KAIKKI JOILLA ON RUSKEA NAPA RASKAUDEN JÄLJILTÄ: ÄKKIÄ TÄNNE!!!
Yksi av-mamma kirjoitti, että hänelläkin oli ruskea napa raskauden jälkeen mutta hän alkoi rapsutella sitä, ja väri lähti pois!
Kiitos sinulle, pelastit napani!
Minulle tuli raskausaikana iso ruskea räjähtänyt napa. Ajattelin, että väri johtuu hormoneista.
Nyt luin tekstisi ja menin itsekin rapsuttelemaan sitä. Laitoin vähän kosteusvoidetta napaan ja aloin raapia. Kas, se ruskea väri lähti heti pois!
Nyt minulla on taas normaalin värinen napa!
Tarkistakaa hyvät mammat napanne sävy!!!! Jos se tuli raskauden aikana ruskeaksi niin äkkiä raapimaan se mönjä pois!
Kommentit (12)
MITÄ tuo möhnä sitten on!?
T: Normaalinapa, raskausaikana ja sen jälkeenkin
Kiitos pelastit minut!!!!synnytin elokuussa ja olen ihmetellyt karmeaa ruskeaa napaani!
Minulla kans ollut sama ruskean navan juttu ja ihmettelen että onkohan se jotain sektioon liittyvää myrkkyä millä ne mahan ovat pyyhkineet. Pumpulitupolla olen saanut navan puhdistaa kolme kertaa siitä ruskeasta mömmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kans ollut sama ruskean navan juttu ja ihmettelen että onkohan se jotain sektioon liittyvää myrkkyä millä ne mahan ovat pyyhkineet. Pumpulitupolla olen saanut navan puhdistaa kolme kertaa siitä ruskeasta mömmöstä.
Laitoitko jotain ainetta pumpuliin?
Jep, Sama juttu! Oli pelastus, ku tajusinne et rasvan avulla puhistuu.:) MUTTA MITÄ HEMMETTIÄ SE MÖHNÄ ON?!?!
Hep! Mulle kävi kans noin, että ruskeus katosi rapsutellen. Jännä ilmiö
Se möhnä on kuollutta ihosolukkoa.
Mulla muuttui ruskeaksi kun linea negra kulki navankin kautta. Napa haalistui sitten samaan aikaan kuin viivakin.
kiitos pelastit elämäni :)