Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olisko paikalla ketää joka käy hoitamassa löytöeläimiä?
19.09.2011 |
Tai on muuten löytöeläinyhdistyksen toiminnassa mukana?
Kommentit (2)
En tosin asu Suomessa.. Mutta kuvittelisin, etteivät käytännöt paljoa poikkea. Samanlaiselta mun "työpaikkani" (vapaaehtoisena siellä siis käyn) vaikuttaa kuin ne missä olen Suomessa piipahtanut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kotihoidossa on ollut pari kissaa ja lisäksi olen vienyt vanhoja pyyhekitä/lakanoita löytöeläintalolle eläimiä varten.