Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko siis omituinen kun ...

Vierailija
01.08.2011 |

.... en päivitä Facebookiini mitään lapsistani?

Lapseni ovat jo sen verran "isoja" että päivittävät joko itse tai sitten muuten vain heidän kommellustensa päivittäminen olisi mielestäni hieman arveluttavaa. Lisäksi en halua kovin tarkasti kertoa perheestäni ns. julkisesti ja pitää pienemmät lapset pois sosiaalisesta mediasta... toki joskus harvoin jonkun nasevan lausahduksen saatan kirjoittaa tai saatan päivityksessä viitata sivulauseessa olevani kotona kipeän lapsen kanssa mutta en muuta.

No nyt koska perhettämme on kohdannut tänä kesänä parikin vastoinkäymistä ja yksi niistä koskee lastamme, hänestä saisi muutamakin korppikotka juorun aihetta vaikka mihin ja koska minä en ole mitään kertonut Facebookissa niin nämä käsittävät sen sillä tavalla että olen itsekäs ja lapsistani en välitä.

Eli koska en ikinä ole lisännyt seinälleni mitään kiertoviestiä koskien rakkauteni määrää lapsiani, miestäni, koiraani jne. kohtaan, rakkautta ei ole.

Näinkö kaikki ajattelee?!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhtaudut noin totisesti facebookiin??

En ikinä laita sinne mitään syvällisiä surujani, heitän vain huulta, jaan musiikkilinkkejä tai kerron jonkun kommelluksen. Ei se mikään rippituoli ole.

Vierailija
2/5 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan höpöjuttuja sinne itsekin laitan.

Mutta minulla on kavereina äitejä jotka vuodattavat jokaisen lapsen sormessa olevan tikun Facebookiin. Koska minä en tee niin ja varsinkin NYT kun minulla olisi oikeasti JUORUTTAVAA OMASTA LAPSESTANI niin en sitten heidän mielestään välitä lainkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä yhdistää, kun halveksunta on moelemminpuolista?

Vierailija
4/5 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite päivitän paljon lapsista, en mitään hyvin henk.koht. vaan justin joitain nasevia lausahduksia tai jotain aika ympäripyöreää. Mutta kavereita mulla fb:ssä vain parikymmentä ja kaikki tunnen, joten....Mitään korppikotkia ei ole! :) Mutta sellaisen olen huomannut itsessäni, että jos joku päivittää toisesta lapsestaan tosi paljon, laittaa hänestä kuvia kymmenittäin, mutta toisesta ei juuri mitään koskaan, niin ihmetyttää sekin hiukan....

Vierailija
5/5 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi helvetin murheenkryyni tuollaisesta vielä ottamaan, vie hitosti energiaa miettiä ja vatvoa yhtenään mitä sitä itsestään viestittää ja ottaako kaiken huomioon jne jne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän