Alan ymmärtää miehiä, jotka vaihtavat vaimonsa nuorempaan.
Olen 45-vuotias, lapset kouluikäisiä ja elämä tuntuu tylsältä. Eläkeilään on 20-vuotta. Tätä samaako siihen asti? JOs olisin mies, etsisin uuden nuoren vaimojon ja aloittaisin uudestaan perhe-elämän ja pikkulapsivaiheen. Kuluisi mukavasti seuraavat 15 vuotta.
Kommentit (6)
sulla muutakin elämää on kuin lasten kasvatus? Epäilen, ettei ne miehet tuon takia suinkaan vaihda nuorempaan, ulkonäkösyyt lienee tärkeimmät. Muuten ne vaihtaisi samanikäiseen tai vanhempaan.
mulla poika edellisestä liitosta, joka on 12-vuotta. Ihan mahtavaa elämää! On vapaus tulla ja mennä ja olla rakastunut ja tehdä melkein mitä ikinä haluaa! Mä en ottais mitään nuorta ja aloittais alusta, vaan uuden miehen ja keskittyisin itseeni ekaa kertaa pitkästä aikaa.
että miehet vaihtaa nuorempaa, että saavat uudestaan taas lapsia??? Aloittaa vaipparumban alusta??? Tuskinpa...
että miehet vaihtaa nuorempaa, että saavat uudestaan taas lapsia??? Aloittaa vaipparumban alusta??? Tuskinpa...
haluaa p....a
ja ne uudet vosut lapsen, se on se hinta p....sta se vaipparumba
me elämme pikkulapsivaihetta. Sitä ennen nautimme yhdessä nuorina yli 10 vuotta toisenlaista elämää.
Kieltämättä tähän vaiheeseen sopii hyvin lapsiperhe elämä.