Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko jättää mieheni yksin kotiin

Vierailija
11.09.2011 |

on 38-vuotias ja luotettava.Eikä pelkää mörköjä.sensijaan pelkää Blondeja ja brunetteja,sekä punapäitä,jotka ovat tyrkkyjä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teille blondit, brunetet ja punapäät osaavat tuppautua ihan noin vain kutsumatta. Enempi niitä näkyy kodin ulkopuolella.

Vierailija
2/4 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kasvatat itsenäisen ja itseensä luottavan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teille blondit, brunetet ja punapäät osaavat tuppautua ihan noin vain kutsumatta. Enempi niitä näkyy kodin ulkopuolella.

ja Sallitut sivustot, ettei niistä vahingossa näe tuollaisia, saattaa säikähtää ja lähteä kauhuissaan yksin ulos. Huolehtisin myös että on ruokaa minkä voi lämmittää mikrossa (jos ymmärtää ohjeet kauanko lämmitetään) ja puhelinnumero johon soittaa "hätätilanteessa"; meillä mies menee ihan sekaisin jos esim. alaoven summeria soitetaan eikä ymmärrä kuka meille on tulossa vaikka olisi vain mainostenjakaja (jos teillä saa summerin pois päältä niin sehän on hyvä).

Vierailija
4/4 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hei c'moon vähän järkeä nyt päähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä