Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aarrgggfff! Lapseni, 1½-vuotias, oppi hoitopaikassa sanan!

Vierailija
20.09.2011 |

Nimittäin "POPPAA". Ei helvetti, minä olin päättänyt, että sitä ei tässä talossa käytetä, kun kuulostaa niin urpolta. Eikös lapsi sitten eilen kirkkaalla äänellä kajauttanut, että "poppaa", kun lukulamppu oli kuuma.

Kohta se varmaan sanoo "pipi"... *synkkänä*

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mitä vaan asioita voi esittää lepertelevänä puheena.

Useimmille ihmisille onkin luontaista leperrellä vauvoille ja pienille lapsille. Lepertely nyt ei ole parista sanasta kiinni. Niissäkin perheissä leperrellään joissa ei puhuta poppaa-kieltä :)

Vierailija
62/63 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan eri asia.

Ei poppa, pipi, masu ja hauva ole lässytystä, vaan ilmeisemmin sitä vauva- ja hoivakieltä.

Sitten on esim. oma anoppini, joka todellakin lässyttää lapsellemme.

Itse en edes osaa kirjoittaa sitä ,mutta tuolla aiemmin joku sitä hienosti osasi :)

Se on ärsyttävää sössötystä.

Meillä käytetään poppaa, kuumaa, pipiä ja jopa pippaa, että repikää siitä.

Niin ja simmut :D

No näin ollen minun kyllä pitäisi sitten hyväksyä anopin summu (suu), mutta se kyllä kuulostaa kamalalta..

Ja tuti, yäk!

Eli ihan nämä taitaa olla semmoisia asioita, että toisen korva sietää toista ja toisen toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leperrellähän voi toki ilman mitään poppa-pipi-pölötystä. Ihan mitä vaan asioita voi esittää lepertelevänä puheena. Useimmille ihmisille onkin luontaista leperrellä vauvoille ja pienille lapsille. Lepertely nyt ei ole parista sanasta kiinni. Niissäkin perheissä leperrellään joissa ei puhuta poppaa-kieltä :)

Kyse on ilmeistä ja äänenpainoista, ei siitä että tarvitsee alkaa lässyttämään.

Ei minua kuitenkaan lässyttäminenkään arsytä vaikka itse en sitä harrasta. Minun puolestani jokainen voi lässyttää ihan niin paljon kuin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi