Munapula uhkaa, aion heti ostaa oman kukon ja kanan parvekkeelle
Kommentit (26)
av-hauskaa=parasta,älkää ny olko niin tosissanne=)!Kanathan on kivoja
miks mä luin tän ketjun. nyt ällööttää toi "kanan kuukautiset" niin paljon, että en varmaan pysty syömään kananmunia :/ yök.
löytyikin sitten hyvä mielikuva-ase ituhipeille. Kun kerrotaan kaikille että ne on kanan kuukautisia, loppuu kananmunien syöminen kuin seinään.
Ja kun kerrotaan että samoja kuukautisia on vähän kaikessa ruuassa ja leivonnaisia, tehostuu vaan.
Kuukautispullaa, olkaa hyvä!
miks mä luin tän ketjun. nyt ällööttää toi "kanan kuukautiset" niin paljon, että en varmaan pysty syömään kananmunia :/ yök.
en ole vuosiin syönyt kananmunia. En söisi muidenkaan menkkatuotteita, miksi sitten kanojen. Yih.
en ole vuosiin syönyt kananmunia. En söisi muidenkaan menkkatuotteita, miksi sitten kanojen. Yih.
Ihan mielenkiinnosta. Mitäs muita eläinten menkkatuotteita halutessaan voisi syödä, annas jotain esimerkkiä? Mulle ei kyllä tule mieleen... että se siitä argumentistasi...
Ihan mielenkiinnosta. Mitäs muita eläinten menkkatuotteita halutessaan voisi syödä, annas jotain esimerkkiä? Mulle ei kyllä tule mieleen... että se siitä argumentistasi...
strutsi tulisi ensimmäisenä mieleen.
Selvisi tämäkin ennen 40-v. synttäreitä...