Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni katselee/hankkii jo talvitakkia itselle/lapsille?

Vierailija
23.09.2011 |

tuntuu että moni jo kaupoissa katselee, ostavatko ihmiset jo?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kahtena vuotena ajatellut ostavani itselleni talvitakin, sitten päättänyt odottaa alennusmyyntejä. Ei ole löytynyt vielä tarpeeksi hyvää ja edullista. Sellaiset takit mitkä kelpais mulle maksoi 89,90. En milläään voi niin paljon laittaa rahaa omaan takkiini. Alennuksessa ei sitten olekaan enää mitään kun kaikki normikoot on menneet.

Meillä on kolme lasta ja heidän talvivaatteisiin uppoaa jo sievoinen summa. Itse kuljen rääsyissä, mutta lapsille haluan ostaa hyvää, en kalleinta, mutta en mitään parinkympin haalareita ja takkeja.

Voi tätä äidin elämää. Ehkä jossain vaiheessa voin sijoittaa itseenikin.

Vierailija
2/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille, kun Jesper Juniorissa oli -20% kaikista takeista, housuista ja haalareista. Ihan kivasti säästyi rahaa normaalihintoihin verrattuna ja säätkin ovat jo kylmenemässä.

Taidankin olla jotenkin aikaisessa... no, kokoja oli ainakin mukavasti tarjolla joka mallissa (kaikkea oli kaikissa koissa tarjolla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut lapsille jo ajat sitten talvivaatteet. Itsellekin ostin tänään untuvatakin, kun löysin kivan ja edellinen otti ja hajos.

Vierailija
4/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä en oo aikasessa,ajattelen sen enemmänkin niin että on ainakin valmiina eikä huolta tällöin niistä

Vierailija
5/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille, itellenikin. Lapselle tein vielä kirpparilöytönä kosteussuojatun puvun (t+h) 5e :)

Vierailija
6/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laadukkaita takkeja ennestään: turkki, untuvatakki, villakangastakkeja

Vierailija
7/7 |
23.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostettiin myös viime talvena, mahtuvat vielä, joten tänä talvena ei tarvise ostaa talvitakkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi