Voiko 9,5kk ikäisen antaa jo maistaa jogurttia, raejuustoa ym?
Vai kannattaako tässä nyt se pari viikkoa vielä odotella, jos sillä nyt mitään merkitystä on?
Korviketta on saanut tähän asti ainoana maitotuotteena.
Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Kommentit (5)
Tuskinpa se parinkaan viikon lisäodotus sinua, tai lasta, nitistää;)
Älä sitten ymppää niitä sokeripommijogurtteja hänelle, tottuu ylimakeaan eikä muuta enää sen jälk huolikaan.
Maustamaton jogurtti on herkkua esim marjoilla, hedelmä/marjasoseilla (itsetehdyillä ja vauvan), vaniljalla jne höystettynä.
kun poika varmasti todella mielellään söisi jotain uutta ja tulis tarpeeksi niitä maitotuotteita kun ei korvike kovin hyvin enää maistu...
ap
Laita maustamattoman jugurtin/viilin/rahkan joukkoon esim. hedelmä- tai marjasosetta.
meillä lapsi reilu 10kk nyt ja syö mm. viiliä, maustamatonta jogurttia, raejuustoa ja tavallista maitoa.
maistaa kaikenlaista pienestä pitäen sillä seurauksella että molemmat ovat todella kaikki ruokaisia ja ennakkoluulottomia syöjiä toisin kun monet kaverinsa. Ikää neideillä 5 ja 2. :)