Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!
Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.
Kommentit (1781)
En tiedä onko bloggaaja kehno kuvaaja vai lapsen mittasuhteet jotenkin hassut, mutta kun yleensä lapsen päällä rätti kuin rätti näyttää kivalta jos sen osaa pukea ja yhdistää, mutta tällä nöpsöllä tai nipsulla kaikki tuntuu roikkuvan ja yhdistelmät on aika kaameita. Itseasiassa taitaa johtua siitä, että koot on pielessä, varmaan ostaa kasvunvaraa tms. eli mekot on aina liian isoja eikä siksi istu.
Lisäksi ärsyttää, kun näyttää pomivan noita postauksiaan aina muista blogeista. Hyvänä esimerkkinä lastenvaatemerkki Petit Patapon, joka koki jonkun ihme boomin lastenvaateblogeissa alkukeväästä. Ihan samaan aikaan ko. merkin "löysivät" useampi blogaaja, kas kummaa joukossa myös Jarna, joka sitten esitteli tätä merkkiä blogissaan kuin vanha tekijä "vaatteiden mitoitus on ranskalaiseen tapaan niukkaa". Jepulista, sorry vaan, mutta Petit Patapon on ensinnäkin Portugalilainen ja vaatteiden mitoitus kaikkea muuta kuin niukkaa, päin vastoin. Olen tilannut sieltä vaatteita vuosia kaikenikäisille ja ostanut niitä myös Suomesta silloin kun merkillä oli liike Tapiolassa. Eipä tainnut arvon bloggaaja ollut koskaan oikeasti kokeillut ko. kauppaa vaan bonganut sen vaan toisista blogeista.
olevinaan viimeisen päälle, esim. tänään kevätjuhlapostaus. Ja pojalla on samoissa juhlissa dinosauruskuviolliset shortsit, ruudullinen kauluspaita ja lippis. Mikä juhlalook=)
että ne päiväkodin täditkin seuraavat tätä blogia ja hekään eivät ole kivestä. haukku ja julkinen sellainen sattuu sinne osoitteeseen aivan yhtä paljon.
Jospa J nyt itse vastais siihen, että miksi sanoo ostavansa 100 €:n mekkoja, jos ei oikeestim ostakaan. (Ja musta on siis vaan plussaa, ettei ostele niin kalliita lastenvaatteita).
Tunteeko joku J:tä oikeesti? Onks sen lapsilla mitään harrastuksia? Osteleeko se oikeeti kalliita vaatteita? Ainakin se on sen PIkku Helenen kaveri, koska niin ahkerasti mainostaa sitä ja kaupan palvelua blogissaan.
Nyt ihmetyttää tämä: Esittelee aina jotain tiettyä tuotetta ja toteaa niiden olevan aivan i-h-a-n-i-a, niinkuin nyt niitä peltipurkkeja. siis turhaa tavaraa, jota kukaan ei varmasti tarvitse. Ja aikuinen ihminen sitten siinä ihastelee ja usein sanookin, että "näitä oli ihan pakko hankkia." ja muut sitten hymistelee, että joo tosi ihania.
mitään negatiivista ei saa sanoa vaikka olis aihetta!
ihastellaan kohta mitä ihanaa nöpö saa reissutuliaisina
http://tyylisuuntauksia.blogspot.com/search?updated-min=2011-01-01T00%3… se blogi josta puhutaan?
Ja onhan noilla muillakin aika jytkyjä pakkauksia.
Sitä en tajua että jos lapsi on aika pullea, niin pakkoko ne pahimmat makkarakuvat on nettiin ladata. Samoin sellaset missä ollaan räkä poskella ei ole kovin kaunista katseltavaa.
On siis ollut jopa vakilukijoiden ja fanien mielestä tyyyyylsiä aiheita. Eivät ole vaiavutuneet edes hymistelemään.
Hanna on aika suora ihminen eikä "Jarna" halua kuulla itsestään negatiivisia asioita.
että blogisti on parhaillaan reissussa. On laittanut tekstit julkaisuun ajastuksella.
Kyllä sen blogin vaki-ihastelijat varmasti ovat kommentoineet, mutta J ei ole päässyt hyväksymään kommentteja...
On siis ollut jopa vakilukijoiden ja fanien mielestä tyyyyylsiä aiheita. Eivät ole vaiavutuneet edes hymistelemään.
Ja onhan noilla muillakin aika jytkyjä pakkauksia.
Sitä en tajua että jos lapsi on aika pullea, niin pakkoko ne pahimmat makkarakuvat on nettiin ladata. Samoin sellaset missä ollaan räkä poskella ei ole kovin kaunista katseltavaa.
ja ihan suloinen tyttö :) Lapsenpyöreyttä, ei varmastikaan vielä huolestuttavaa.
Kieltämättä nuo lahjapussit kun synttärit niin on aika hassua. Ihan kiva ajatus, mutta jos askartelee itse noin viimeisen päälle niin kyllähän siitä tälläiselle kädettömälle ja jaksamattomalle tulee ainakin vain stressiä; pitääkö oikeasti askarrella tälläisiäkin koko pk-ryhmälle lapsen synttärina? apua.. koska kyllähän siitä tulee tunne että pakko on sitten vastavuoroisesti jotain.. Mua on tympinyt jo sekin että joku tuo ihan vaan tikkareita koko ryhmälle synttärinä. Vaivaa kun en itse vienyt mitään, en tullut edes ajatelleeksi. Kuulin kyllä että päiväkodissa aina juhlitaan synttäreitä, mutta mitään suureellista lahjojenjakoa siellä ei ole joten en ole sitten alkanut mihinkään.
Kohtahan tässä saa olla askartelemassa ja ostamassa vaikka mitä kaikkina mahdollisina kissanristiäisinä..
Ja sitten joku herkuntuputtajaäiti, joak on syöttänyt lapselleen makeaa pienestä, menee antamaan muidenkin lapsille herkkuja.
Itse ainakin vältän herkuej antamista niin kauan, kunnes lapsi tajuaa niitä itse pyytää, ja nyt 2-vuotiaana ei vielä ainakaa osaa pyytää, mikä on mielestäni upeaa!
j:hän on Hannan ystävä edelleen.
Muistelisin että tässä oli kyseessä persoonallisuuksien yhteensopimattomuus.
Miksi osapuolten olisi pitänyt asiaa blogeissa puida? Ei kai tässä enää yläasteella olla.
j:hän on Hannan ystävä edelleen.
Muistelisin että tässä oli kyseessä persoonallisuuksien yhteensopimattomuus.
Miksi osapuolten olisi pitänyt asiaa blogeissa puida? Ei kai tässä enää yläasteella olla.
eivät linkkaa toistensa blogeihin, luulisi IRL ystävyyden takaavan edes tuon linkin. Ennen linkkasivat.
ole enää missään tekemisissä keskenään.
Iloisena muistan vietetyn lastenjuhlia puolin ja toisin esim viime syyskuussa. (pakko oli tarkistaa)
J:hän muutti toiselle paikkakunnalle äskettäin.
i]Tällä viimeisellä sivullakin on kaksi ihan selvästi tuon saman kirjoittajan kirjoittamaa viestiä. En sen tarkemmin erittele, kun asia on ihan selvästi nähtävissä. ;)