Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylisuuntauksia blogi suljettu..kiitos vain!!

Vierailija
16.03.2011 |

Tämäkö oli teidän ilkeiden ämmien tarkoitus??!! Blogia ei pääse lukemaan kuin kutsut vieraat tällä hetkellä! Ikävää, jos blogin pitäjä on sulkenut nyt bloginsa ihan vain siksi, että katkerat ja inhottavat av-mammat täällä viime päivinä laukoivat mitä kamalempia asioita. Joo tämä on nyt lasten parhaaksi, kuten kohta joku vääntäytyy volisemaan, mutta siitä olisi voinut laitta ihan asiallisen palautteen ihan blogistin omaan sähköpostiin, eikä täällä jauhaa siitä. Mulla on niin paha mieli blogistin puolesta, jolla on nyt sellainen kuva, ettei hänen blogistaan pidetä. Minä pidin :(.

Kommentit (1781)

Vierailija
1121/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Prinsessaleikkejä-blogi oli ihan parhaimmistoa, todella harmi, vaikkakin ymmärrettävää, että lopetti.

Kävin lukemassa viimeisen postauksen tuosta blogista. Siinä on todella hyvin ilmaistu juuri se mikä lastenvaatebloggaamisessa mättää.

Vierailija
1122/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luin hieman enemmänkin. Tuossa oli otetta ja hyvää eettistä ja ajankohtaista pohdiskelua. harmi kun lopetti :( Mutta onneksi nuo jo kirjoitetut on vielä nähtävillä, aion kahlata koko homman läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen esillä olo on sinulta pois? Miksi se antaa aikuiselle oikeuden "antaa takkiin" jos toinen esittelee lastaan?

se on siltä lapselta pois. Kuinka monimutkaista se on ajatella, että vaikka on lapsen huoltaja ja hänen edunvalvojansa, se EI tarkoita sitä, että on moraalisesti oikein kertoa lapsen elämästä julkisesti blogissa. Esitellä lapsellaan vaatteita, joita ITSE tykkää ostaa, jopa HARRASTAA sen lapsen vaatteita. Se lapsi, vaikka olisikin "jo" teini, ei vielä ymmärrä mikä on järkevää ja mikä ei. Aikuisen tehtävä on opastaa myös sitä järkevää netin käyttöä. Lapsen edunvalvojana todellakin pitää varjella sen lapsen etua. Jos tosiaan haluaa olla esillä niin siitä vaan, ei muuta kuin ottamaan itsestä kuvia niitten vaatteiden kanssa, omat allergiat massusta kuviin ja ota se kuva ittestäsi siellä leffaa katsomassa pikkuhousuissa. SE ei ole keneltäkään pois, kuin itseltäsi. (Tai no kyllä meidän teini vois siitäkin vetää melkoiset herneet..vaikka hyvä itsetunto onkin). Itsensä ja oman elämänsä kanssa kukin toimikoon miten parhaaksi näkee. Mutta sitten kun tulee lapsia, niin heidän suhteen tulee toimia niinkuin on oikein. Ei tarvitse sulkea lasta kaappiin piiloon, mutta ei sentään alkaa kuvaamaan häntä julkiseen foorumiin, johon itsekin pyrkii haalimaan lisää lukijoita. Ja tämä oli se, mitä olen koko ajan halunnut sanoa. Ei johdu kateudesta, kukaan ei kiellä itseäni tekemästä samoin, en vain halua tehdä niin, koska se on VÄÄRIN. Ei se silti oikeuta ketään haukkumaan niitä lapsia/ herjaamaan, loukkaamaan kunniaa ja kertomaanlisää yksityisasioita vaikka ne olisikin helppo selvittää. Mutta tämähän asia on nyt varmasti tullut jo kaikille selväksi ja varmasti sen kaikki itsekin ymmärtää. Voisiko joku blogisti nyt selittää, MIKSI hänellä on oikeus tehdä niinkuin tekee, miksi se on tarpeellista? Eikö se todellakaan johdu ihan siitä että ITSE haluaa jotain kautta olla esillä ja kun ei itseään halua kuvata niin käyttää niitä lapsia??

ihan vain nopeasti. Kun julistat, että lapsen kuvaaminen julkiseen foorumiin eli blogiin on väärin, kerrot omasta näkemyksestäsi ja mielipiteestäsi. Kun on kyse motaalisista valinnoista, kuten siitä, laittaako lapsen päiväkotiin 9 kuukauden ikäisena vai 3-vuotiaana, on myös kyse moraalisista valinnoista ja siitä, minkä vanhempi katsoo oikeaksi ja vääräksi. Moraalisisssa kysymyksissä ei ole absoluuttista oikeaa ja väärää. Ymmärrän, että netti on uusi asia, samoin blogi ja siksi on ihmisiä, joide mielestä on väärin ja vaarallista, jos lapsen kuva on netissä. On myös niitä toisia, joiden mielestä lapsen kuvan laittaminen ei ole väärin. Koska näitä näkemyseroja on, jatkuu tämä keskustelu loputtomiin. Miksi blogistin pitää perusteella kuvien laittamista sen enempää, kun ne, jotka ovat toista mieltä, eivät kykene antamaan sen kummoisempia perusteluja siihen, että lasten kuvat ovat väärin?

Ei tämä keskustelu lopu koskaan!

Vierailija
1124/1781 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta tämä av on ihan kiva siitä, että täällä todellakin voi kysyä ihan mitä vaan. Harmi vaan kun ketjun menee yleensä ihan törkeiksi jossain vaiheessa niinkuin nytkin...

Toisaalta niinkuin niin moni muukin on sanonut tuossa ketjussa oli hyviäkin pointteja bloggaamisesta yleensä. Tuntuu että jotkut eivät ole ihan täysin ymmärtäneet mitä tekevät kun levauttavat koko elämänsä internettiin!

Vierailija
1125/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luin hieman enemmänkin. Tuossa oli otetta ja hyvää eettistä ja ajankohtaista pohdiskelua. harmi kun lopetti :( Mutta onneksi nuo jo kirjoitetut on vielä nähtävillä, aion kahlata koko homman läpi.

oolen etsiskellyt sellaisia blogeja joissa olisi motiivina jokin muukin kun mainostaa mitä on ostanut ja missä on alennuksia (etenkin kun nettiostelu ei kiinnosta ja täälläpäin ei ole samoja liikkeitä). Puutarhablogit ovat aika kivoja muttakun ei omista viherpeukaloa nniin ei sekään. Siksi usein tulee lueskeltua niitä blogeja jotka ovat jollain tavalla ärsyttäviä ja omasta mielestä ihan uskomattomia. Ihan oikeasti yllätyin suuresti, että joitakin kiinnostaa ostaa lapselle monet haalarit tai kengät.. Meillä on ostettu haalari per talvi ja kaksi talvea on mennyt samallakin kun tuli ostettua liian isot. Vaihtohaalareina omat vanhat (ennen ilmeisesti tehtiin laadukkaampaa kun yhdetkin ovat 30 vuoden takaa 4n lapsen käytössä olleet ja ovat nyt kestäneet kahden oman lapseni käytön!) Meillä tuntuu säilytystilat loppuvan jo näilläkin vähillä, ihmeellistä ettää toisilla on siis tilaa kymmenille kenkäpareille. Kaikkea sitä oppii :D

Vierailija
1126/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ihan hormonihuuruissa..

todellakin on liikaa aikaa :D

Vierailija
1127/1781 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen esillä olo on sinulta pois? Miksi se antaa aikuiselle oikeuden "antaa takkiin" jos toinen esittelee lastaan?

se on siltä lapselta pois.

Kuinka monimutkaista se on ajatella, että vaikka on lapsen huoltaja ja hänen edunvalvojansa, se EI tarkoita sitä, että on moraalisesti oikein kertoa lapsen elämästä julkisesti blogissa. Esitellä lapsellaan vaatteita, joita ITSE tykkää ostaa, jopa HARRASTAA sen lapsen vaatteita.

Se lapsi, vaikka olisikin "jo" teini, ei vielä ymmärrä mikä on järkevää ja mikä ei. Aikuisen tehtävä on opastaa myös sitä järkevää netin käyttöä.

Lapsen edunvalvojana todellakin pitää varjella sen lapsen etua. Jos tosiaan haluaa olla esillä niin siitä vaan, ei muuta kuin ottamaan itsestä kuvia niitten vaatteiden kanssa, omat allergiat massusta kuviin ja ota se kuva ittestäsi siellä leffaa katsomassa pikkuhousuissa. SE ei ole keneltäkään pois, kuin itseltäsi. (Tai no kyllä meidän teini vois siitäkin vetää melkoiset herneet..vaikka hyvä itsetunto onkin). Itsensä ja oman elämänsä kanssa kukin toimikoon miten parhaaksi näkee. Mutta sitten kun tulee lapsia, niin heidän suhteen tulee toimia niinkuin on oikein. Ei tarvitse sulkea lasta kaappiin piiloon, mutta ei sentään alkaa kuvaamaan häntä julkiseen foorumiin, johon itsekin pyrkii haalimaan lisää lukijoita.

Ja tämä oli se, mitä olen koko ajan halunnut sanoa. Ei johdu kateudesta, kukaan ei kiellä itseäni tekemästä samoin, en vain halua tehdä niin, koska se on VÄÄRIN. Ei se silti oikeuta ketään haukkumaan niitä lapsia/ herjaamaan, loukkaamaan kunniaa ja kertomaanlisää yksityisasioita vaikka ne olisikin helppo selvittää. Mutta tämähän asia on nyt varmasti tullut jo kaikille selväksi ja varmasti sen kaikki itsekin ymmärtää. Voisiko joku blogisti nyt selittää, MIKSI hänellä on oikeus tehdä niinkuin tekee, miksi se on tarpeellista? Eikö se todellakaan johdu ihan siitä että ITSE haluaa jotain kautta olla esillä ja kun ei itseään halua kuvata niin käyttää niitä lapsia??

Eivät he ymmärrä, mitä tarkoitat.

Vierailija
1128/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Ketä kadehdin?

1.Henkilöä, jonka kulutustottumukset tuhoavat maapallomme (vaikka kierrättävät, niin kulutus suurempaa)

2. Henkilöä, jolla ei vielä nelikymppisenäkään ole ammattia tai tietoa mitä tekisi "isona"

3. Henkilöä, joka on ikänsä asunut vuokralla ja ainoat tulonsa tuhlaa lastenvaatteisiin

4. Henkilöä, jonka aviomies tekee matkatöitä ja se näkyy perhe-elämässä

5. henkilöä, joka kamppailee ylipainonsa kanssa, mutta ei jaksa oikeasti asialle tehdä mitään

6. Henkilöä, jonka lapsilla on niin paljon sairauksia ja perheellä vastoinkäymisiä kaikessa enemmän kuin tarpeeksi

Jos AV-laisten pitää hankkia elämä, niin eiköhän joidenkin muidenkin ;)

Anteeksi, mutta alkoi ärsyttämään puoleen ja toiseen...

Näihin osuviin luonnehdintoihin kun saisi vielä nimimerkit (ei siis missään nimessä nimiä ;) ), niin saisivat blogistit taas lisää lukijakuntaa!

Vierailija
1129/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogimaailmasta löytyy sadan viestin ketju aiheesta ja täällä tämä on pyörinyt päiviä. Itse luen AV:ta ja samoin myös lastenvaateblogeja -kumpiakin aktiivisesti. Itse en ole ketään "haukkunut" tms., joten koen loukkaavana, että "jos pyörin AV:lla olen hullu, katellinen ja äidiksikykenemätön mamma". Yleistystä, kenties? Vai vaan ilkeyttä tuokin?? Olen korkeaskoulutettu, hyvässä työpaikassa, oman talon omistava, alle nelikymppinen nainen. Naimisissa, kolme lasta ja avioimies. Pihasta löytyy kaksi autoa ja koiran juoksunaru (koirakin päivittäin). Minulla on laaja suku ja ystäväpiiri. Harrastan aktiivisesti ja pidän sisutamisesta.Lapset ovat kivasti puettuja (mutta vaatemäärä maltillinen), suosin luomua ja äänestän vihreitä. Niin ja blogistien mielestä olen kateellinen ja katkera ämmä :) Miksi? Ketä kadehdin? 1.Henkilöä, jonka kulutustottumukset tuhoavat maapallomme (vaikka kierrättävät, niin kulutus suurempaa) 2. Henkilöä, jolla ei vielä nelikymppisenäkään ole ammattia tai tietoa mitä tekisi "isona" 3. Henkilöä, joka on ikänsä asunut vuokralla ja ainoat tulonsa tuhlaa lastenvaatteisiin 4. Henkilöä, jonka aviomies tekee matkatöitä ja se näkyy perhe-elämässä 5. henkilöä, joka kamppailee ylipainonsa kanssa, mutta ei jaksa oikeasti asialle tehdä mitään 6. Henkilöä, jonka lapsilla on niin paljon sairauksia ja perheellä vastoinkäymisiä kaikessa enemmän kuin tarpeeksi Jos AV-laisten pitää hankkia elämä, niin eiköhän joidenkin muidenkin ;) Anteeksi, mutta alkoi ärsyttämään puoleen ja toiseen...

eli se, minkälaista naiseutta ja elämää meidän suomalaisten tulisi ja pitää tavoitella. Sitä kutsutaan keskiluokkaiseksi elämäntavaksi. Kirjoittaja on aivan oikeassa, että kaikki eivät sitä koskaan tavoita, osa tavoittaa (ja pieni osa menee ylikin) ja osaa ei voisi edes kiinnostaa tavoitella tällaista turvallista elämää.

Jos jonkun blogistin elämä näyttäytyy toisenlaisena (kohdat 1 - 6), niin blogistia arvostellaan av:lla. Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin, joita av ruotii. Jos ei mahdu keskiluokkaiseen elämään, niin se on pahasta. Voin vakuttaa, että noihin kohtiin osuvat henkilöt, jollaisia tunnen irl, ovat osa ihan onnellisia elämässään. Jopa niin onnellisia, ettei tarvitse ruotia muiden elämää keskustelupalstoilla. Osa tietysti voi olla enemmän ja vähemmän onnellisia. Mutta, oma ihmettelyni liittyykin siihen, että jos av-palstalainen on tämän kommentin kirjoittajan tyyliin kaikin puolin hyvässä elämässä kiinni, niin miksi hän sitten ruotii blogistia, joka kuuluu johonkin kohtaan 1 - 6.

Ja kyllä, itse kuulun ainakin kohtiin 2 ja 3 ja 6 blogini perusteella. Ehkä kohtaan 3 myös. Luojan kiitos, blogini on tosiaan vain osa elämääni, enkä ole vielä nelikymppinen.

Toisaalta, jos saa kritiikkiä heittää: jos paheksuu kohdan 1 blogistia, niin pitäisikö itselläänkin miettiä sitä, että tarvitseeko perhe todellakin kahta autoa, kun autot kuitenkin vaikuttavat maailman tuhoutumiseen hieman enemmän kuin kohdan 1 blogisti vaateostoksillaan. Ja myös luomun suosiminen ja vihreiden äänestäminen sinällään on ihan sama tässä kontekstisssa.

Vierailija
1130/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vakuttaa, että noihin kohtiin osuvat henkilöt, jollaisia tunnen irl, ovat osa ihan onnellisia elämässään. Jopa niin onnellisia, ettei tarvitse ruotia muiden elämää keskustelupalstoilla. Osa tietysti voi olla enemmän ja vähemmän onnellisia. Mutta, oma ihmettelyni liittyykin siihen, että jos av-palstalainen on tämän kommentin kirjoittajan tyyliin kaikin puolin hyvässä elämässä kiinni, niin miksi hän sitten ruotii blogistia, joka kuuluu johonkin kohtaan 1 - 6. Ja kyllä, itse kuulun ainakin kohtiin 2 ja 3 ja 6 blogini perusteella. Ehkä kohtaan 3 myös. Luojan kiitos, blogini on tosiaan vain osa elämääni, enkä ole vielä nelikymppinen. Toisaalta, jos saa kritiikkiä heittää: jos paheksuu kohdan 1 blogistia, niin pitäisikö itselläänkin miettiä sitä, että tarvitseeko perhe todellakin kahta autoa, kun autot kuitenkin vaikuttavat maailman tuhoutumiseen hieman enemmän kuin kohdan 1 blogisti vaateostoksillaan. Ja myös luomun suosiminen ja vihreiden äänestäminen sinällään on ihan sama tässä kontekstisssa.

Olemme kyllä tunnistaneet sinut hyökkäävästä kirjoitustavastasi ;) Tähänkin ketjuun olet kirjoittanut jo toistamiseen... Taitaa kiinnostaa aika paljon mitä täällä kirjoitetaan.

Vierailija
1131/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun blogistin elämä näyttäytyy toisenlaisena (kohdat 1 - 6), niin blogistia arvostellaan av:lla. Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin, joita av ruotii. Jos ei mahdu keskiluokkaiseen elämään, niin se on pahasta. Voin vakuttaa, että noihin kohtiin osuvat henkilöt, jollaisia tunnen irl, ovat osa ihan onnellisia elämässään. Jopa niin onnellisia, ettei tarvitse ruotia muiden elämää keskustelupalstoilla. Osa tietysti voi olla enemmän ja vähemmän onnellisia. Mutta, oma ihmettelyni liittyykin siihen, että jos av-palstalainen on tämän kommentin kirjoittajan tyyliin kaikin puolin hyvässä elämässä kiinni, niin miksi hän sitten ruotii blogistia, joka kuuluu johonkin kohtaan 1 - 6.

Miksi ruotii täällä? Koska blogien kommenttipalstoilla suojaudutaan kaikelta kritiikiltä "kateellisten panettelua"-fraasilla. Av-mamma siis vain puolustautuu, ettei todellakaan ole kateellinen blogisteille. Numeroidut kohdat vain ovat yksi esimerkki, miksi heille ei olla kateellisia.

Vierailija
1132/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi ruotii täällä? Koska blogien kommenttipalstoilla suojaudutaan kaikelta kritiikiltä "kateellisten panettelua"-fraasilla. Av-mamma siis vain puolustautuu, ettei todellakaan ole kateellinen blogisteille. Numeroidut kohdat vain ovat yksi esimerkki, miksi heille ei olla kateellisia.

[/quote]

Että onnistuuko...

Vierailija
1133/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viestissä kieltämättä kiteytyy todella hyvin moni asia eli se, minkälaista naiseutta ja elämää meidän suomalaisten tulisi ja pitää tavoitella. Sitä kutsutaan keskiluokkaiseksi elämäntavaksi. Kirjoittaja on aivan oikeassa, että kaikki eivät sitä koskaan tavoita, osa tavoittaa (ja pieni osa menee ylikin) ja osaa ei voisi edes kiinnostaa tavoitella tällaista turvallista elämää.

Jos jonkun blogistin elämä näyttäytyy toisenlaisena (kohdat 1 - 6), niin blogistia arvostellaan av:lla. Sama pätee kaikkiin muihinkin asioihin, joita av ruotii. Jos ei mahdu keskiluokkaiseen elämään, niin se on pahasta. Voin vakuttaa, että noihin kohtiin osuvat henkilöt, jollaisia tunnen irl, ovat osa ihan onnellisia elämässään. Jopa niin onnellisia, ettei tarvitse ruotia muiden elämää keskustelupalstoilla. Osa tietysti voi olla enemmän ja vähemmän onnellisia.

Luetaankohan me samaa av:ta? Mä olen saanut täällä sen kuvan, että MIKÄÄN elämäntapa ei ole oikea, kaikesta löytyy jotain arvosteltavaa. Eli en allekirjoita tuota pointtiasi, että av:lla arvostellaan vain jos poikkeat keskiluokkaisesta elämäntavasta. Täällä arvostellaan joka tapauksessa, teit niin tai näin, se on aina väärin päin, jos keskiverto av-mammalta kysyt :D

Vierailija
1134/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivottavasti (muut) blogistit itse tosiaan ovat lukeneet varsinkin tämän ketjun muutamaa viimeistä (tähän asti...) sivua, sillä niissä on joihinkin viesteihin kiteytetty todella hyvin se, mikä lastenvaate+lifesyle -bloggaamisessa mättää.

Vierailija
1135/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogimaailmasta löytyy sadan viestin ketju aiheesta ja täällä tämä on pyörinyt päiviä. Itse luen AV:ta ja samoin myös lastenvaateblogeja -kumpiakin aktiivisesti. Itse en ole ketään "haukkunut" tms., joten koen loukkaavana, että "jos pyörin AV:lla olen hullu, katellinen ja äidiksikykenemätön mamma". Yleistystä, kenties? Vai vaan ilkeyttä tuokin?? Olen korkeaskoulutettu, hyvässä työpaikassa, oman talon omistava, alle nelikymppinen nainen. Naimisissa, kolme lasta ja avioimies. Pihasta löytyy kaksi autoa ja koiran juoksunaru (koirakin päivittäin). Minulla on laaja suku ja ystäväpiiri. Harrastan aktiivisesti ja pidän sisutamisesta.Lapset ovat kivasti puettuja (mutta vaatemäärä maltillinen), suosin luomua ja äänestän vihreitä. Niin ja blogistien mielestä olen kateellinen ja katkera ämmä :) Miksi? Ketä kadehdin? 1.Henkilöä, jonka kulutustottumukset tuhoavat maapallomme (vaikka kierrättävät, niin kulutus suurempaa) 2. Henkilöä, jolla ei vielä nelikymppisenäkään ole ammattia tai tietoa mitä tekisi "isona" 3. Henkilöä, joka on ikänsä asunut vuokralla ja ainoat tulonsa tuhlaa lastenvaatteisiin 4. Henkilöä, jonka aviomies tekee matkatöitä ja se näkyy perhe-elämässä 5. henkilöä, joka kamppailee ylipainonsa kanssa, mutta ei jaksa oikeasti asialle tehdä mitään 6. Henkilöä, jonka lapsilla on niin paljon sairauksia ja perheellä vastoinkäymisiä kaikessa enemmän kuin tarpeeksi Jos AV-laisten pitää hankkia elämä, niin eiköhän joidenkin muidenkin ;) Anteeksi, mutta alkoi ärsyttämään puoleen ja toiseen...

Olen aika lailla kaltaisesi, vaikka olenkin blogisti, mutta pari yksityiskohtaa on erilaista. Kuulun varmaan listasi kohtaan 2, koska halusin vaihtaa työtä ja se edellytti opiskelua. Ala on sen verran ympäripyöreä, että koulutus ei anna suoraan ammattia, joten en tiedä "mikä minusta isona tulee".

Mutta sitä kovasti ihmettelen, että kuvauksesi itsestäsi antaa ymmärtää, että sinun ominaisuuksillasi, saavutuksillasi jne. ei voisi olla kenellekään kateellinen. Kuvittelet, että oma talo, ammatti, lapset, autot, aviomies jne. on sellainen saavutus, että on "saavuttanut" niin paljon, ettei ole syytä kadehtia ketään. Erittäin hyvä, jos et kadehdi. Mutta muista, että luettelosi ei ole välttämättä muiden mielestä mikään tavoite-elämä. Saattaa tulla yllätyksenä, mutta monelle tuollainen elämä on tylsää. Enkä puhu nyt itsestäni. Ylenkatsot nyt muita aika pahasti ja yleistät muutaman blogistin mielipiteitä.

Vierailija
1136/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella mitä minä olen lukenut, nuo bloggaajat viettävät aika keskimääräisen normaalia elämää. Saadaan lapsia, ollaan kotiäitinä, sitten mennään töihin, lomaillaan ja harrastetaan. Sisustetaan kotia ja tehdään käsitöitä. Eikö kaikki tee noita asioita?

Meilläkin on paljon samoja vaatteita mitä on blogeissa esitetty. Ei siis tarvitse niitäkään kadehtia. 30 kenkäparia en edes haluaisi eteiseen! Joillain kirjoittajilla on sana halussa, joten siitä taidosta saattaisin olla kateellinen. Useimpien kuvat ovat heikkoja ja suttuisia mutta ne näyttää paremmilta kahyksillä ja tekstien kanssa jne.

Minusta blogit ovat tietynlainen esitys muille. Yksi ystäväni pitää blogia, ja minusta se on aika tylsää luettavaa koska en tunnista siitä häntä itseään. Kuvat valitaan miellyttämään suurta osaa lukijoista ja tekstit on siloteltuja.

Vierailija
1137/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan ne blogistit vähitellen myöntämään täällä pyörivänsä. Kuten joku jo mainitsi tässäkin ketjussa on useampikin kirjoitellut ja itseään puolustellut.

Vierailija
1138/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaahan ne blogistit vähitellen myöntämään täällä pyörivänsä. Kuten joku jo mainitsi tässäkin ketjussa on useampikin kirjoitellut ja itseään puolustellut.

Vierailija
1139/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

J on avannut toisen bloginsa joka oli myös salasanan takana, eiköhän tyylisuuntauksiakin palaa taas pian linjoille.

Vierailija
1140/1781 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aktiivisia av-mammoja. Eihän kellään riittäisi aika molempiin, blogielämään ja palstailuun :)

Mutta blogistit elävät toisten kommenteista, ei kai kukaan jaksaisi kirjoitella päivästä toiseen ilman muitten kommentteja ja aktiivisuutta. Ja jos saa vinkin että jossain netissä puhutaan juuri heidän jengistään, niin tokihan he tulevat lukemaan (varmaan itsekin tekisin niin jos bloggaisin). Ja kun aikaisemmin ei ole negaa tullut, niin tottakai se sattuu.

Olisi kyllä koominen tilanne jos siitä kohutusta poliisijutusta tulisikin jotain ja oikeuteen tulisi J:aa moikkaamaan tutut blogikaverit, jotka ovat täällä kertoneet todellisen mielipiteensä ;)

Ketju on lukittu.