Mikä on mielestäsi paras deittipalvelu?
Hauskaa seuraa kaipailisin syksyn pimeneviin iltoihin. Mikä olisi mielestäsi paras deittipalvelu tällaiselle 30+v naiselle? Mistä löytyisi tervepäisiä, normaaleja, aikuisia miehiä? Kokemuksia?
City? Suomi24?
Kommentit (37)
Mun kokemus on, että Suomi24:ssä on paljon profiileja, mutta citystä enemmän niitä jotka oikeasti on tapaamassa. Nykyään deittipalveluita on niin paljon, että kannattaa myös testailla tarjontaa paikoissa mitkä on profiloitunut tietylle ryhmälle ja miettiä kuuluuko itse siihen. Siellä voi olla motivoituneempaa porukkaa. Voisin kuvitella, että esim. liikunnallinen deitti: Retkumiitti vois olla sellainen mistä löytyisi tervehenkisiä miehiä.
Retkumiitti? No se on kyllä itselleni ihan uusi tuttavuus. Ensimmäinen mielleyhtymä retku -sanasta viittaa ihan muuhun kuin liikunnallisuuteen tai retkueeseen.
Ja ap:lle: kannattaa heittää verkot mahdollisimman monille vesille ja testata, millaista kalaa mistäkin suunnasta nappaa. Taitaa olla melko lailla tuuripeliäkin tuo sopivan treffikaverin löytäminen nykyisiltä sinkkumarkkinoilta. Kurkistele tarjontaa, laita oma hakemus sisään, vastaile ja odottele toisten vastauksia.
Takuuvarma saanti, ei haittaa vaikka olisit täysin kahjo ja asfaltti taipuisi allasi.
Se on käsittääkseni suunnattu nimenomaan +30v sinkuille, joten siitä varmaan hyvä lähteä liikkeelle.
http://seuraa.org/seuranhaku/ tuolla oli jotain muitakin jos be2 ei tunnu toimivalta.
Datingukrainewomen.com. Soulmatesjapan.com. Mingle2.com
Suomi24 on minulle ollut paras. Siellä on tosi paljon porukkaa, toisin kuin muissa tuossa ylläkin mainituissa, ja olen tavannut siellä monta todella potentiaalista miestä, mm. nykyisen puolusoni ja lasteni isän :-)
Suosittelen amortreffejä, varmasti monipuolisin ja paras. Eikä kuukausimaksuja..
Parasta en osaa sanoa, mutta tuolta voi katsoa suosituimmat deittipalvelut. Käyttäjien määrä lienee kuitenkin aika tärkeä asia. Jos deittipalvelua ei kukaan käytä, ei toimiva sivusto ja hienot ominaisuudet paljon auta.
Tervepäisiä normaaleja aikuisia miehiä löytyy varmasti kaikilta treffipalstoilta. Samoin kuin löytyy sitten myös valitettavasti heidän vastakohtiaan.
"Suosittelen amortreffejä, varmasti monipuolisin ja paras. Eikä kuukausimaksuja.. http://www.amortreffit.com"
Linkki ei toiminut :(
Miksei vauvalle voida perustaa treffipalstaa??? Niin kertaa!!!
Kannattaa kokeilla pikadeittejä, jos asut Helsingissä tai Tampereella! Eli varaat illaksi lastenhoitajan, paikkasi pikadeiteillä ja eiku menoksi! Saat samalla hauskan illan eikä tarvi ilta toisensa perään roikkua deittipalstoilla...
Seuraajokaiselle on ihan hyvä vaihtoehto, jos etsit ihan normaalia kumppania. Sitten eroottisen seuran löytämiseen varmaankin VictoriaMilan on parhaimpia. Itse rekisteröidyin jälkimmäiseen deittipalvelut.com sivuston kautta, kun sai jonku alelappusen.
naisella: kaikki toimii
miehellä: ei mikään, tarvitset tuuria
Cosmopolitanissa oli hyviä deittailuvinkkejä :) Aika laidastalaitaan tuntuisi kyllä menevän tuo deittipalveluiden taso. Onneksi arvostelu ym. vertailusivustoja on kyllä kyllästymiseen asti.
Voin antaa yhden vinkin!
Jos näet sivun yksille...hävitä tietokoneesi heti, ette vaan erehdy käymään heidän sivullaan. Täyttä huijausta! Joudut uusimaan luottokorttisi saadaksesi laskutuksen poikki!
En ole huomannut ollenkaan yksimielisyyttä siitä, mikä on paras deittipalvelu. Monen deittipalvelun suhteen mielipiteet ja kokemukset tuntuvat kovasti jakautuvan. Se riippuu niin paljon myös omista nettideittailutaidoista ja arvosta parisuhdemarkkinoilla, minkälaisia kokemuksia nettideittailusta saa. Kannattaa itse tutustua eri vaihtoehtoihin. Liittyminen on maksullisiinkin palveluihin lähes aina ilmaista. Alkuun pääse vaikkapa lukemalla tätä sivustoa. http://www.deittipalvelut.net/