Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ärsyttää tällä hetkellä?

Vierailija
26.03.2023 |

Otsikko

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yöllä satanut lumi.

Tykkään kyllä yleensä lumitöistä, mutta riittäisi jo.

Vierailija
2/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läskipallerot eivät voi mennä eturiviin liikuntaryhmässä jos kerta eivät siedä parempikuntoisia edessä olevia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lukemaan yhtä Keskisuomalaisen juttua koska sitä digiversiotakaan ei voi tilata 2 kk lyhyemmäksi ajaksi. >:/

Vierailija
4/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ottaa yhteyttä vain kun haluaa lähteä ryyppäämään eikä usko kieltävää vastausta. En itse käytä juuri ollenkaan alkoholia ja baarissa istuminen ei kiinnosta pätkääkään, mutta tyhmyyksissäni aina vastaan puhelimeen, kun ilahdun hänen soitostaan. Sitten alkaa jankkaus miten pitää lähteä baariin, ei usko kun sanoo ei "lähe nyt, lähe nyt, mä tarjoon, lähe nyt, lähe nyt" ja sitten pommitetaan vielä viesteillä perään. :( Joskus lähdin, kun ajattelin että kivaahan sitä on välillä istua jossain tasokkaassa pubissa ja nauttia erikoisolut tai kaksi, mutta ei. Pitää päästä halvimpaan mahdolliseen räkälään vetämään kaksin käsin.

Henkilö on tietoinen, etten käytä alkoholia humalahakuisesti, mutta olen myös tuttavapiirinsä ainoa lapseton, joten luonnollisestihan minusta pitää yrittää leipoa ryyppykaveri. Olen yrittänyt moneen kertaan puhua, että kyllä minä häntä haluan nähdä, mutta ryyppääminen ei kiinnosta enkä siihen lähde mukaan.

Vierailija
5/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi läskipallerot eivät voi mennä eturiviin liikuntaryhmässä jos kerta eivät siedä parempikuntoisia edessä olevia.

Mua ärsyttää tällaisia kommentteja laittavat tollot 👹

Vierailija
6/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo yöllä satanut lumi.

Tykkään kyllä yleensä lumitöistä, mutta riittäisi jo.

Tämä, ai että sieppasi, kun katsoin ulos.

Vierailija
7/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikalihavuus. Söin aamupalan noin puoli tuntia sitten ja nyt jo vatsa huutaa lisää ruokaa. Olen jatkuvasti nälkäinen kiitos masennuslääkityksen joka lisää ruokahalun äärimmilleen ja ylipainoa jo 30 kg. Kesällä etelän reissu tulossa ja taas saa hävetä läskejään :(

Vierailija
8/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka ottaa yhteyttä vain kun haluaa lähteä ryyppäämään eikä usko kieltävää vastausta. En itse käytä juuri ollenkaan alkoholia ja baarissa istuminen ei kiinnosta pätkääkään, mutta tyhmyyksissäni aina vastaan puhelimeen, kun ilahdun hänen soitostaan. Sitten alkaa jankkaus miten pitää lähteä baariin, ei usko kun sanoo ei "lähe nyt, lähe nyt, mä tarjoon, lähe nyt, lähe nyt" ja sitten pommitetaan vielä viesteillä perään. :( Joskus lähdin, kun ajattelin että kivaahan sitä on välillä istua jossain tasokkaassa pubissa ja nauttia erikoisolut tai kaksi, mutta ei. Pitää päästä halvimpaan mahdolliseen räkälään vetämään kaksin käsin.

Henkilö on tietoinen, etten käytä alkoholia humalahakuisesti, mutta olen myös tuttavapiirinsä ainoa lapseton, joten luonnollisestihan minusta pitää yrittää leipoa ryyppykaveri. Olen yrittänyt moneen kertaan puhua, että kyllä minä häntä haluan nähdä, mutta ryyppääminen ei kiinnosta enkä siihen lähde mukaan.

Mä olen karsinut nämä alkoholin tyrkyttäjän surutta pois tuttavapiiristä. Inhottaa ihmiset, jotka eivät ymmärrä mitä "ei" tarkoittaa, mutta etenkin alkoholin suhteen.

Vierailija
9/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tällaisia kommentteja laittavat tollot 👹

No kerro sinä niille läskeille ettei ole tapana tulla kommentoimaan toisen ulkonäköä salilla vaikka kuinka hiertäisi että on paremmassa kunnossa kuin itse. 

Vierailija
10/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että pitäisi mennä suihkuun. En ole käynyt moneen päivään suihkussa ja tässäkin istuessa tunnen miten pikkuhousut haisee ihan pissalle, mutta kun ei vaan jaksa mennä suihkuun, se on ärsyttävää!

11/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huominen aamuvuoro 🥱

Vierailija
12/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että unohdin eilen ostaa erään tärkeä ostoksen, joten pitää kohta lähteä kauppaan. Olisin kovin halunnut vaan lojua koko päivän sohvalla pyjama päällä.

Vierailija
13/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi, joka ei ikinä tunnu loppuvan. Ja lisää lunta ja pakkasta vaan luvassa ens viikolla. :(

Vierailija
14/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään ja kaikki.

Vierailija
15/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvi, joka ei ikinä tunnu loppuvan. Ja lisää lunta ja pakkasta vaan luvassa ens viikolla. :(

Täällä Hesassa käytiin jo keväässä viime viikolla, ihme että kukaan haluaa asua pohjoisempana, talvi on niin pitkä.

Vierailija
16/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää jo valmiiksi, että huomenaamulla on taas pimeää, kun lähden töihin. Oli niin ihanaa, kun muutaman viikon ehti päivänvalossa lähteä kotoa aamulla ennen seiskaa.

Vierailija
17/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kepun eteenpäin mainos joka tulee televisiosta jatkuvalla syötöllä

Vierailija
18/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tuota kellojen siirtoa ei muka millään saada loppumaan.

Vierailija
19/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen karsinut nämä alkoholin tyrkyttäjän surutta pois tuttavapiiristä. Inhottaa ihmiset, jotka eivät ymmärrä mitä "ei" tarkoittaa, mutta etenkin alkoholin suhteen.

Minä taidan olla tällainen hylätty "tyrkyttäjä",  kun monesti kyselen kavereita illanviettoon ja nimenomaan alkoholipitoiseen sellaiseen. Tai kyselin, en enää vuosiin, koska kukaan ei lähde kanssani mihinkään. En ole väkisin tyrkyttänyt enkä ole hankala, en selvänä enkä humalassa. Mutta kun ei niin ei. No, eihän se minua estä, kyllä minä voin juoda ja pitää hauskaa yksin kotonakin ja niin teenkin.

Vierailija
20/61 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla tällainen hylätty "tyrkyttäjä",  kun monesti kyselen kavereita illanviettoon ja nimenomaan alkoholipitoiseen sellaiseen. Tai kyselin, en enää vuosiin, koska kukaan ei lähde kanssani mihinkään. En ole väkisin tyrkyttänyt enkä ole hankala, en selvänä enkä humalassa. Mutta kun ei niin ei. No, eihän se minua estä, kyllä minä voin juoda ja pitää hauskaa yksin kotonakin ja niin teenkin.

Kysyminen ei haittaa vaan se että ei ymmärretä, kun sanotaan ei, jäädään vaan jankuttamaan. Selvinpäinkin voi osallistua kosteisiin illanpitoihin, mutta se riippuu ihan siitä miten humalaiset ihmiset käyttytyy. Hyysättäviä ja holhottavia ei kukaan jaksa katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi