5des päivä jo synnytyksen käynnistystä,
mitään ei tapahdu,2 päivää cytotek tabuja. 2 päivää oksitosiinia,päivä ballongi menetelmällä, millä saan tämän vauvan laskeutumaan alaspäin sekä supistuksia aikaiseksi??? käynnistys pitäii jo saada aikaan koka verenpaineeni koholla,kokoarvio vauvalla iso,eivätkä kuitenkaan lähde leikkaamaan ilman syytä... akupisteiden painelu,nänni hieronta?? mitä vielä keksin??? hypinkö tasajalkaa että vauva laskeutuisi???
Kommentit (27)
kätilön kanssa täällä että jos huomenna aamun lääkärin tarkastuksessa ei vieläkään ole tapahtunut mitään edistystä niin mitä sitten voidaan tehdä.(olen tänään nyt saanut 3 tablettia cyto,yhden saan vielä klo 21,muuta ei oo tapahtunut kuin vatsa vaan ihan piukea,ei supistuksen supistusta)niin kätilö käski vaatimalla vaatia kalvojen puhkaisua tai ainakin puhkaisu yritystä tai sitten vaihtoehton vaadi sektiota.
ettei niitä kalvoja saa puhkaistua, ellei kanava 3cm ole hävinnyt ja kohdunsuu vähän avautunut.
Vauva voi olla liian suuri sinulle synnytettäväksi tai hassussa asennossa. Yritä rentoutua!
ja tänään palasin takaisin tyksiin, verenpaine edelleen koholla,prot ++ ja päänsärky. vauva ei ole yhtään laskeutunut eikä kohdunsuulla tapahtunut mitään, saan katsoa mitä ne mun kanssa nyt keksivät, viikkoja 39+4. vauvan paino arviokin jo 4.2kg
yön aikana ei tapahtunut mitään, vaikka viimeisen pillerin sain klo 21. nyt käyrille ja sitten lääkäri. pää lyö jo tyhjää, ei jaksaisi enää. pitäiskö sitä esittää ihan itkupilliä vai olla hyvinkin kovana että tekisivät sen sektion. mä olen ihan varma että vastaus on että katsellaan vielä tämä päivä, en varmana katsele,onhan se jo nähty ettei tää vatsasta näytä tulevan.
takia vaadit sektion. Tollasen jälkeen siellä saattaa olla jo hätä.
t. been there done that the baby did not breathe
Että sektio on jotain ihanaa, missä kellekään ei voi tapahtua mitään pahaa?? HÄH?