Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Munapula uhkaa, aion heti ostaa oman kukon ja kanan parvekkeelle

Vierailija
18.09.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi tämäkin ennen 40-v. synttäreitä...

Vierailija
22/26 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-hauskaa=parasta,älkää ny olko niin tosissanne=)!Kanathan on kivoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks mä luin tän ketjun. nyt ällööttää toi "kanan kuukautiset" niin paljon, että en varmaan pysty syömään kananmunia :/ yök.

löytyikin sitten hyvä mielikuva-ase ituhipeille. Kun kerrotaan kaikille että ne on kanan kuukautisia, loppuu kananmunien syöminen kuin seinään.

Ja kun kerrotaan että samoja kuukautisia on vähän kaikessa ruuassa ja leivonnaisia, tehostuu vaan.

Kuukautispullaa, olkaa hyvä!

Vierailija
24/26 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks mä luin tän ketjun. nyt ällööttää toi "kanan kuukautiset" niin paljon, että en varmaan pysty syömään kananmunia :/ yök.

en ole vuosiin syönyt kananmunia. En söisi muidenkaan menkkatuotteita, miksi sitten kanojen. Yih.

Vierailija
25/26 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vuosiin syönyt kananmunia. En söisi muidenkaan menkkatuotteita, miksi sitten kanojen. Yih.

Ihan mielenkiinnosta. Mitäs muita eläinten menkkatuotteita halutessaan voisi syödä, annas jotain esimerkkiä? Mulle ei kyllä tule mieleen... että se siitä argumentistasi...

Vierailija
26/26 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta. Mitäs muita eläinten menkkatuotteita halutessaan voisi syödä, annas jotain esimerkkiä? Mulle ei kyllä tule mieleen... että se siitä argumentistasi...

strutsi tulisi ensimmäisenä mieleen.