Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitovapaalta töihin kolmeksi kk:ksi ennen äitiyslomaa?!

Vierailija
19.09.2011 |

Olen nyt hoitovapaalla vuoden loppuun saakka. Nyt raskaana ja jos loppuun saakka mennään niin uusi äitiysloma alkaa maaliskuun lopussa. Mietin, että jos palaisin hetkeksi aikaa vuoden alussa töihin niin miten esim. sairasloman sattuessa?! Saanko sairasloma-ajan palkan vai meneekö kelan rahalle, kuinkas palkka äitiysloman alussa. Saanko ihan normaalisti sen 3 kk:n palkan?

Vielä kesälomasta. Pitääkö lomat pitää ennen äitiyslomaa vaikka loman alku on loma-ajan ulkopuolella?

Anteeksi jo etukäteen jos jonkun mielestä typeriä kysymyksi;) Ja kiitos sille/niille jotka osaavat vastata!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla