Ketkä tarvitsevat lastensuojelua?
Ketkä yleensä joutuvat turvautumaan lastensuojeluun? Millaiset perheet siis? Ovatko he huumeidenkäyttäjä-perheitä, ja minkä ikäisiä lapsia yleensä?
Vai mamuja, vai kenties perheitä, joissa on ihan pieni vauva?
Vai sitten murrosikäisten perheitä?
En tiedä ls-asioista mitään, ja haluaisin kuulla faktaa niiltä, jotka asiasta tietävät.
Kommentit (23)
kun mies rakastui työkeikallaan ulkomailla ja jäi sille tielleen. Otin itse yhteyttä lastensuojeluun ja pyysin heti apua ennaltaehkäisevässä mielessä koska olin tosi järkyttynyt tapahtuneesta. En kokenut lastensuojelua häpeäksi vaan kipeästi kaipaamakseni tueksi arjessa. Mä koin että ls:n kautta järjestetty tukiperhe oli korvaamaton tilanteessa kun jäin pienten kanssa yksinhuoltajaksi!
tarvitsevat lastensuojelua. Aikuinen tai perhe ei voi tarvita lastensuojelua vaan lapsi.
vain teini. Toki minä halusin jutella ja jutella koska syytin itseäni ja oli ihanaa kun teinikin sanoi että ei tämä ole äiti sinun vikasi, se on täysin minun vikani. Mutta syytän itseäni kuitenkin. Vähän ainakin.
mutta koko perhettä tavallaan kuitenkin yritettiin auttaa -eikö totta?
vain teini. Toki minä halusin jutella ja jutella koska syytin itseäni ja oli ihanaa kun teinikin sanoi että ei tämä ole äiti sinun vikasi, se on täysin minun vikani. Mutta syytän itseäni kuitenkin. Vähän ainakin.