Mitä mieltä "Klikkaa mua"- Minttu Mustakalliosta?
Kommentit (19)
ylinäyttele.
Saas nähdä yltääkö samaan kuin Miia Nuutila "Tahdon asiassa"
ylinäyttele.
Saas nähdä yltääkö samaan kuin Miia Nuutila "Tahdon asiassa"
true that. tykkään! ja tahdon asia paras
Ihana! Törkeän hyvä näyttelijä. Tykkäsin jo Pesärikossa.
tykkään, oon kyllä tykännyt Mintusta näyttelijänä muutenkin.
Jotenkin ennen tykännyt, mutta kyllähän toi sopii tuohon. Onneks ei ole Laura Malmivaara. Vois jäädä jo katsomatta, kun naama on niin kulunut.
mutta nyt olen jo suorastaan fani. On todella hyvä ja luonnollinen näyttelijä. Jotenkin ne repliikit vaan tulee suusta niin kuin olis ihan näyttelemättä. Todella luonteva on. Tuo sarja taitaa olla niitä, jotka kans paranee koko ajan. Onneksi sain lapseni nukkumaan klo 21.05 niin ehdin telkan ääreen :-)
mutta tossa roolissa on kyllä erittäin uskottava!Hyvät tyypit on saatu sarjaan. Täytyy jatkaa seuraamista!
On niin ilmeikäs ja luontainen...hieno sarja, hyvä Minttu!
Olen koukussa, aihe hyvä ja niin tämän päivän realismia kaunistelematta.
(Sossun tädit olis kauhuissaan:))
Mä peesaan sanasta sanaan! Melko tuntematon näyttelijä minulle ennen tät sarjaa, nyt olen 2 jaksoa katsonut ja ihan koukussa olen! :D
Todella hyvä sarja. Täynnä luonnollisia näyttelijöitä: Minttu Mustakallio, Pirjo Lonka, Tiina Lymi yms..
Tulispa pian dvdlle tämä!
Mä peesaan sanasta sanaan! Melko tuntematon näyttelijä minulle ennen tät sarjaa, nyt olen 2 jaksoa katsonut ja ihan koukussa olen! :D
Todella hyvä sarja. Täynnä luonnollisia näyttelijöitä: Minttu Mustakallio, Pirjo Lonka, Tiina Lymi yms..
Tulispa pian dvdlle tämä!
Niin siis peesaan 8:a. Unohdin lainata tekstin :)
Eppu Salminen oli kans mahtava "iskä". Oli aika hauska kohta, kun se pikkutyttö kysyi, että missä sä asut.
Varsinkin se loppukohtaus kun Salmisen roolihahmo soitti sitä itse tekemäänsä musiikkia ja yritti herkän luontevasti hiplata Mustakallion roolihahmoa. Tosi hyvin näytelty, itse koin ainakin sekä myötähäpeää että sääliä ja toisaalta naurattikin.
Varsinkin se loppukohtaus kun Salmisen roolihahmo soitti sitä itse tekemäänsä musiikkia ja yritti herkän luontevasti hiplata Mustakallion roolihahmoa. Tosi hyvin näytelty, itse koin ainakin sekä myötähäpeää että sääliä ja toisaalta naurattikin.
Eppu Salminen oli kans mahtava "iskä". Oli aika hauska kohta, kun se pikkutyttö kysyi, että missä sä asut.
Ja aloitti joka lauseen : "Sakke!" :D
Mitä mieltä "Klikkaa mua"- Minttu Mustakalliosta?
Minttu oli rooliin niin luonteva ja hyvä valinta, että sitä alkoi jo melkein ajatella, että se oli oikeasti hänen elämäänsä ;)
Ja voi kun kaipaisin Ellan kaltaista ystävää itselleni.
ystävä tai tuollaisia ystävyyssuhteita..
Samaa ajattelin, et voikun ois tuollainen ystävä tai tuollaisia ystävyyssuhteita..
Niin, ihanan luontevaa ja läheistä, kaikki asiat tiedetään ja kaikki jaetaan, mutta uskalletaan sanoa suoraan jos joku asia tai teko ei miellytä tai jos on eri mieltä. Se oli esim. ihana kohtaus, kun Ella ja Tiia olivat elokuvissa ja Tiia sanoi, että tykkää Annasta. Normaalisti toinen kyllä herkästi loukkaantuisi, jos ystävä alkaisi kehua exän uutta vaimoa.
Minua kyllä vähän aina häirinneet hänen näyttelemisessään tietyt maneerit puheessa: Sellainen ylöspäinnouseva intonaatio repliikin lopussa; tulee liian usein - ja kaikissa rooleissa.