Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan masennuslääkkeet ilman lääkärin lupaa, niistä ei mitään apua.

Vierailija
19.09.2011 |

Haluan nähdä eron olotilaan ilman lääkkeitä ja lääkkeiden kanssa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olotila ei ole sen kummempi vaikka lääkemäärää on välillä lisättykin, olen pudottanut pikkuhiljaa pelkkään ylläpitoannokseen ja pian lopetan kokonaan.

Vierailija
2/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda lääkettä. toi on yleisin virhe että 'jos mä nyt pärjäänkin ilman, ei nää auta' ja sit suistutaan kokonaan. ethän tiedä mitä oireita lääke mahdollisesti pitää poissa. juttele hoitavalle lääkärille tai hakeudu psykiatrille puhumaan lääkityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä oireita lääkitys pitää poissa. Jos lääkkeen pois jättämisellä ei ole mitään vaikutusta, lääkitys on ollut täysin turha.

Vierailija
4/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä oireita lääkitys pitää poissa. Jos lääkkeen pois jättämisellä ei ole mitään vaikutusta, lääkitys on ollut täysin turha.

ja jos ei ole vaikutusta joudut silti vaihtamaan lääkettä. mikä pointti pelleillä niiden lääkkeiden kanssa? lopeta nyt edes lääkärin kanssa yhteistyössä.

Vierailija
5/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä et niin korkea aika aloittaa joku kiva liikuntamuoto

endoja lisää ja parantaa oloa

Vierailija
6/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen siis kokeilisi hetken lääkkeettömänä? Uudella lääkkeellä ottaa joka tapauksessa oman aikansa alkaa vaikuttamaan, eikä se tapahdu yhtään sen nopeammin vaikken taukoa pitäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apua raskauden loppuvaiheessa, enkä huomannut sen kummempaa vaikutusta. Miksen siis lopettaisi nytkin.

Uudelleen aloitin silloin äitiysneuvolan mieliksi, nyt ei tarvitse äitiys- eikä lastenneuvolaa mielistelläkseen lääkkeitä syödä.

Vierailija
8/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksen siis kokeilisi hetken lääkkeettömänä? Uudella lääkkeellä ottaa joka tapauksessa oman aikansa alkaa vaikuttamaan, eikä se tapahdu yhtään sen nopeammin vaikken taukoa pitäisikään.

no siksi kun jos lääke vaikka onkin vaikuttanut ja ajat sen alas -> masennus lisääntyy -> uudella lääkkeellä menee kauemmin parantaa masennusoireet. mut tee mitä haluat kun et neuvoa kuuntele. ymmärrän paremmin kuin hyvin halun kokeilla lääkkettömyyttä, se vain yleensä on huono idea varsinkin itsekseen toteutettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse jätät niin saatatpa löytää ittes pahemmasta suosta.Jos sanot että ei ole apua,niin olet EDELLEEN JA YHÄ masentunut!!!

Vierailija
10/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kuunnella itseäni ja tiedän onko pois jättämisellä tai lisäämisellä jotain vaikutusta.

Kaikkea pitää kokeilla, oireettomaksi en tule ikinä, masennus on geeneissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomisesta alkaen 50mg ja ensi viikolla kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä