Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
pitääkö yläkoulussa olla tieto oppilaan lääkkeen käytöstä
19.09.2011 |
Kyseessä siis concerta-kokeilu. Jostain antibiootistahan ei tarvitse kertoa. Tätä mietin lähinnä siksi,e ttä jos tulee sivuvaikutuksia ja kun kohta pitää arvioida, onko lääkkeestä tarpeeksi hyötyä. Epäilen,e ttä teini itse ei myönnä hyötyä, vaikka sellaista ehkä kokisikin, enkä tiedä, mahtaako kokea itse eroa muutenkaan.
Toisaalta kun lääke on vasta kokeiluasteella, ei huvittaisi erityisesti levitellä tietoa siitä. Opettajia on kumminkin pitkälle toista kymmentä, se on aika laaja piiri. Luokanvalvoja opettaa yhden viikkotunnin, joten hänellä olevasta tiedosta ei ole kovin suurta käytännön merkitystä.
Kommentit (2)
Minä olen vienyt epikriisien kopiot aina terkkarille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
mutta kyllä ilmoittaisin luokanvalvojalle. Häntä voi kieltää kertomasta muille opettajille, mutta jos joku hätä tulee, on hyvä, että joku koulussa tietää asiasta.
Luokanvalvoja seuraa oman luokkansa oppilaita tarkemmin ja hänelle tulee tietoa oppilaistaan muilta opettajilta. Hän kokoaa tietoja yhteen ja seuraa valvokkiensa koulunkäyntiä. Hän jos joku voi sitten kertoa miten lapsella kokonaisuudessaan koulu sujuu.
T. entinen yläkoulun ope ja ent. luokanvalvoja myös