Kertokaa mulle MIKSI kodinhoitohuoneessa täytyy olla lavuaari?
Kommentit (30)
Joskus joutuu pesemään nyrkkipyykkiä (en uskalla esim. ruskovillan vaatteita heittää koneeseen), tai hankaamaan tahroja.
olin sitten luutunnut tai pyyhkinyt pölyjä.
ja usein likapyykin säilytys. Ainakin itse joskus joudun liottamaan pyykkejä, tai putsaamaan tahroja käsin ja lavuaari pyykkihuoltopisteessä on näppärä. Samoin koska kodinhoitohuoneessa on muutakin kodinhuoltoon liittyvää kamaa, joten siellä tulee tehtyö muitakin likaisia hommia ja silloinkin vesipiste samassa tilassa on hyvä.
Meillä khh:n lavuaari on metallia ja tasapohjainen, paljon kätevämpi monessa hommassa kuin tavallinen kaarevapohjainen posliinilavuaari.
Joku kehui "pyykkilautaa" lavuaarin yhteydessä. Mikä se on?
ap
Joku kehui "pyykkilautaa" lavuaarin yhteydessä. Mikä se on? ap
tavallista käsienpesuallasta syvempi ja munkin mielestä ihan toimiva kodinhoitohuoneen altaaksi. Minä oon asennuttanut sen altaan jo kolmeen kotiini.
Saako jotain muun mallisia isoja altaita mistään. Olen kolunnut kaikki kaupat mutta ei.Altaaseen ei mahdu ämpäri pystyyn kun joku on tehnyt siitä vinon.
Nt pesen kuraisia kenkiä ja saappaita, liotan ja pesen siivousvälineitä.Tärkein rooli varmaan on toimia kissanvessan pesupaikkana.
jos ei ole vauvaa, niin usein nyt ainakin se pesukone siellä on :) Eli voi pesasta hihaa, jos siinä on vaikka mustikkasoppaa!
Tietysti siellä on lavuaari, eikö niin?
LAVUAARI on se valkonen posliininen joka o vessassa,ALLAS metallinen joka joillain on KKH ja kaikilla keittiössä.
Käytän samoihin juttuihin mitkä jo mainittukin. Ja ties mihin muuhun. Meillä on pyykkilautamallinen, johon kyllä mahtuu ämpäri pystyyn ihan normaalisti.
Onhan sitä ennen aikaan pärjätty ilman juoksevaa vettä ja sähköäkin ja varmasti pärjättäisi nykyäänkin, jos ei olisi vaihtoehtoa.
Mulla ei kuitenkaan ole mitään tarvetta erityisesti pärjätä ilman jotain, mitä ilman ei ole mitään tarvetta pärjätä. Erityisesti siis, jos helpomminkin voi olla. Miksi pitäisi pärjätä?