tsiljoona ja tuleepa selväksi yksiä jos toisiakin asioita. Tietenkään mitään vakavaa tästä ei lapselle kuin äidillekään seuraa, mutta tiedän että kiukusta ja harmista kyllä kihisisi jos tietäisi ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1781 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs lukemani blogi lopetti toimintansa ilmeisesti tällä palstalla olleen parjausketjun vuoksi. Nyt kuitenkin muutamia päiviä myöhemmin bloggaaja ei malttanutkaan pysyä poissa ja jatkaa blogiansa... Vähän tuulellä käyvä emäntä muutenkin...

Vierailija
1204/1781 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin lopetti ja palasi kuvioihin viikon päästä uudelleen.

Ärsyttää ihan suunnattomasti nämä lopetan, enpäs sittenkään-hommat! Varsinkin kun sama temppu tehdään useamman kerran vuodessa..

Itse en kyllä söisi tai syöttäisi ulkolaisia pakastevadelmia lapsilleni tai itselleni, sillä niistä voi noron lisäksi saada paljon muutakin, kuten sen maksan tuhoavan loisen, mikä olikaan nimeltään? Luulisi, että J tietäisi vaarat, onhan hän kuitenkin vähän niinkuin alan ihminen!

Ja tuosta 100e pinkistä hörhelömekosta, ihmettelen suunnattomasti jos ko. mekkoa koskaan blogissa nähdään tenavan ullä...

Vierailija
1205/1781 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä söisi tai syöttäisi ulkolaisia pakastevadelmia lapsilleni tai itselleni, sillä niistä voi noron lisäksi saada paljon muutakin, kuten sen maksan tuhoavan loisen, mikä olikaan nimeltään? Luulisi, että J tietäisi vaarat, onhan hän kuitenkin vähän niinkuin alan ihminen!

Ja tuosta 100e pinkistä hörhelömekosta, ihmettelen suunnattomasti jos ko. mekkoa koskaan blogissa nähdään tenavan ullä...

Aivan kamala se mekko, eikä kerrassaan m i t ä ä n järkeä ostaa 3-vuotiaalle niin kallista mekkoa!! Ei ainakaan opiskelijan tuloilla.

Ja tosiaan ihmettelen, jos J ei tiedä, mitä ulkomaisista pakastevadelmista on varoiteltu jo pari vuotta.

Tässäkin ketjussa taas jo ympyrä sulkeutuu, kun J:n kritisointi on taas alkanut. Mutta kun se blogi on vaan niin käsittämätön ilmestys:

-postausten tiheys

- tekstin opettavainen tyyli

- ankeat kuvat

- huutis ym. myyntikuvissa vaatteet on tosi ruttuisen ja epäsiistin näköisiä rättejä.

ym. ym.

On olemassa tosi paljo oikeasti tyylikkäitä blogeja, mutta J:n blogi on valovuosien päässä niistä. Ja olen varma, että sillä on niin paljon lukijoita, koska niin moni haluaa sitä "kauhistella"...

Itse jo pitäisin blogia, en todellakaan kehtaisi ilmoittautua kuvallani ja nimimerkilläni Tyylisuuntauksein lukijaksi.

Mutta onnea valitsemallaan tiellä...

Vierailija
1206/1781 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun lisäaineista ja muutenkin puhtaasta ruuasta jauhava tyyppi vetää surutta pakastevadelmia, joista voi saada vaikka mitä.

Vierailija
1207/1781 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun lisäaineista ja muutenkin puhtaasta ruuasta jauhava tyyppi vetää surutta pakastevadelmia, joista voi saada vaikka mitä.

Lehmänurealla kastellut vatut maistuu hyvälle, ja on luomua...

Vierailija
1208/1781 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun syytekynnys ei ylity, on tutkintaakaan turha tehdä

Vierailija
1209/1781 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommasta pojasta. On kyllä söpö kuva, tulostaisin, jos olisin 12-vuotias ihastunut tyttö samasta koulusta. Ihq!

Pakko myöntää, että olen kohun jälkeen jäänyt koukkuun tuohon blogiin. Se on kuin tosi-tv:tä netissä, siis yhtä viihdyttävän kauheaa..... Opettavainen / "pohdiskeleva ja syvällinen" teksti, tyhjänpäiväiset lässytyskommentit kaltaisiltaan ym. saavat aikaan väristyksiä, mutta silti palaan joka päivä tsekkaamaan päivitykset (ja ainahan sieltä uusi postaus löytyy!).

Vierailija
1210/1781 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pikkutytön vaatteet nyt ovat sellaisia vaaleanpunaisia, tosi tavallisia tusinavaatteita, joilla 85% Suomen pikkutytöistä on vaatetettu.

- Pikkupojan vaatteet samoin, rumia poikamaisia kuoseja (näyttävät "markettivaatteilta", väreinä lähinnä vihreä ja oranssi, harmaa, musta... hirviöprinttejä ym. mautonta.

- Miksei pikkulapsien ohuita suomihapsia leikata jonkinlaiseen muotoon? Olisivat paljon söpömmät!

- Isompi poikansa haaveilee kenties miesmallin urasta (ulkonäkönsä puolesta ehkä pääsisikin? Kauniit kasvot!), koska noin auliista antaa äitinsä julkaista itsesään kuvia.

- Tekstin tyyli on melko kaamea, anteeksi nyt vaan. Aiheet (joka päivä uusi!) täysin tyhjänpäiväisiä ja turhia.

- Kommenttilootan kommentit ja kommentoijat myös käsittämättömän tyhjänpäiväisiä (erityisesti N:llä alkava, joka kommentoi joka kerta.)! "Meidän neiti sitä, ja meidän neiti tätä...

Vierailija
1211/1781 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sitten hurskastellen ole tuota blogia katsonut.

Mutta nyt voitti uteliaisuus hyveellisyyden:)

Wau, on komea poika. Tyttö katsoi myös ja totes, että namu on. Komea poika.

Luin sitten niitä juttujakin. Pakko sanoa, että lasten vuoksi tunsin myötähäpeää. Omat teinit ei missään nimessä antaisi lupaa kirjoittaa nettiin tunnistettavasti heistä tuollaisia.

Mutta poika oli komea:)

Vierailija
1212/1781 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommasta pojasta. On kyllä söpö kuva, tulostaisin, jos olisin 12-vuotias ihastunut tyttö samasta koulusta. Ihq!

Pakko myöntää, että olen kohun jälkeen jäänyt koukkuun tuohon blogiin. Se on kuin tosi-tv:tä netissä, siis yhtä viihdyttävän kauheaa..... Opettavainen / "pohdiskeleva ja syvällinen" teksti, tyhjänpäiväiset lässytyskommentit kaltaisiltaan ym. saavat aikaan väristyksiä, mutta silti palaan joka päivä tsekkaamaan

päivitykset (ja ainahan sieltä uusi postaus löytyy!).

on niin "ihania" noi "tumma suklaahan on terveellistä.." "kasviksia on hyvä ostaa niiden kautena, sitten pilkkoa valmiiksi pakastimeen" lässyt ja sen jälkeen sitten "nöpsöllä uusi takki, välikausipuku, hame, pipo,,, ja kaikkea muutakin maailmaa tuhoavaa turhuutta". En sinänsä vastusta ihmisten ostelua mutta on se nyt hassua itse ensin kirjoitella kasvisruoista ja ekologisuudesta ja seuraavaksi hypätään ulkomailta tilattuihin kalliisiin kamppeisiin, jotka eivät edes näytä mitenkään erikoisilta.. ihan samanlaista kamaa näkyy lähi Halpiksessakin kun käy ruokaostoksilla. Muutenkin vaikuttaa hankalalta joka ulkoilukerralla valkata erilainen asu että voi näpsiä kuvia.

mutta välillä käyn myös lukemassa, eihän normaalijutut edes ole kiinnostavia, mutta nolot jutut jostain syystä on :)

Vierailija
1213/1781 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuo viimeinen postaus on jo ihan törkeää käytöstä! Että ihan pohtii lasten persoonallisuuksia kuvineen päivineen kaikelle kansalle, vieläpä tämän "kohun" jälkeen, kun käydään katomassa uteliaisuuttaan. Oikeasti ihmettelen millainen äiti tekee noin? Eikö lapsille anneta mitään suojaa? Kylläpä se nyt koko maailmalle kuuluukin tykkääkö lapsi pehmoleluista ja kuinka on herkkä jnejne. Miksei voi kertoa itsestään vaan kuvineen? Lapsista tehty materiaalia äidin hyväksi :(

Vierailija
1214/1781 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo luottokortin puute voi hyvin olal totta, ihailee usein esim. nextin vaatteita mutta ilmoittaa etttei tilaa kun nettisivut tökkivät.

Voi yhden kerran teidän kanssa :D

Mullakaan ei ole luottokorttia. Ihan vaan siksi, kun en tarvitse luottoa :)

Vierailija
1215/1781 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun monesti tuo ko. blogisti mielellään esittelee ulkomsisia kauppoja ja sitten keksii selityksiä miksi ei sieltä tilaa esim. sivut tökkii jne. ja näin ei kuitenkaan ole. Eli tästä voisi vetää johtopäätöksen että ei jostain syystä omista luottokorttia.

En minäkään periaatteessa luotolle ostele, vaan saan kortilla maksuaikaa=)Maksan kaikki ostokset seuraavan kuun lopussa pois

Vierailija
1216/1781 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen takia että nykyään on perhanan hankalaa tehdä mitää Suomen rajojen ulkopuolella ilman sitä... Mutta tosiaan tämä alkuperäinen J on lievä tapaus verrattuna tuohon toiseen, yhdistävänä tekijänä voidaan sanoa, ettei kumpikaan nähtävästi lue tekstejään läpi...

Vierailija
1217/1781 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sen takia että nykyään on perhanan hankalaa tehdä mitää Suomen rajojen ulkopuolella ilman sitä... Mutta tosiaan tämä alkuperäinen J on lievä tapaus verrattuna tuohon toiseen, yhdistävänä tekijänä voidaan sanoa, ettei kumpikaan nähtävästi lue tekstejään läpi...

visa electron toimii melkein kaikissa nettiputiikeissa, samoin maailmalla matkustaessa. Kannattais matkustaa vähän, niin maailmankuva avartuisi. Eikä ehkä jaksaisi kytätä jonkun blogistin sanomisia. Siis haloo, blogistin jutut ei ole mitään pravdaa. Jos niin paljon ärsyttää blogistin elämä ja mielipiteet, niin eikö sitä vois antaa jo olla? Hankkia oma elämä jne. Ja toi yksi tunnistettava kirjoittaja tarkistakoon sen pilkun paikan. P:nviilaaja.

Vierailija
1218/1781 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus ja kateus paistaa!

Vierailija
1219/1781 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse kiihtyä. En vaan itse ole tähän mennessä tarvinnut luottokorttia missään asiassa, missään päin maailmaa...

Vierailija
1220/1781 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus ja kateus paistaa!

MISTÄ täällä ihmiset ovat kateellisia tai katkeria tavallisille äideille? Mä en oikein ymmärrä.

Täällä haukuttujen blogien kirjoittajat eivät ole erityisen kauniita,fiksuja,hyvä tuloisia tai korkeasti koulutettuja. Heidän lapsensa eivät ole mitenkään erityisiä vaan tavallisia lapsia niinkuin lasten kuuluukin olla. Heidän koditkin vaikuttavat ihan tavalliselta. Kukaan ei matkustele tai harrasta mitään ihmeellistä (tai ainakaan kerro siitä blogissaan).

Hmm..kateellinenhan ei voi olla asioista joista he eivät blogeissaan kerro eli esim.miehensä ja ystävänsä.

Ja jos kerta negatiivisia kommentteja ei blogeissa julkaista niin miksei niitä saa täällä jakaa?

Ketju on lukittu.