Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klikkaa mua on paras sarja aikoihin

Vierailija
22.09.2011 |

No se aihepiirikin on ajankohtainen jne., ei siinä mitään, mutta nautinnollisinta on ne mahtavat tyypit ja hyvät näyttelijät. Jotenkin niin autenttinen ja elämänläheinen. Aivan mahtava!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää Minna Suurosen esittämä kaappijuoppo Inarin hahmo kehittyy ja pääsee oikein vauhtiin, veikkaan että siitä tulee esiintymään palautetta palstallakin :D

Samoin tuleva Ria Hafrenin esittämä Hannele voi hersyä vaikka mihin...

Tero

Vierailija
2/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma sai minut nauramaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poikakin katsoi sitä nutturapää-äijää ja sanoi: "Tupakka haisee." niin kuivan lakonisesti, että nauroin ääneen. ;D ;D

Vierailija
4/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loistava! ajatella, että sellaisia isiä on nykyisin paljonkin.... :O

Vierailija
5/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ärsyttää se tuotesijoittelu. Ja sit ainakin tähän asti on ne miehet olleet aika "huonoja".

Paljon nettideittailleena voin sanoa, että päähenkilölle on käynyt tosi huono tuuri, kun heti kaksi ekaa deittiä on tollasia luusereita. Onhan niitä toki joukossa varmaan, mutta ainakin itse osasin karsia pahimmat jo ennen tapaamista. Ihan tavallisia kavereita siellä on suurimmaksi osaksi.

Varsinkin pk-seudulla luulisi tarjontaa kuitenkin olevan.

Vierailija
6/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se eppu salmisen hahmo oli aivan loistava! ajatella, että sellaisia isiä on nykyisin paljonkin.... :O

Niin oli. Ihan hävetti katsoa sitä. Hän osasi muuten tuoda esiin just sellaisen miehen häilyväisyyden. Ja se ex-vaimo oli mahtava raivossaan.

Vierailija
7/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoihin! Hyvä kässäri, näyttelijät, ohjaus, kuvaus leikkaus... Kaikki soljuu onnistuneesti. Mua ei haittaa että ne treffityypit on kärsistetyn onnettomia tapauksia. Sehän just tuo huumoria mukaan.

Vierailija
8/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon nettideittailleena voin sanoa, että päähenkilölle on käynyt tosi huono tuuri, kun heti kaksi ekaa deittiä on tollasia luusereita. Onhan niitä toki joukossa varmaan, mutta ainakin itse osasin karsia pahimmat jo ennen tapaamista.

Enpä tiedä. Tuntuu, että nettideittimiehet ja - naiset on vähän eri planeetoilta mitä ns. tasoon tulee. Näin se valitettavasti menee.

Vierailija
9/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt kys. sarjaa, mutta kiinnostus heräsi.

Vierailija
10/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt kys. sarjaa, mutta kiinnostus heräsi.

Katsomo.fi -> kaikki ohjelmat -> klikkaa mua

Vierailija
11/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole sellaista ulkoa opetellun tekstin kuuloista jäykkää keskustelua kuin useimmat suomalaiset sarjat.

Ihanan hyytävä vaimo tällä Epulla. Muutenkin sivurooleja myöten hyvin näytelty. Ilmeisesti kaikilla on ammentaa siitä omasta ja lähipiirin elämästä roppakaupalla!

Vierailija
12/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne treffihahmot eivät valitettavasti ole yhtään kärjistettyjä, sen verran on treffeillä tullut käytyä. Ja epätoivoisena innokkaana myös näillä "lapsitreffeillä" että täähän ois kiva idea, ja ikinäkoskaan en nykyisillä kokemuksilla sellaisia järkkäisi. Meillä oli joskus vissiin kolmannet treffit, kun molempien ollessa yksinhuoltajia päätettiin järkätä lapsitreffit miehen isossa kodissa. Katselin silmät pyöreänä, kun aiemmin fiksun oloinen mies veti pullon jaloviinaa parissa tunnissa, ja siinä sitten selvisi että on antabuskuurilla oleva alkoholisti. Ja kaikki muukin oli valetta, firman omistaja oli oikeasti tukityöllistetty kuorma-autokuski joka on sössinyt kaikki raha-asiansa, talo menossa alta jne. Oli tosi hienoa olla autottomana naapurikaupungissa tämän ääliön kanssa,ja molempien lasten, ja tajuta, ettei tästä pääse mihinkään. Se loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin.Joo et klikkaa mua.

Vierailija
13/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joskus vissiin kolmannet treffit, kun molempien ollessa yksinhuoltajia päätettiin järkätä lapsitreffit miehen isossa kodissa. Katselin silmät pyöreänä, kun aiemmin fiksun oloinen mies veti pullon jaloviinaa parissa tunnissa, ja siinä sitten selvisi että on antabuskuurilla oleva alkoholisti. Ja kaikki muukin oli valetta, firman omistaja oli oikeasti tukityöllistetty kuorma-autokuski joka on sössinyt kaikki raha-asiansa, talo menossa alta jne. Oli tosi hienoa olla autottomana naapurikaupungissa tämän ääliön kanssa,ja molempien lasten, ja tajuta, ettei tästä pääse mihinkään. Se loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin.Joo et klikkaa mua.

Anteeksi, mutta alkoi naurattaa kaikessa kauheudessaan. Olisit voinut tarjota tarinaasi sarjaan ;D

Vierailija
14/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ärsyttää se tuotesijoittelu. Ja sit ainakin tähän asti on ne miehet olleet aika "huonoja".

että sekin saattaa olla vähän kieli poskessa toteutettu, siis tuollaisiahan nuo kaikki sisustusohjelmat pohjimmiltaan ovat ja tässäkin se Skoda on siis "tuotantoyhtiön" eli Mintun työpaikan auto.

Vierailija
15/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaahan ne tekee Bondeissa ja muissa leffoissa, joissa kannetaan Applen tietokonetta ja näpsäytetään Nokialainen tai joku muu kännykkä päälle.

Pistää kyllä silmään, mutta sopii tyyliin.

Vierailija
16/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kauhee myötähäpeä niiden miesten puolesta, mä oikein sohvalla kiemurtelin ett "yrittäkää nyt käyttäytyä". Eppu Salmisesta tykkään yleensäkin.

Vierailija
17/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, Mustakallio ei toimi niin ei toimi.

Vierailija
18/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, Mustakallio ei toimi niin ei toimi.

Olen aivan päinvastaista mieltä. Nimenomaan hän on koko sarjan helmi!!!

Vierailija
19/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvä suomisarja vaihteeksi.

Ei ole kyllä yhtään realistinen nettideittailun suhteen. oikeasti tuontasoinen nainen löytäisi netistä fiksumpiakin miehiä...mutta ehkä sitten jos on epätoivoinen tai on vaan tosi huono tuuri!

Vierailija
20/21 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olalaa... ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän