Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis millaisilla naisilla on aikaa pelata tietokonepelejä?

Vierailija
22.09.2011 |

Joka tuutista kerrotaan, että tietokonepeilen pelaajista on nykyään lähes puolet naisia ja on line -pelaajista jo yli puolet. Viimeksi tänään aamu-tv:ssä yhden firman naispuolinen tj kertoi tämänsuuntaisia.

Millaiset naiset näitä pelejä pelaavat? Koululaiset, opiskelijat, perheettömät sinkut..? Itse en perheenäitinä voisi kuvitellakaan käyttäväni vähäistä vapaa-aikaani pelaamiseen. Eikä ajanpuutteesta voi syyttää av:lla roikkumistakaan. Käyn täällä vain 10 min. kerrallaan, ja siinä ajassa ei mitään pelailla.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni on 10v. Harrastan 2-3 kertaa viikossa liikuntaa, en ole kovinkaan ahkera siivoaja, kotitöistä teen vain pakolliset. Roikun AV-lla päivittäin, vaihtelevasti minkä verran. Siinä sivussa aina välillä pelaan jotain. Mulla ei ole koskaan ollut sitä ongelmaa, ettei olis tarpeeksi vapaa-aikaa, vaikka olen ihan kokopäivätyössä.

Vierailija
42/44 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin ihmettelisin, millaisilla ihmisillä on aikaa pelata, jos ihmettelemään lähtisin.

Pienten lasten äideillä ja isillä pitäisi periaatteessa olla ihan yhtä kiireistä - ja toisaalta yhtä paljon aikaa harrastaa omia kiinnostuksenkohteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aika menee av:lla roikkuessa.

Vierailija
44/44 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan joka päivä, mutta tietokonepelit ovat lyhyitä esim. King.comin pelejä, jotka kestävät muutaman minuutin. Lapset istuvat monasti vieressä tai sylissä. Tietokone on meillä olohuoneessa, joten lapset piirtelevät tai lueskelevat tuossa lähellä.

Televisiota en katso juuri koskaan, mutta kuuntelen uutiset, jos mies katsoo.

Työmatkoihin menee liki tunti julkisilla ja silloin pelaan kännykällä Android Marketista lataamiani pelejä.

Lautapelejä pelaan jonkin verran lasten kanssa ja lisäksi aikuisten lautapelejä kavereiden kanssa. Kun lapset kasvavat, pelaamme varmasti lasten kanssa paljon enemmän.

Olen siis kerrostalossa asuva päiväkoti-ikäisten lasten äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme