Laihdutus on niin helppoa! Rakastan kaalikeittoa!
Maanantaina alkanut kaalikeittokuurini on osoittautunut jälleen kerran menestykseksi.
Rakastan nimittäin kaali-kasviskeittoa: ei tuota minkäänlaisia ongelmia syödä sitä aamiaiseksi, lounaaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi. Nesteet ja ylimääräinen turvotus on poistuneet ihan uskomattomalla nopeudella. Ainoana minimaalisena harmina se, että koko ajan saa rampata vessassa pissalla.
Suosittelen lämpimästi: on edullista ja kaiken lisäksi toimii!
Kommentit (29)
Miten tylsää on ihmisellä, joka kaivaa esiin kaksi vuotta vanhan ketjun ja nostaa sen ylös ilman mitään uutta lisättävää, edes!?!
Minä en edes laihduta, mutta kolmas kattilallinen menossa.Laitan lisukkeeksi kinkkua ja maustan hyvin.Todella maukasta
Mä olen niin kateellinen! Inhoan kaalia yli kaiken eikä kilpirauhasen vajaatoiminnassa sitä edes suositella.
Mä haluaisin myös laihtua jollain herkkuruualla.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko aiot olla sillä?
https://anna.fi/hyvinvointi/kaalikeittodieetti-viikon-kestava-tehokuuri
olen syönyt viikon vain kaalia, laihtunut 5 kg, aion jatkaa vielä 35 päivää. tavoite: paino putoaa vielä 15 kg. sitten painan 80 kg, ja alkaa juokseminen ja treeni ja muu kasvisruokailu. viime viikolla oli paino 100 kg. ai niin eilen sorruin syömään 5 muikkua kun jäi yli paistaessa isälle
Mulla ollut reseptinä:
1 kaali,
3 porkkanaa,
3 sipulia,
poron jauhelihaa 400-500g ,
1 kasvisliemikuutio,
1 lihaliemikuutio ja suolaa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2011 klo 14:18"]
Jotain tuli takaisin siirryttyä tavalliseen ruokaan, mutta kysee vain muutamasta kilosta. Upea saavutus.
[/quote]